Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2011, 18:08   #101
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik kan niet geloven dat de N-VA een homofobe partij is + ik vind de bronnen onbetrouwbaar. (en ik snap niet wat een deel van 'progressief' Vlaanderen heeft met Humo, dat is een kutblad )
Kom kom.. Het is een van de betere bladen in die categorie in Vlaanderen. Vaak bijzonder humoristisch.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 18:22   #102
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik kan niet geloven dat de N-VA een homofobe partij is + ik vind de bronnen onbetrouwbaar. (en ik snap niet wat een deel van 'progressief' Vlaanderen heeft met Humo, dat is een kutblad )
zoals ik hier al aantoonde: n-va is helemaal niet homofoob, au contraire.
Alleen gelooft Raf blijkbaar liever iemand die uit de partij gezet is geweest na jaren van flaters uithalen, problemen met drugs en vroeger nog contact met het gerecht, dan hij de officiele partijstandpunten gelooft en het gevolgde stemgedrag in de kamer.

zien wat men wil zien heet men dat
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 18:30   #103
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
zoals ik hier al aantoonde: n-va is helemaal niet homofoob, au contraire.
U heeft helemaal niets aangetoond.
Citaat:
Alleen gelooft Raf blijkbaar liever iemand die uit de partij gezet is geweest na jaren van flaters uithalen, problemen met drugs en vroeger nog contact met het gerecht, dan hij de officiele partijstandpunten gelooft en het gevolgde stemgedrag in de kamer.
Eén stemmetje! Over "stemgedrag in de Kamer" zou ik in dit geval niet gewagen, beste...

En verder zal Raf zelf wel bepalen wat hij gelooft en wat niet. Hij heeft uw hulp daar hoegenaamd niet bij nodig, dank u vriendelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 18:38   #104
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Eén stemmetje! Over "stemgedrag in de Kamer" zou ik in dit geval niet gewagen, beste...
u zei dat n-va nog niets heeft gedaan op vlak van holebi rechten, behalve persberichten rondsturen en voor de rest niets. Ik geef u een voorbeeld van het tegendeel, en dat er bij wetgevend werk wel degelijk voorbeelden zijn dat n-va hiermee bezig is. Ik kan er niet aan doen dat op dat moment onze fractie niet zo groot is als deze nu is. Feit is wel dat n-va mee de homoadoptie heeft goedgekeurd. Daar kan u nu over verder blijven zeveren en uit de hoogte beginnen doen, maar dit toont wel degelijk aan dat u fout zat.

vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 19:07   #105
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Raf, wat bedoel je dan met "iets doen voor de holebi's"? Wat moet de N-VA dan voor je doen opdat je ze de stempel holebi-vriendelijk toe kent?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 20:54   #106
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Feit is wel dat n-va mee de homoadoptie heeft goedgekeurd.
De N-VA is nog verder gezakt in m'n achting, en ze stonden al niet hoog... Die partij heeft het duidelijk niet goed voor met VL.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 21:06   #107
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Frieda Brepoels zei aan de moeder van Kim Geybels dat ze haar dochter helemaal zouden afmaken als ze niet zou ophouden de N-VA aan te vallen. Zijn er ook details bekend over dat "helemaal afmaken"? Zou nog sappig kunnen zijn.
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 21:12   #108
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Die partij heeft het duidelijk niet goed voor met VL.
Omdat ze adoptie door holebi's goedkeurde? Ligt het aan mij, of is er gewoon geen link tussen de 2?
Oud 29 augustus 2011, 22:07   #109
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Omdat ze adoptie door holebi's goedkeurde? Ligt het aan mij, of is er gewoon geen link tussen de 2?
Holebi's (maar toch zeker de hole's daarvan) promoten is een daad tegen VL omdat dan binnen één generatie geen VL meer overblijven. Het is allemaal bedacht door de Walen en in gay prides enzo gestoken om het niet te doen opvallen. In de tussentijd hebben de Walen de opvolgers van de Vlamingen voor dit stukje grond al geïmporteerd, ze wachten in Brussel.

