![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
BDW heeft gezegd dat hij in Frankrijk lid zou zijn van de partij van Sarkozy: een partij die het normaal vindt dat kinderen van werklozen over de middag niet meer op school mogen eten. Die kinderen moeten maar thuis opgevangen worden. Laatst gewijzigd door azert : 10 juli 2011 om 22:16. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
Kon je in je visioen ook zien of ze tattoos had, of ging je 'gave' zo ver niet ?
|
|
#223 |
|
Banneling
|
hij regeert mee op het belangrijkst niveau jochie
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 juli 2011 om 22:19. |
|
|
|
|
#224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
neenee, de tijd dat men ons kon afschilderen als onverdraagzamen is definitief voorbij. Men zal het nog proberen, maar teveel ogen van vlamingen zijn al open gegaan. |
|
|
|
|
|
#225 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja voorwaar een zwaar leven die belgicisten,en dan de sexuele onthouding van hun madammen er nog bovenop... Een mens zou voor minder zwaarmoedig worden.... |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
|
ze stamt uit een tijd dat tattoos nog niet in de mode waren.
|
|
|
|
|
#230 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Minister
|
Op de radio "de waalse pers was bij de toespraak van BDW aanwezig en vond dit taalgebruik voor een nazi staat."
Dus wij zijn nazi's omdat we het beu zijn om het hangmatcultuur van de walen te blijven financieren?? Laat staan om het hedendaagse uitgespuuw te blijven pikken? Wie gelooft dat er nog een (goed) akkoord mogelijk is in een belgisch kader moet dringend een bril kopen.. |
|
|
|
|
#232 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#233 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Uw droomwereld komt nooit meer terug |
||
|
|
|
|
#234 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) U kent de heer De Wever sinds u samen op de schoolbanken zat? Of bent u familie? Of nee, wacht, nu weet ik het weer: u bent hem ongetwijfeld ooit eens op de trein tegengekomen!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens, eerst zitten beweren dat slechts het kleinste deel van het publiek echte flaminganten waren en de rest mensen die "gewoon eens kwamen kijken". Maar dan opeens de redenering omdraaien en beweren dat het normaal is dat er slechts twee a drie allochtonen daar rondliepen omdat het allemaal n-vaers waren die er enkel zijn voor de blanke middenklasse. Hopelijk beseft ge dat ge uzelf nu weer onsterfelijk belachelijk maakt? (zeker als ge weet dat er veel mensen van allochone afkomst in onze besturen zitten, op onze lijsten stonden en zelfs nu in ons parlement zetelen) Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 10 juli 2011 om 22:28. |
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#239 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
|
Citaat:
Ik stond ook achteraan, krak in het midden. Groene polo, zwarte broek. Toen Bart handjes ging schudden passeerde hij mij en een aantal mensen hebben zijn hand geschud. Ik had het ook kunnen doen, maar dat hoeft niet voor mij, ik ben meer een rustige toehoorder. Ik stel mij ook eventjes in zijn plaats, al die mensen die om je heen staan, en inderdaad half gek worden, daar zou je toch nerveus van worden. Er moet maar één gestoorde tussen zitten en je hebt prijs. Ik vrees nog altijd dat er op een dag zo iemand tussen zal zitten, zeker gezien de haatpers in het zuiden, die dagelijks vergelijkingen maakt tussen Hitler en Bart Dewever, of de nazi's en de N-VA. Dat maakt sommige Franstaligen bang, maar er zijn er misschien andere, waar sowieso al een vijsje loszat, maar die met dergelijke haatpropaganda in staat zijn gekke dingen te doen.
|