![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#961 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij werd schijnbaar wel geëxecuteerd zonder schijn van proces, zoals Charles de Menenzes.(Charles de Menenzes was 100% onschuldig) Ik las nergens dat Dugan dreigde. J�*, zoiets bezorgt de Dirty Harry-figuren hier een erectie, mogelijk ook een ejaculatie. Mij jaagt dat angst aan: we kunnen allemaal Charles de Menenzes zijn. (ik werd ook al eens "gecontroleerd" door dgl cowboys. Het liep toen goed af. Indien er één wat overspannen was had ik ook een lader door 't hoofd kunnen krijgen. Bijna legaal. In 't geval van Ardiclar Ceylan gebeurde er niets, geen rel. Anderen gaan dan wél rellen. |
|
|
|
|
|
|
#962 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al dat gerel en geplunder heeft Mark Duggan helaas niet weer tot leven gewekt, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#963 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp heeft u er geen probleem mee dat een crackdealer gewapend rondloopt? Met de boel die u er bijsleurt heeft het niet veel te maken hoor, in 1800 sloeg er waarschijnlijk ook ergens ter wereld een politieman een crimineel op z'n neus... Zou u als politieagent de man een kopje thee aanbieden of zo, terwijl u weet dat deze persoon gevaarlijk en gewapend is? |
|
|
|
|
|
|
#964 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo is dat, de relschoppers in de Arabische wereld noemde men rebellen met uitzondering voor deze in Bahrein, in londen en de rest van de wereld zijn het plots hooligans?? |
|
|
|
|
|
|
#965 |
|
Minister
|
Laat je zelf behandelen voor de collectieve geestesziekte waar je aan lijdt.
|
|
|
#966 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...r-rioting.html |
|
|
|
|
|
|
#967 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hopelijk ben jij geen flik of maar een kantoorflik. Indien de flikken het voorbeeld geven van far west chaos dan moet je niet verwonderd zijn indien de maatschappij waar ze in draaien -ttz de straat- ook richting chaos evolueert. |
|
|
|
|
|
|
#968 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik weet het, een doordenkertje... |
|
|
|
|
|
|
#969 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#970 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#971 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uw visie op de zogenaamde implosie van het zogenaamde kapitalsme dat gelukkig genoeg allang niet meer bestaat in zijn zuivere vorm is daarentegen wensdenken. Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 12 augustus 2011 om 13:26. |
|
|
|
|
|
|
#972 |
|
Banneling
|
Gij hebt een levendige verbeelding. Wild kapitalisme bestaat gelukkig allang niet meer bj ons.
|
|
|
|
|
|
#973 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#974 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo heel erg 'getemd' is het nu ook weer niet, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#975 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ken jij het verschil tussen o.a. zelfverdediging en moord ? |
|
|
|
|
|
|
#976 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...1UozFdc:shock: Geen klein grut zo te zien. |
||
|
|
|
|
|
#977 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#978 |
|
Europees Commissaris
|
Breivik *
|
|
|
#979 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We horen dat al veertig jaar. Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 augustus 2011 om 15:06. |
|
|
|
|
|
|
#980 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor mij is deze jongen, die nu nog altijd beweert van Engeland te houden, en ondanks dat zijn familie, na in Maleisië de crapuleuze beelden te hebben gezien, hem terug wilden laten komen naar Maleisië, in Engeland wil blijven, de held van deze "revolutie". Dit samen met de vader van één van de drie Pakistaanse jongemannen die overhoop zijn gereden tijdens het beschermen van hun carwash bedrijfje tegen een gemotoriseerde aanval van de rebellen. Ondanks dat de vader van deze jongen zijn zoon was verloren in de revolutie, was zijn boodschap gisteren op TV aan de revolutionairen hartverscheurend in al zijn vergevingsgezindheid. Chapeau!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|