Noot: dit stukje kan ernstige tekenen van sarcasme en ironie vertonen. Gelieve niets persoonlijk op te vatten.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 22:26   #110
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel, N-VA kiest voor het opvoeren van maatschappelijke degeneratie.
Oud 29 augustus 2011, 22:43   #111
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk wel, N-VA kiest voor het opvoeren van maatschappelijke degeneratie.
Maatschappelijke degeneratie; is dat meegaan met uw tijd en de maatschappelijke noden, of blijven stil staan en een achter blijven?
Oud 29 augustus 2011, 23:22   #112
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Maatschappelijke degeneratie; is dat meegaan met uw tijd en de maatschappelijke noden, of blijven stil staan en een achter blijven?
Neen, dat is maatregelen voorstellen die weerbaarheid en levenskracht van de eigen bevolking eerder schaden dan baten. Waarom is de islamitische wereld in al zijn diversiteit zo veel meer weerbaar en bruisend van vitaliteit, van de Wil tot... ? Hier wil men homofielen kinderen laten adopteren, daar geeft men zonen van 12 jaar een kalashnikov in de hand op familiefeesten.
Oud 29 augustus 2011, 23:27   #113
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat is maatregelen voorstellen die weerbaarheid en levenskracht van de eigen bevolking eerder schaden dan baten. Waarom is de islamitische wereld in al zijn diversiteit zo veel meer weerbaar en bruisend van vitaliteit, van de Wil tot... ? Hier wil men homofielen kinderen laten adopteren, daar geeft men zonen van 12 jaar een kalashnikov in de hand op familiefeesten.
ja, dat is zeker een te volgen voorbeeld
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 23:31   #114
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
U heeft helemaal niets aangetoond.

En verder zal Raf zelf wel bepalen wat hij gelooft en wat niet. Hij heeft uw hulp daar hoegenaamd niet bij nodig, dank u vriendelijk.
Jij moet je dringend laten nakijken.
Je bent U zich belachelijk aan't maken bij zowel Links als Rechtse forumers.

Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2011 om 23:44.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 23:41   #115
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een kind dat opgevoed wordt door 2 holebi's zal een grotere weerbaarheid en levenskracht kennen, dan wanneer het verwaarloosd achter blijft in een weeshuis, of wanneer het zelf helemaal niet geboren wordt.

Hetgeen de weerbaarheid en levenskracht van de eigen bevolking wel schaadt is de afname in het geboortecijfer van de autochtone bevolking. De stijging in het aantal geboortes is enkel te wijten aan de vervreemding. Als je kijkt hoe die allochtonen paren.

Concreet pakt men dit probleem aan:
- Er wordt pas kindergeld uitgekeerd vanaf men 3 kinderen heeft. (Enkel wanneer beiden ouders van het kind autochtoon* zijn). Een ouder is pas autochtoon wanneer zijn ouders autochtoon* waren.
Allochtonen kunnen dus geen kindergeld krijgen, en dat zal hen financieel ontmoedigen om
- Per autochtoon kind krijgt men een premie. Hoe meer kinderen, hoe hoger de premie.
- Uitwijzen van allochtone misdadigers.
- Abortus en op allochtone kinderen financieel belonen.
- Allochtonen aanmoedigen om voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
- Allochtonen belonen indien ze zich laten steriliseren. Hoe jonger ze zich laten steriliseren, hoe groter de premie.
- Onverbiddelijke migratiestop.

Men moet geen mensen straffen om dat ze X doen, maar aanmoedigen omdat ze Y doen. Vrijheid moet primeren.

*: Alle blanke Europeanen behalve Joden en Slaven.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 29 augustus 2011 om 23:45.
Oud 30 augustus 2011, 00:03   #116
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kind dat opgevoed wordt door 2 holebi's zal een grotere weerbaarheid en levenskracht kennen, dan wanneer het verwaarloosd achter blijft in een weeshuis, of wanneer het zelf helemaal niet geboren wordt.

Hetgeen de weerbaarheid en levenskracht van de eigen bevolking wel schaadt is de afname in het geboortecijfer van de autochtone bevolking. De stijging in het aantal geboortes is enkel te wijten aan de vervreemding. Als je kijkt hoe die allochtonen paren.

