![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerlijk gezegd, mij ook niet.
Maar ja, dan krijg ik prompt het verwijt 'argumenten' te negeren. Alvast bedankt voor je begrip. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2011 om 00:35. |
|
|
|
|
|
#3303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
wanneer iemand mij woorden in de mond plaatst omdat ik ergens niet in wil mee gaan, of niet op reageer, en die niet-reactie gebruikt om zogezegd een punt te maken, dan heb ik daar inderdaad het recht om op te reageren
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#3304 |
|
|
je bedoelt zoiets als Gods Hand in een chemische reactie? In dat genre? Zo'n bewijs?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#3305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euh, ontzeg ik u dat recht soms? Ik denk dat u wat tegen windmolens begint te vechten.
|
|
|
|
|
|
#3307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3309 | |
|
|
Citaat:
beste paulus, voor de aller- aller- aller- aller- aller- aller- allerlaatste keer HET INTERESSEERT ME NIET houdt er nu eens over op, of ge vliegt gewoon op de negeerlijst
|
|
|
|
|
|
#3310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De mensen zijn het kotsbeu dat je om de haverklap naar linken vraagt van meestal 20blz. geleden, enkel en alleen om de topic, die niet loopt zoals je wenst, te laten ontsporen.
|
|
|
|
|
|
#3312 | |
|
|
Citaat:
maar houd u vooral van den domme als het u uitkomt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 1 maart 2011 om 00:44. |
|
|
|
|
|
|
#3313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het u niet interesseert, waarom was u dan zo haastig alsnog rond deze tijd te reageren en deel te nemen aan de discussie die juist daarover ging?
|
|
|
|
|
|
#3314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kortom, u behoort dus niet tot die groep "iedereen" die volgens Steve heeft gelezen wat hij beweert.
|
|
|
|
|
|
#3315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mij betreft, in ieder geval geen idee. Maar nogmaals: u kunt met zekerheid instemmen met wat Steve over Paulus beweert? |
|
|
|
|
|
|
#3316 |
|
|
Mag ik er u op wijzen dat u mij rechtstreeks betrokken heeft bij die discussie, en een niet-reactie van mijnentwege heeft aangegrepen om een zogezegd punt te scoren
|
|
|
|
|
#3317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Los van het feit of u het nu interessert of niet, kunt u aangeven wat Steve schrijft, nl. dat u behoort tot de groep "iedereen" die allemaal heeft gelezen wat Paulus heeft geschreven en wat een bewijs vormt voor Steves bewering? |
|
|
|
|
|
|
#3319 | |
|
|
Citaat:
Jan-negeerlijst negeerlijst-Jan veel plezier samen en steek de eventuele conclusie die ge hieruit natuurlijk gaat trekken maar daar waar de zon niet schijnt
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 1 maart 2011 om 00:53. |
|
|
|
|
|
|
#3320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|