![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat zijn de verschillen tussen een marokaan en E.T?
1)ET heeft z'n eigen fiets 2)ET wou de taal leren 3)ET wou terug naar z'n eigen land |
|
|
|
|
|
#482 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
fietst ET zelf, of heeft em een chauffeur?
|
|
|
|
|
|
#483 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij wilde helemaal niet terug naar zijn eigen land. Hij wilde er enkel maar naar bellen. En als ik de wildgroei van belwinkeltjes in grote steden zie denk ik dat dat ook net is wat marokanen willen. Neenee, verschillen tussen ET en een marokaan zijn niet ver te zoeken. ET was in feite al ne marokaan nog voor iemand hier van dat land gehoord had!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 17 mei 2011 om 10:04. |
|||
|
|
|
|
|
#484 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een jonge Arabier vraagt aan zijn vader:
"Papa, waarom hebben jullie zo'n bizarre hoed op jullie hoofd?" Vader: "da's een kap en die beschermt ons in de woestijn tegen de zon" Zoon: "Ah, zo!.......maar.... mama?" Vader: "Ja jongen!" Zoon: "Wat voor een raar kleed dragen jullie!" Moeder: "Da's een burka die ons lichaam beschermt tegen de hevige woestijnzon". Zoon: "Da's goed!...zeg... papa?" Vader: "Zeg eens.... jongen." Zoon: "Waarom die eigenaardige schoenen aan jullie voeten?" Vader: "Ah..ja, dat zijn muiltjes. Die heb je in de woestijn echt nodig om je voeten niet te verbranden." Zoon: "Oke, ...maar.... papa?" Vader: "Wat nu...jongen?" Zoon: "Waarom wonen wij dan in Aalst? Laatst gewijzigd door lantjes : 23 mei 2011 om 22:54. |
|
|
|
|
|
#485 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vind ik eigenlijk niet grappig
|
|
|
|
|
|
#486 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
is deze beter?
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
hier staan goei tussen :
http://www.fajaf.com/lokalt/PIEJB.html#introduction bv: Q: What's the difference between a bowling-ball and a West Indian girl? A: You can only get three fingers in a bowling-ball. Q: What do hockey goalies and West Indian girls have in common? A: They both change their pads after three periods. Q: Why do Niggers always have sex on the brain? A: Because they've got pubic hair on their heads Q: What do you call a Jewish homosexual? A: A He-blew. Laatst gewijzigd door lantjes : 23 mei 2011 om 23:41. |
|
|
|
|
|
#488 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe lang kan een negerin haar stront op houden?
--> 9 maanden Laatst gewijzigd door bgf324 : 23 mei 2011 om 23:41. |
|
|
|
|
|
#489 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
marc dutroux loopt samen met een klein meisje door een donker bos, laat op de avond.
Het meisje zegt: Wat is het hier donker en angstaanwekkend ik zit te rillen van de schrik. Waarop Dutroux zegt; Jij mag nog van geluk spreken, ik moet straks door het donkere bos helemaal alleen terug |
|
|
|
|
|
#491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
|
Citaat:
Wat is erger dan verkracht worden door Jack the Ripper? Gevingerd worden door Kapitein Haak. |
|
|
|
|
|
|
#493 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe kan een zwangere negerin aan criminaliteitsbestrijding doen?
--> abortus plegen Laatst gewijzigd door bgf324 : 24 mei 2011 om 00:01. |
|
|
|
|
|
#497 |
|
|
Argh!
Gefistfuckt (mijn spellingchecker aanvaardt het zelfs) = tkofschip. Je zou dat dus moeten kunnen onthouden. EDIT: je moet er de g wel aflaten. Laatst gewijzigd door Steve_M : 24 mei 2011 om 00:07. |
|
|
|
|
|
#498 |
|
Banneling
|
Fistfucken, is toch wel hen minimum dat je moet kunnen spellen.
Laatst gewijzigd door giserke : 24 mei 2011 om 01:06. |
|
|
|
|
|
#499 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een transman gaat naar de dokter.
Hij zegt: “Dokter, ik denk dat de hormonen die u me geeft niet werken.” “Waarom zegt u dat ?” vraagt de dokter. “Nou, ik ben hier toch ? Zou ik nu niet thuis moeten zitten om het uit te zweten ?”
|
|
|
#500 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een geluk dat Pano deze pagina niet gevonden heeft of er waren er hier veel die zich mochten verantwoorden voor de rechtbank....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|