Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2011, 20:16   #21
Fleur__
Lokaal Raadslid

Fleur__'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Zeg nooit, nooit.
Er bestaan enkele voorbeelden van. Bartje haalt De Decker binnen maar wordt door zijn vrienden de tsjeven teruggefloten. Dus woordbreuk van Bartje.
Sterckx was van Amada tot hij meer dan 5000 € per maand verdiende en werd opeens liberaal. Siegfried Bracke werd door jouw eigen partij uitgemaakt voor sos en waar zit hij nu, Bertje Anciaux, volksunie, spirit, sos. Fleur jij hebt het ook niet door. Ik heb niets tegen Bartje, zou zelfs een pint met hem gaan drinken, maar zijn partij standpunten jagen de gewone burger naar de afgrond.
Een mens die van een centrum-rechtse partij verhuist naar een linkse, zeg maar gerust een extreem linkse als we sp.a al links noemen is niet goed wijs en beseft niet waar hij/zij mee bezig is. Geen enkele normale mens zal zoiets doen.
Fleur__ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2011, 20:21   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__ Bekijk bericht
Een mens die van een centrum-rechtse partij verhuist naar een linkse, zeg maar gerust een extreem linkse als we sp.a al links noemen is niet goed wijs en beseft niet waar hij/zij mee bezig is. Geen enkele normale mens zal zoiets doen.
Een normaal mens niet maar we hebben het hier wel over den bleiter/postjeshopper.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2011, 20:40   #23
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een normaal mens niet maar we hebben het hier wel over den bleiter/postjeshopper.
Als je praat over politici praat je niet over normale mensen. Dan praat je over de konten likkers van het grootkapitaal.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2011, 22:14   #24
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je dat dat in zijn voordeel zal zijn?
Ik denk het wel.

Kijk, Dewever wil onafhankelijkheid.
Een goed draaiende federale regering is dan in zijn nadeel.
Alles wat hij kan doen om het federaal te saboteren is dan ook een stap dichter bij zijn doel.

Zijn kiezers hebben vooral gekozen omwille van zijn standvastigheid, dat weet hij omdat er onderzoek is naar geweest, dus hoopt hij door bij zijn standvastig 'NON' te blijven bij de volgende verkiezingen een stemmenaantal te krijgen waardoor hij met minder partijen zal kunnen regeren.
Met minder partijen regeren = met minder moeten rekening houden = meer eigen wensen realiseren.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 juli 2011 om 22:15.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2011, 22:15   #25
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je praat over politici praat je niet over normale mensen.
Daar is wat voor te zeggen.
Oud 21 juli 2011, 22:38   #26
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
ik denk dat Bartje al met plezier uitkijkt naar de komende verkiezingen met het huidige scenario
Ik denk het ook. En laat ons hopen, dat een splitsing van BE op de agenda staat.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 06:32   #27
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik denk het wel.

Kijk, Dewever wil onafhankelijkheid.
Een goed draaiende federale regering is dan in zijn nadeel.
Alles wat hij kan doen om het federaal te saboteren is dan ook een stap dichter bij zijn doel.
Zijn kiezers hebben vooral gekozen omwille van zijn standvastigheid, dat weet hij omdat er onderzoek is naar geweest, dus hoopt hij door bij zijn standvastig 'NON' te blijven bij de volgende verkiezingen een stemmenaantal te krijgen waardoor hij met minder partijen zal kunnen regeren. Met minder partijen regeren = met minder moeten rekening houden = meer eigen wensen realiseren.
En Beke hoopt dat zijn weggelopen kiezers terugkeren, door te verklaren dat zijn 4 punten, die ook standpunten waren van NV-A, zijn uitgevoerd. En wat Bartje zijn standvastigheid betreft denk ik dat het door u aangehaalde onderzoek werd uitgevoerd bij eigen partij mensen. Vraag De Decker eens hoe standvastig hij is. Kijk naar de BIV die hij meegestemd heeft en een belastingverhoging is, maar zo niet genoemd mag worden omdat hij net te voren had verklaard dat er geen belasting verhogingen mochten komen. Een tsjeef verliest zijn haren,maar niet zijn streken. En naar mijn mening is hij een halve tsjeef.
Oud 22 juli 2011, 08:19   #28
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Bartje genaaid? Ik denk het niet.

Het is gewoon een feit dat men in het Zuiden links stemt ( PS - en dat blijft overigens zo, zelfs na ettelijke schandalen ) en in het Noorden eerder rechts. Een compromis maken? Zogoed als onmogelijk. Hoe kan je in godsnaam een compromis maken van standpunten die lijnrecht tegenover elkaar staan. België werkt niet en zal ook nooit werken in zijn huidige vorm, dat is de realiteit tot spijt van wie het benijdt.

