![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet men legislatuur invoeren tegen Obesitas? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 66,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb ik al gedaan, maar de titel is niet meer verwijderbaar helaas, en blijft een schreeuwende aanklacht tegen het gebruik van moeilijke woordjes die je zelf niet begrijpt. Ik had de term 'legislation' uit mijn engelse bron lelijk verkeerd vertaald, maar Obesitas is me dan toch goed gelukt. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() [quote=ingenious]ik denk dat hij legislatuur verwart met wet of wetgeving. moeilijke woordjes willen gebruiken, zonder ze te snappen.[/QU
_________ Ik had 'Legislation on Obesitas' inderdaad slecht vertaald door legislatuur , maar altijd met de bedoeling van Legislatie, ingenious. 't Zal jou nooit overkomen hoop ik maar. Eno2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nee gestemd in de poll. Die zaken zitten immers in de privé sfeer. De overheid kan wel voorlichten en met regulering proberen de killer products stokken in de wielen te steken. Wat ze zeker niet moet doen, is het grootste deel van haar landbouwsubsidies aan suiker geven bv. op europese schaal (naar het schijnt is dat in 2010 afgelopen, door nieuwe legislatie, in een nieuwe legislatuur). Alles wat jij eet en drinkt, heb ik vroeger gegeten en gedronken, en ik moet zeggen dat wat jij nooit zult eten en drinken, mij nu formidabel smaakt. Smakelijk. Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 7 augustus 2004 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ingenious : 7 augustus 2004 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De legislatie die men aldus invoert moet dus telkens ingeklaard worden bij een douanekantoor aan de grens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is waar. Maar ze moet eerst nog gemaakt worden in het buitenland, voor we ze kunnen invoeren. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens het bestrijden van overgewicht door de overheid doet mij denken aan het tegengaan van het links schrijven. Ik weet wel, het is veel aannemelijker dat overgewicht schadelijker is dan links schrijven. Maar ja, als je al die "linkse" troep leest ... ![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Oke, bekentenis, BMI Marco = 35! Hopeloos, verhoogd risico hartinfarct, goedkoop voor de overheid want minder pensioen.
![]() P.S.: Ik ben niet te dik, ik ben te klein. En nu moet ik even weg een frietje gaan halen (écht waar!).
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. Laatst gewijzigd door Marco : 15 augustus 2004 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Allez, ik had zo gedacht op één dag dat er toch wel enkele BMI bekentenissen zouden zijn. Komaan, eigen BMI eerst!
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit hopeloos: links eten, inplaats van rechts, links lopen, inplaats van rechts. BMI 24, komende van 30, en dalend. Dat gaat nog pensioen kosten. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet méér. Langer. Eno2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Langer X evenveel = méér.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
limiet langer X evenveel: toenemende vergrijzing = 0 Eno2 |
|
![]() |
![]() |