![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Minister
|
Citaat:
De enige Vlaamse Belgicisten die nog van betekenis zijn moet je bij de traditionele partijen zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alweer een zwaktebod. Maar ach, na jarenlange afwezigheid op dit forum had ik eigenlijk niet meer verwacht van een hoop gefrustreerde asocialen zonder noemenswaardige intelligentie.
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik niet, ik hou me al lang niet meer bezig met zulke trivialiteiten.
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke argumenten heeft u dan al aangebracht in deze discussie, nl. de legitimiteit en de rol van de monarch?
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is niet mijn fout dat de BUB inhoud noch potentieel heeft. Wat zij ambieren is gewoon een totaal verouderd model dat terecht is afgebroken. De afbraak van Belgique (unitarisme -> federalisme -> confederalisme) is zich allang psychologisch aan het voltrekken - zeker in het Franstalige gebied - en dan zouden jullie alles kortweg willen terugdraaien ? Er is gewoon geen maatschappelijk draagvlak in Vlaanderen voor hun gedachtegoed. Je draait de Vlaamse desinteresse voor de Franse taal en de scheiding van de media echt niet terug. |
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#329 | |
|
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... zegt de aanhanger van een partijtje dat dweept met de kiesdrempel.
|
|
|
#331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ras le bol!
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
BW's ultieme argument...
![]()
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En welke partij mag dat dan wel zijn? En verder, welke relevantie heeft dat voor het debat?
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwarrior. Ik wacht nog steeds op uw bron die die 10 miljard aan partijdotaties staaft.
Verder verwacht ik ook nog een antwoord op hoe het komt dat onze koning een vermogen heeft van 1 miljard als hij van zijn jaarlijkse dotaties amper iets overhoudt. Het feit dat u beweert dat zijn dotatie van 10 miljoen o.a gebruikt wordt voor zijn beveiliging mag u trouwens ook eens trachten te bewijzen. Van een doktor in de geschiedenis mag je toch verwachten dat hij objectief en zonder vervalsing van gegevens zijn argumenten kracht tracht bij te zetten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 mei 2012 om 10:22. |
|
|
|
|
|
#335 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De VLD.
Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 31 mei 2012 om 11:12. |
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zeggen mijn bronnen ook, maar die van BWarrior blijkbaar niet. Aangezien de man een doctor in de geschiedenis veronderstel ik echter wel dat zijn bronnen van een onberispelijke kwaliteit zijn en graag had ik dan ook gehad dat hij deze met ons deelt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#338 | |
|
|
Citaat:
1) Over de partijdotaties bestaan verschillende bronnen. Ik vind momenteel de bron die het cijfer van tien miljard euro (die ik gisteren las) vermeldt niet terug. Bart Maddens heeft het over 55 miljoen euro/jaar (Doorbraak, mei 2011, p. 13).Frank Vanhecke haalt dan weer het bedrag aan van 2 miljard euro/jaar voor de (Vlaamse?) partijen (HLN 3 mei 2009). 2) Ik weet niet of beveiliging onder "representatiekosten" valt. Wel moet je rekenen dat een familiefortuin slechts in zeer geringe mate door dotaties wordt opgebouwd. Ik ken uw bron niet aangaande het vermogen van de Koning der Belgen. De Daily Telegraph schreef (21 augustus 2008) dat het fortuin van prins Hans-Adam van Liechtenstein het grootste is in Europa: 2,7 miljard pond. Op de tweede plaats komt prins Albert van Monaco (£ 751.7 miljoen), gevolgd door Elisabeth II (£268 miljoen pond) en koningin Beatrix (£161 miljoen pond). Welnu, als Koningin Beatrix als 'armste' van de 'rijke' Europese monarchen een fortuin heeft van 193 miljoen euro, hoe kan onze koning dan een vermogen hebben van 1 miljard euro? Ik vermoed dat die som komt van een onderzoek van ene Thierry Debels die in 2010 stelde dat het vermogen van onze koning geen 12 miljoen euro bedroeg, maar wel 1 miljard euro. Debels is toch niet de meest betrouwbare bron. Ik herinner me zijn boek over Koning Boudewijn uit 2010 dat niet erg wetenschappelijk was. Was die man ook ooit niet actief bij LDD? (dat laatste is op zich geen argument, maar het kan verklaren waarom hij plots met wilde bedragen gaat zwaaien aangaande 's Konings vermogen).
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
|
Welk werk of artikel gebruikt u als bron?
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bottom line is en blijft dat de familie van Albert een schandalig groot fortuin bezit en nog steeds veel te veel miljoenen krijgt om te niksen, elk jaar opnieuw, van uw en mijn geld. Als u dat verder wilt zetten, schrijf dan elk jaar uw geld over naar hun privé-rekeningen, maar dat ze van ons geld afblijven, de profiteurs. |
|
|
|
|