Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 10 juli 2011, 22:16   #221
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Oei, en we maken slechts 70 a 75% van de bevolking uit. Volgens de Belgische logica een quantité négligeable...
BDW heeft heel wat gewone mensen die de politiek maar half volgen, verleid om voor hem te stemmen omdat hij er een toffe kerel uit ziet; beetje zoals een goedige dikke chiroleider. Dat zal wel veranderen wanneer hij zal moeten meeregeren. Dan zullen de mensen zien wat de rechts-conservatieven in petto hebben voor het gewone volk.

BDW heeft gezegd dat hij in Frankrijk lid zou zijn van de partij van Sarkozy: een partij die het normaal vindt dat kinderen van werklozen over de middag niet meer op school mogen eten. Die kinderen moeten maar thuis opgevangen worden.

Laatst gewijzigd door azert : 10 juli 2011 om 22:16.
azert is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:17   #222
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
heb wel respect voor die vrouw: haar hele leven wellicht trouw partijlid geweest en het vuile werk opgeknapt; nooit met een postje beloond geweest; terwijl de toplui van VB en de Volksunie een mooie pree hebben opgestreken.
Kon je in je visioen ook zien of ze tattoos had, of ging je 'gave' zo ver niet ?
Oud 10 juli 2011, 22:17   #223
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
BDW heeft heel wat gewone mensen die de politiek maar half volgen, verleid om voor hem te stemmen omdat hij er een toffe kerel uit ziet; beetje zoals een goedige dikke chiroleider. Dat zal wel veranderen wanneer hij zal moeten meeregeren.
hij regeert mee op het belangrijkst niveau jochie

Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 juli 2011 om 22:19.
born2bewild is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:19   #224
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dat van quickendingens geen eieren naar zijn kop gesmeten kreeg vind ik wel het ultieme bewijs van Vlaams tolerantie
er was zelfs een belanger die het nodig vond om te roepen dat een zwarte medemens op de achtergrond van BDW weg moest. Hij was rap de mond gesnoerd door de omstaande personen (waar ik er een hoop van ken als cd&v'ers, nva'ers en ldd'ers) en is van miserie moeten afdruipen.

neenee, de tijd dat men ons kon afschilderen als onverdraagzamen is definitief voorbij. Men zal het nog proberen, maar teveel ogen van vlamingen zijn al open gegaan.
vrijevlaming is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:19   #225
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
de oudere mensen zaten idd neer op de stoelen. En daarrond stonden nog honderden mensen recht, met mooi gemixte leeftijd van pakweg 20 tot 50 jaar. Hier 100 keer het tegendeel beweren zal de realiteit niet veranderen hoor, jammer genoeg voor u
En er was idd wat boegeroep voor Q, van dezelfden die op het einde 'belgie barst ' stonden te roepen in mijn buurt (zie andere post), maar toen Guido zei dat het de feestdag was voor iedereen en dat je moet respect tonen voor iedereen, klonk het applaus wel veel luider dan het geroep van die paar idioten.

Maar het moet gezegd: hun muziekkeuze was wat belegen. Maar ja, we kunnen moeilijk het Te Deum beginnen zingen hé, dat wordt ergens anders al gebruikt
De mensen op het gras waren de echten. De mensen erbuiten (bijna de helft?) waren de mensen die eens kwamen kijken had ik de indruk te horen aan hun commentaar.
azert is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:20   #226
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
BDW heeft gezegd dat hij in Frankrijk lid zou zijn van de partij van Sarkozy.
Erg hé, Sarkozy, verkozen door het volk. Bah, democratie

Ander en beter, niet waar?
vrijevlaming is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:20   #227
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Die azert moet alleszins wel een druk leven hebben. Bij elke politieke gebeurtenis is hij van de partij, en ook in het dagelijkse leven is hij voortdurend betrokken bij allerlei gebeurtenissen en gesprekken die hem toevallig genoeg versterken in zijn overtuigingen. Leuk, maar dat moet toch vermoeiend zijn.
Die mens slaapt daar niet meer van,zelfs in de trein op weg naar zijn werk wordt hij nog lastig gevallen...

