![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou misschien niet slecht zijn! Vooral als het gaat om vreemde lieden die denken dat de vrijheid van meningsuiting, de godsdienstvrijheid, de rechten van de mens en tutti quanti werden uitgevonden om hen de kans te geven "in alle vrijheid' het in een ander land te gaan verpesten! En voor hetzelfde gedoe zouden ze in hun eigen oorspronglanden ergens in een gevangenis liggen rotten...
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Gouverneur
|
Terwijl men hier openlijk aan moslimproselitisme kan doen met overheidssteun, worden in moslimlanden andersdenkenden en andersgelovigen onderdrukt, gediscrimineerd, vervolgd en zelfs vermoord in landen met een moslimmeerderheid en wordt er alles aan gedaan opdat een andere religie dan islam er geen voet aan de grond kan krijgen.
Wie overstapt naar de islam, is verblind door een dubbelzinnig discours dat de waarheid verbloemt van een obscure ideologie. Ooit zullen moslims en bekeerlingen inzien dat ze verkeerd zijn en het LICHTzien van Christus. Bovendien kent de islam geen vrijheid: afvalligheid en bekering tot een andere religie zijn verboden en worden bestraft. Wie moslim is zit in een mentale 'gevangenis' en kan niet vrij kiezen: er is geen geloofsvrijheid. Afvalligheid wordt bestraft met de dood, volgens de profeet: in de hadith staat immers dat Mohammed heeft gezegd: "hij die zijn godsdienst verandert, doodt hem'. In de koran zijn vele verzen waarin staat dat op 'afvalligheid een pijnlijke bestraffing staat'. Deze koranregels worden letterlijk toegepast in moslimlanden: bekering, christen worden en evangelisering zijn verboden. Islam kent geen wederkerigheid, maar eist voor zich alle rechten en voorrechten op die het anderen niet gunt. |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beiden zijn opgeheven dacht ik. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Minister
|
Ja maar pas nadat ze alle subsidies hadden verbrast aan advocaten en rechtszaken tegen elkaar en directeur salarissen.
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Gouverneur
|
Terwijl hier openlijk aan moslimproselitisme wordt gedaan met steun van de overheid en met ons belastingsgeld, worden christenen in Europa, meer bepaald Groot-brittannië, steeds meer gediscrimineerd en krijgen christenen een proces aan hun been als ze in het openbaar een kruisje dragen.
Man riskeert ontslag voor kruisje in bedrijfsvoertuig Bron: HLN, 17 april 2011 De poster van Che Guevara in zijn kantoor is geen probleem maar het kruisje in zijn bedrijfscamionette is not done. Colin Atikson riskeert dan ook ontslag als hij het geloofssymbool niet verwijdert. De Brit die al vijftien jaar voor een huisvestingsmaatschappij werkt, weigert om het kruisje weg te halen. "De manier waarop gelovigen in dit land behandeld worden is duivels maar ik blijf vechten voor mijn geloof en dus laat ik het kruisje in mijn bestelwagen hangen", zweert Atkinson. De man rijdt in de camionette rond met een kruisje vervaardigd van geweven palmtakjes. Het kruisje is bevestigd aan het raam bij het dashboard. Niemand maakte er ooit een opmerking over tot een jaar geleden zijn bazen hem meedeelden dat hij het kleinood moest verwijderen. De directie van de huisvestingsmaatschappij in West Yorkshire- de vijfde grootste in Engeland- wil dat hij het kruisje weghaalt omdat het aanstootgevend kan zijn voor atheïsten of andersgelovigen. Bovendien kan het ook de suggestie opwekken dat de huisvestingsmaatschappij een katholieke organisatie is. "Geloof belangrijker dan job" Volgens de vakbondsvertegenwoordiger van Atikson moet de man volgende maand voor de disciplinaire commissie verschijnen op beschuldiging van wangedrag en riskeert hij zijn job en dat is opmerkelijk omdat de maatschappij wel de rechten van homo's verdedigt, schrijft Daily Mail. Atkison zegt dan ook dat hij niet met hetzelfde respect behandeld wordt. "Ik heb in mijnen gewerkt en was soldaat in Noord-Ierland maar nooit heb ik zoveel stress gehad als tijdens de voorbije maanden. De manier waarop christenen in dit land behandeld worden is duivels, het is een vorm van politieke correctheid tot in het absurde. Ik blijf vechten voor het uiten van mijn geloof en als ze me willen ontslaan dan doen ze maar. Mijn geloof is me meer waard dan mijn job", aldus de elektricien. Controversiële wet De strijd van Atikson is de zoveelste in een rijtje van incidenten waarbij ook andere christenen beweren dat ze hun geloof niet meer op een vrije manier kunnen beleven als gevolg van nieuwe, controversiële 'gelijkheidswetten'. De huisvestingsmaatschappij wordt nu beschuldigd van een gebrek aan tolerantie in een periode waarin miljoenen christenen de Goede Week vieren. Poster Che Opmerkelijk is wel dat de huisvestingsmaatschappij geen problemen heeft met de poster van Che Guevara in het kantoor van Atikson in Castleford. Collega's en bezoekers kunnen niet naast de poster kijken, schrijft Daily Mail. Jarenlang kon hij ook ongestoord rondrijden met het kruisje tot zijn kruistocht voor het behoud ervan vorig jaar begon. De Brit vroeg zich af waarom hij plots het symbool van zijn geloofsovertuiging moest verwijderen. Hij vermoedt dat zijn oversten hem alleen maar willen pesten want naar eigen zeggen nam niemand aanstoot aan het kruisje in de camionette. Volgens de huisvestingsmaatschappij weigert hij hardnekkig om gehoor te geven aan het "redelijke verzoek tot verwijdering van het kruisje". De maatschappij wijst er ook op dat het om een officieel voertuig gaat dat zichtbaar is voor het publiek. Deel identiteit De 64-jarige Engelsman zegt nog dat hij nooit iemand zijn geloofsovertuiging opgedrongen heeft. "Ik rij er al jaren mee rond. Mensen hebben al genoeg kansen gekregen om me vragen te stellen. Alleen heeft niemand het ooit gedaan. Als ze het zouden doen dan zou ik twee minuten van hun kostbare tijd vragen en dan zou ik hen uitleggen waarom ik het kruisje in de bestelwagen heb maar nooit heb ik vragen, opmerking of klachten gekregen." Al twintig jaar lang heeft een kruisje bij zich. "Ik ben maar een gewone jongen en heb vele vrienden die ook een ander geloof beleiden. Christenen worden gevraagd om hun geloof ook in het openbaar te beleiden en ik gehoorzaam die vraag op mijn manier met een kruisje in de wagen. Het brengt me niet alleen vrede maar het geeft me ook kracht. Het is een belangrijk deel van mijn identiteit geworden en ik kan dat niet zomaar verbergen", besluit hij. (vsv) (zie ook opendoors.nl) |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Vreemdeling
|
Kris Peters heeft zich alvast als een onderworpen dhimmi opgeworpen....weet hij echt niet beter...Hoe onwetend en naief kan men toch zijn, daar in de Wetstraat.....
|
|
|
|