En degenen die denken dat er nu snel een akkoord zal komen, ik zou uw optimisme al maar wat temperen. Heb je reeds de reactie gezien van de vakbonden bij de voorgestelde nochtans flauwe hervormingen ...
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 10:00   #29
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht

Het is gewoon een feit dat men in het Zuiden links stemt ( PS - en dat blijft overigens zo, zelfs na ettelijke schandalen ) en in het Noorden eerder rechts. Een compromis maken? Zogoed als onmogelijk. Hoe kan je in godsnaam een compromis maken van standpunten die lijnrecht tegenover elkaar staan. België werkt niet en zal ook nooit werken in zijn huidige vorm, dat is de realiteit tot spijt van wie het benijdt.

En degenen die denken dat er nu snel een akkoord zal komen, ik zou uw optimisme al maar wat temperen. Heb je reeds de reactie gezien van de vakbonden bij de voorgestelde nochtans flauwe hervormingen ...
Het is nu net deze manier van denken die faalt. De NVA hebben we niet nodig en is dus een nutteloze stem.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 18:25   #30
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht

Ja de vakbonden staan pal achter de voorstellen van NV-A

Voor Giserke, dit is sarcastisch bedoeld.
Oud 22 juli 2011, 19:08   #31
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo werkt rechts. Bartje genaaid.

Wat ik gisteren voorspelde is vandaag gebeurd. Bartje had beter de Belgische politiek bestudeerd ipv latijn. Had hij dat gedaan wist hij wat komen ging. De tsjeven hebben het weer gelapt. In de hoop wat stemmen terug te winnen. Blij toe dat het zo verloopt.

Bedriegers worden bedrogen
Ook al doen ze zoals De Wever alsof ze niet bedriegen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juli 2011 om 19:09.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 19:57   #32
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nu hebben ze het reces om hun strategieën te bekonkelen en de postjes te verdelen. Zoals ik voorspeld had hoor je weinig commentaar van Maingain en nog minder van MR. Bedriegen is een christelijke waarde. Zoiets als de scheiding tussen Kerk en Staat in België. Zoek eens op hoeveel men dan bespaard. Dat ze gelijk in Duitsland een religie belasting invoeren, gemakkelijk in te voeren (slechts 1 vakje op de belastingbrief). Dan moeten de niet gelovigen tenminste niet mee betalen aan het onderhoud van vervallen kerken en pastoors en dominees wedden.
Oud 22 juli 2011, 20:01   #33
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Spijtig voor jullie dat de meerderheid van de bevolking dat niet zal inzien de volgende verkiezing.
Oud 22 juli 2011, 20:50   #34
freelancer
Banneling

Standaard

Wat moeten we toch allemaal nog beleven... een oppositie die enkel uit 'Vlaamse' partijen bestaat...

Het zal een zeer kordate regering worden...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 23:37   #35
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou ik niet doen. Een kapitalist als Bart heeft niets te zoeken in uw partij. Overigens, verbaast het me zelfs dat u zoiets maar durft te denken. Ik dacht dat Roodaanhangers anti-Bart waren?
Nu wel natuurlijk
Hij staat toch maar met zijn vinger in zijn neus te peuteren
Hij had beter in de neus van Genez gezeten, dan stond hij nu verder
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2011, 23:41   #36
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
En Beke hoopt dat zijn weggelopen kiezers terugkeren, door te verklaren dat zijn 4 punten, die ook standpunten waren van NV-A, zijn uitgevoerd. En wat Bartje zijn standvastigheid betreft denk ik dat het door u aangehaalde onderzoek werd uitgevoerd bij eigen partij mensen. Vraag De Decker eens hoe standvastig hij is. Kijk naar de BIV die hij meegestemd heeft en een belastingverhoging is, maar zo niet genoemd mag worden omdat hij net te voren had verklaard dat er geen belasting verhogingen mochten komen. Een tsjeef verliest zijn haren,maar niet zijn streken. En naar mijn mening is hij een halve tsjeef.
Beke is veel slimmer als De Wever
De regering komt er en binnen 4 maanden spreekt men nietmeer over den Dikke
Wat ik wel zie zitten, is nu een offensief van het VB
Zij kunnen wel terug hun kiezers binnen halen
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2011, 05:19   #37
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Beke is veel slimmer als De Wever
De regering komt er en binnen 4 maanden spreekt men nietmeer over den Dikke
Wat ik wel zie zitten, is nu een offensief van het VB
Zij kunnen wel terug hun kiezers binnen halen
Of VB 4,9 %, ROOD! 5,1 %. Het kan verkeren zei Bredero. Gisteren Ter Zake gezien over notionele intrest aftrek? Bekijk het anders vandaag als je tijd hebt. Of, hoe laat ik de kleine man betalen en hoe geef ik mijn vermogende vriendjes, de kans geen belasting te betalen.
Oud 23 juli 2011, 10:08   #38
subocaj

Standaard

Citaat:
Vraag het Oxford- mannetje Van de Broecke om op de NV-A lijst op te komen. Die is nog rechtser dan de liberalen. Dus een goeie NV-A -er.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be