Ja voorwaar een zwaar leven die belgicisten,en dan de sexuele onthouding van hun madammen er nog bovenop...

Een mens zou voor minder zwaarmoedig worden....
Svennies is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:20   #228
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De spandoek Vlaanderen onafhankelijk was trouwens aangebracht door VB en ook het publiek was voornamelijk VB maar dat kon BDW niet deren.
Ook de poedel van Mechelen stond ooit in het Gents kuipje te pronken met zulke spandoek.
daiwa is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:20   #229
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Kon je in je visioen ook zien of ze tattoos had, of ging je 'gave' zo ver niet ?
ze stamt uit een tijd dat tattoos nog niet in de mode waren.
azert is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:21   #230
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
De mensen op het gras waren de echten. De mensen erbuiten (bijna de helft?) waren de mensen die eens kwamen kijken had ik de indruk te horen aan hun commentaar.
ja, ze kwamen eens kijken naar de fenomenen van quickendinges en de clerck
born2bewild is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:21   #231
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Op de radio "de waalse pers was bij de toespraak van BDW aanwezig en vond dit taalgebruik voor een nazi staat."

Dus wij zijn nazi's omdat we het beu zijn om het hangmatcultuur van de walen te blijven financieren?? Laat staan om het hedendaagse uitgespuuw te blijven pikken?

Wie gelooft dat er nog een (goed) akkoord mogelijk is in een belgisch kader moet dringend een bril kopen..
matthias999 is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:22   #232
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er was zelfs een belanger die het nodig vond om te roepen dat een zwarte medemens op de achtergrond van BDW weg moest. Hij was rap de mond gesnoerd door de omstaande personen (waar ik er een hoop van ken als cd&v'ers, nva'ers en ldd'ers) en is van miserie moeten afdruipen.

neenee, de tijd dat men ons kon afschilderen als onverdraagzamen is definitief voorbij. Men zal het nog proberen, maar teveel ogen van vlamingen zijn al open gegaan.
Dat soort debielen die de Vlaamse Beweging als een soort hobbyclubje zien of deze zelfs gebruiken als uitlaatklep voor hun onverdraagzaamheid kan niet ver genoeg wegblijven van politieke bijeenkomsten. Ze geven duidelijk meer om profilering dan om Vlaanderen.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:22   #233
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
I quote myself:

Citaat:
Hier 100 keer het tegendeel beweren zal de realiteit niet veranderen hoor, jammer genoeg voor u
blijven hopen jong. Ik zag zeer veel volk dat ik persoonlijk ken (vooral rechtstaand, want bij het neerzittend volk kon ik niet iedereen zien). Veel mensen waarvan ik hun partijachtergrond ken, veel mensen die ik op zo'n bijeenkomst voor het eerst zag. En van die laatsten was hun motivatie duidelijk: "Bart heeft gelijk"

Uw droomwereld komt nooit meer terug
vrijevlaming is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:23   #234
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het viel inderdaad op dat er toch 10% allochtonen in BE zijn; maar dat er amper 2 of 3 zwarten rondliepen. Nochtans ligt dat parkje net naast de migrantenbuurt van Kortrijk. N-va enkel voor de zogezegd hardwerkende (en vaak belastingontduikende) blanke middenklasse.
azert is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:24   #235
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Scotty: There's an anomaly in the Belgian system, captain
Elio: Start evasive manoeuvres.
Scotty : Impact in 9.. 8... 7... 6... 5... 4.. 3.. 2.. 1..
(ontploffing volgt, ruimteschip door elkaar geschud).
Scotty : The Flemish embassador is hailing us.
Elio : On Screen !
Bart : Captain, we need to reconfigure the engines to prepare ourselves for the coming aging crisis.
Elio : Out of the question, we 'll just send positive messages to the crew and pretend everything 's going well.
Close communications channel !
Er wordt een videoboodschap uitgezonden aan de bemanning. De woorden "white book" en "green book" schijnen erin voor te komen.
To be continued...
Oud 10 juli 2011, 22:25   #236
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1) wat is daar nu gedurfd aan?

