![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat over het niet willen uitvoeren van de taak die van je verwacht wordt omwille van die eigen mening. |
|
|
|
|
|
|
#9263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorwaar een houding die je siert. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Bepaalde, niet nader bij naam genoemde homofoben op dit forum zouden aan jou een voorbeeld kunnen nemen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#9265 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#9267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is het ronduit weigeren van een bepaald essentieel onderdeel van de taak als ambtenaar.... bovendien schaadt zulk een gedrag het neutrale imago van de ambtenarij. |
|
|
|
|
|
|
#9268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enerzijds twijfelen jullie dan niet aan de kwaliteiten van holebi's als ouders ....anderzijds insinueer je dat ze van een volledige andere orde zouden zijn en vraag je je af of daar wel behoefte aan zou zijn. Enerzijds spreek je over de ( hypothetische ) keuze van het kind als ware dat die uitgaat voor een man en vrouw als gezinsvorm om in op te groeien ( waar je dan even gemakkelijkheidshalve stelt dat het gaat over een vreemde man versus de eigen moeder .... terwijl dit helemaal niet lang steeds het geval is en bovendien de term 'vreemd' gewoon op niets slaat ) .... anderzijds stel je je eigenste volwassen kijk op de zaak als 'normale' keuze centraal en extrapoleer je die dan als dé 'normale' keuze van het kind , waar je dan vervolgens verder gaat met het kind, dat volgens U eigen zeggen geen keuze krijgt, geen enkele keuze te verlenen want :'Maar wij, de volwassenen, kunnen hier wel iets aan doen.' |
|
|
|
|
|
|
#9269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar gaan ze het snappen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#9270 |
|
Minister
|
Uiteraard.
|
|
|
#9271 |
|
Banneling
|
Inderdaad, en ik voeg de daad bij het woord. Ik heb eens zitten na te denken. Soit, ik wil nu ook niet melodramatisch gaan doen. En de 'gay pride' parades zal ik nooit ondersteunen.
|
|
|
|
|
|
#9272 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Maar holebi's die zonodig een eigen kind wensen, ontnemen het kind de kans om zijn beide echte ouders, de moeder en de vader, te kennen en te hebben, en zadelen het kind op met de 'adoptiemoeder' in de vorm van homo-partner van de vader. Het is wel heeel ver van waar het kind vandaan komt - zijn moeder en zijn vader. En het is een fundamenteel andere situatie dan bij een onvruchtbaar hetero-koppel. |
|
|
|
|
|
|
#9273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dansen op een boot is er zwaar over. De kinderen zouden gaan geloven dat je zomaar overal kan dansen.
|
|
|
|
|
#9274 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#9275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat dus niet over kinderen die geen ouders meer hebben ? ( zo ja moest je dat niet eens zo erg vinden indien de laatste keuze dan zou vallen op een holebi-koppel bij gebrek aan alternatief Het gaat dus blijkbaar wel over kinderen die nog wel ouders zouden hebben en die ter adoptie zouden worden afgestaan om wat voor redenen dan ook ? En daarvan zeg jij dan dat holebi-ouders de kans dat kind zijn eigen vader en moeder zou leren kennen ontnemen ???????? Niet alleen ontnemen ze dat kind die kans ( daar waar hetero's dat blijkbaar niet zouden doen ? ) maar ze zadelen dat kind nog wel op met een situatie die mijlenver staat van de situatie waarin het zich bevond ? ( daar waar hetero's dat blijkbaar niet zouden of minder zouden doen ? ) Zeg dan toch gewoon waar het op staat (deed je overigens al eerder ) ipv al dat nodeloos gezwets : Kinderen dienen voor jou grootgebracht en opgevoed in een gezin betsaande uit de biologische moeder en de biologische vader. Indien het toch even niet anders kan dan heb je een bepaald voorkeurslijstje dat er ongeveer als volgt uitziet, volgens mij : 1 a) biologische moeder en een andere vader 1 b) als het niet anders kan de biologische vader dan maar en een ander moeder 2) 2 andere ouders van verschillend geslacht ( bij 3 b en 3 c twijfel ik wat inzake volgorde ) 3 a) 1 ouder, de biologische moeder 3 b) 1 ouder, een andere moeder 3 c) 1 ouder, de biologische vader 4 a) 2 ouders van hetzelfde geslacht maar dan uiteraard vrouwen 4 b) als het dan echt weer niet anders kan twee vaders waarvan 1 de biologische vader 4 c) ramp o ramp : 2 andere vaders 5 d) apocalyps : 1 andere vader Heb ik de volgorde zowat juist ? Laatst gewijzigd door praha : 15 juni 2011 om 00:59. |
|
|
|
|
|
|
#9276 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die parade-boten zijn dan ook niet echt berekend om een hoop dansende halfnaakte mannen en een meute kinderen te dragen Een handvol volslanke naakte vrouwen en diezelfde meute kinderen daarentegen...dat moet nog net kunnen Laatst gewijzigd door praha : 15 juni 2011 om 01:06. |
|
|
|
|
|
|
#9277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, dat is het niet.
|
|
|
|
|
|
#9278 |
|
Banneling
|
|
|