Concreet pakt men dit probleem aan:
- Er wordt pas kindergeld uitgekeerd vanaf men 3 kinderen heeft. (Enkel wanneer beiden ouders van het kind autochtoon* zijn). Een ouder is pas autochtoon wanneer zijn ouders autochtoon* waren.
Allochtonen kunnen dus geen kindergeld krijgen, en dat zal hen financieel ontmoedigen om
- Per autochtoon kind krijgt men een premie. Hoe meer kinderen, hoe hoger de premie.
- Uitwijzen van allochtone misdadigers.
- Abortus en op allochtone kinderen financieel belonen.
- Allochtonen aanmoedigen om voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
- Allochtonen belonen indien ze zich laten steriliseren. Hoe jonger ze zich laten steriliseren, hoe groter de premie.
- Onverbiddelijke migratiestop.

Men moet geen mensen straffen om dat ze X doen, maar aanmoedigen omdat ze Y doen. Vrijheid moet primeren.

*: Alle blanke Europeanen behalve Joden en Slaven.
Als je ziet hoe dichtbevolkt Vlaanderen nu al is, hoeveel de ecologische druk op de natuur daardoor is, en hoeveel de bouwgrond nu al kost (want al die mensen moeten later een huis hebben), ga ik niet akkoord met je voorstellen.

Logischer en eerlijker: kindergeld tot twee kinderen. Dat moedigt mensen af van meer kinderen te krijgen.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2011, 00:11   #117
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
ja, dat is zeker een te volgen voorbeeld
Oei, zijn we plots niet meer zo multicultureel?
Oud 30 augustus 2011, 00:23   #118
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Als je ziet hoe dichtbevolkt Vlaanderen nu al is, hoeveel de ecologische druk op de natuur daardoor is, en hoeveel de bouwgrond nu al kost (want al die mensen moeten later een huis hebben), ga ik niet akkoord met je voorstellen.

Logischer en eerlijker: kindergeld tot twee kinderen. Dat moedigt mensen af van meer kinderen te krijgen.
Er is plaats genoeg voor autochtone kinderen. Het aantal allochtone kinderen zal namelijk verminderen op mijn voorgestelde manier.

We hebben die discussie trouwens al eens gehad in deze draad, als ik me niet vergis.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 augustus 2011 om 00:24.
Oud 30 augustus 2011, 00:26   #119
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oei, zijn we plots niet meer zo multicultureel?
multicultureel heeft niks met kalashnikovs voor twaalfjarigen te maken.

Laatst gewijzigd door Pietje : 30 augustus 2011 om 00:31.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2011, 00:27   #120
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
In de langjarige Europese Traditie is het zo dat kinderen verwekt en opgevoed worden binnen een kerngezin bestaande uit een man en een vrouw die er een stabiele relatie op nahouden. Zelfs die stabiele relaties bij heterosexuele koppels lukken al niet al te best meer in het egoïstisch-individualistische Westen, laat staan dat we kinderen opvoeden moeten overlaten aan holebi-koppels, hoe goed velen onder hen ook met kinderen kunnen omgaan. Homo's moeten aanvaarden dat zij geen kinderen ter wereld kunnen brengen (nogal wiedes) en dat adoptiewensen bij hen slechts ingegeven zijn door een egoïstische wens om iets te bezitten, in casu een kind, die de natuurlijke mogelijkheden en traditie overstijgt. In feite is de homofiele relatie op zich niet eens zo erg (wat mij betreft mogen ze gerust trouwen), wel de beweegreden ertoe alsook het principe van adoptie (die ik ook voor heterokoppels verwerpelijk vind).

Citaat:
Weerbaarheid heeft niks te maken met de hoeveelheid kinderen die geboren worden maar wel met wat ermee gedaan wordt eens ze geboren zijn. Een hoger geboortecijfer bij etnische Europeanen heeft vandaag weinig zin zolang we onder de knoet leven van de westerse maatschappij. Er zouden enkel maar meer McDo-vretende vetzakken op de wereld komen die niet snel genoeg achter hun game-pc kunnen zitten.

Bevolkingsaanwas nastreven is nog zo'n tot op de draad versleten dooddoener bij populistisch nationaal-rechts. Dit zou bitter weinig aarde aan de dijk brengen, omdat de eerste vruchten ervan mogelijks pas over 20 jaar geplukt kunnen worden én dit nog steeds geen garantie geeft over wat ik hierboven net schreef. Er is geen tijd meer om alles van kinderrijkdom te laten afhangen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be