2) Het is al van een zijn jeugd dat hij als devies heeft: ik embeteer; dus ik besta.
1) Vraag dat misschien eens aan de heer Alexander De Croo, de heer Wouter Van Besien, mevrouw Caroline Gennez, ...

2) U kent de heer De Wever sinds u samen op de schoolbanken zat? Of bent u familie?

Of nee, wacht, nu weet ik het weer:

u bent hem ongetwijfeld ooit eens op de trein tegengekomen!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:25   #237
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
het viel inderdaad op dat er toch 10% allochtonen in BE zijn; maar dat er amper 2 of 3 zwarten rondliepen. Nochtans ligt dat parkje net naast de migrantenbuurt van Kortrijk. N-va enkel voor de zogezegd hardwerkende (en vaak belastingontduikende) blanke middenklasse.
ge kent Kortrijk blijkbaar heel slecht. De buurt achter het groeningemonument staat vol met huizen dat de modale vlaming amper kan betalen. Niet voor de hele rijken zoals de wolvendreef of de leopold III laan, maar toch voor de beter betaalden van de maatschappij.

Trouwens, eerst zitten beweren dat slechts het kleinste deel van het publiek echte flaminganten waren en de rest mensen die "gewoon eens kwamen kijken". Maar dan opeens de redenering omdraaien en beweren dat het normaal is dat er slechts twee a drie allochtonen daar rondliepen omdat het allemaal n-vaers waren die er enkel zijn voor de blanke middenklasse.
Hopelijk beseft ge dat ge uzelf nu weer onsterfelijk belachelijk maakt? (zeker als ge weet dat er veel mensen van allochone afkomst in onze besturen zitten, op onze lijsten stonden en zelfs nu in ons parlement zetelen)

Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 10 juli 2011 om 22:28.
vrijevlaming is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:25   #238
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dat van quickendingens geen eieren naar zijn kop gesmeten kreeg vind ik wel het ultieme bewijs van Vlaams tolerantie
Zou men niet eerder gsms smijten, of hier en daar een extremist die een notebook gooit?
Oud 10 juli 2011, 22:25   #239
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
I quote myself:

blijven hopen jong. Ik zag zeer veel volk dat ik persoonlijk ken (vooral rechtstaand, want bij het neerzittend volk kon ik niet iedereen zien). Veel mensen waarvan ik hun partijachtergrond ken, veel mensen die ik op zo'n bijeenkomst voor het eerst zag. En van die laatsten was hun motivatie duidelijk: "Bart heeft gelijk"

Uw droomwereld komt nooit meer terug
Het is niet omdat ze er waren dat ze sympathie hadden. Ze kwamen eens naar het fenomeen BDW kijken. Ik heb er zelfs een Franstalige vrouw gezien die BDW eens van dichtbij wilde meemaken.
azert is offline  
Oud 10 juli 2011, 22:26   #240
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals je zegt: het was zeer rumoerig, ik stond achteraan en het was soms moeilijk om alles goed te horen.
Dan stonden we niet ver van elkaar.
Ik stond ook achteraan, krak in het midden.
Groene polo, zwarte broek.

Toen Bart handjes ging schudden passeerde hij mij en een aantal mensen hebben zijn hand geschud.
Ik had het ook kunnen doen, maar dat hoeft niet voor mij, ik ben meer een rustige toehoorder.
Ik stel mij ook eventjes in zijn plaats, al die mensen die om je heen staan, en inderdaad half gek worden, daar zou je toch nerveus van worden.
Er moet maar één gestoorde tussen zitten en je hebt prijs.
Ik vrees nog altijd dat er op een dag zo iemand tussen zal zitten, zeker gezien de haatpers in het zuiden, die dagelijks vergelijkingen maakt tussen Hitler en Bart Dewever, of de nazi's en de N-VA.
Dat maakt sommige Franstaligen bang, maar er zijn er misschien andere, waar sowieso al een vijsje loszat, maar die met dergelijke haatpropaganda in staat zijn gekke dingen te doen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be