![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In ieder geval : voor allerhande eigenaardige gitaren, al dan niet custom made, moet men bij Ed Roman Guitars in Las Vegas zijn (even Googlen en meteen te vinden). De retail showroom is bij mijn weten echter sinds enige tijd gesloten, dus eerst een afspraak maken is de boodschap. Maar er kan ook on line besteld worden (niet enkel gitaren, maar voor zelfbouwers tevens kits en guitar parts etc…). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 11 december 2012 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mogen we via foto’s meegenieten van uw gitarenverzameling, mijnheer Reinaert68 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() white falcon is mooier
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() Ik wil 2 gitaren bezitten:
- USA Strat - Gibson Les Paul De eerste heb ik al, nu nog de 2e ![]()
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Gitaren:
Fender Strat Sunburst 1976 (origineel, uitstekende staat) Gibson Les Paul Custom mid-50's reissue bouwjaar 1998 ![]() Gibson SG Special 2005 ![]() Almansa 447 2002 ![]() Larrivée L-03R 2010 ![]() Washburn T14 ![]() Versterkers: Fender Twin Reverb Silverface 1974 (degelijke staat) Hiwatt DR 103 1970 (goede staat) ![]() WEM 4x12 cabinet 1970 (degelijke staat) ![]() Peavey Delta Blues ![]() Roland Cube 30 ![]() Trace Elliot SMC 715 ![]() Pedalen: Zvex Super Hard-on ![]() Fulltone Fulldrive 2 ![]() Big Muff ![]()
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Les Paul = Rolls Royce
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U bent een kenner, dat is duidelijk. Mag ik vragen waarom u de foto's niet zelf genomen hebt, of beter gezegd, waarom het geen foto's zijn van uw eigen gitaren en versterkers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Vind het een gevarieerde verzameling maar er zit behalve die Hiwatt en de WEM cab (Pinkfloyd pompeii setup
![]() Nog niet mee bezig gehouden maar ik zou misschien eens een fotoshoot kunnen doen van de collectie. Materiaal staat wel verspreid op verschillende plaatsen. Ik ben op deze manier toch ook wel al even bezig geweest met die eerste post ![]()
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn vriending heeft ooit gezegd; "Een muziekinstrument is de beste investering, ge doet maar." Ik durf wedden dat ze zich die woorden rijkelijk beklaagd ondertussen... ![]() << Drummer.
Laatst gewijzigd door Animalman : 12 december 2012 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 15 december 2012 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De afwerking heb ik niet in detail nagegaan, maar “op zicht” is deze hetgeen van dergelijke kwaliteitsgitaren verwacht mag worden. De prijsstelling vind ik heel redelijk, en bovendien blijken de Duesenbergs nogal waardevast, dus al bij al weinig of geen negatiefs voor wat mij betreft, mijnheer Reinaert. Mocht de kerstman er eentje bij u thuis bezorgen, laat ons dan middels een foto meegenieten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb niet zo veel de gelegenheid om live optredens bij te wonen, maar als Simon Phillips ergens binnen een straal van 200 km met één of andere band langskomt, laat ik daar graag mijn paperassenwerk enkele uren verweesd voor achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben één met mijn Gibson Les Paul. En op mijn VOX AC30. De ideale combinatie voor een 'warme' klank. De overgang van clean naar fuzz is legendarisch.
Gelukkige bezitter van twee exemplaren en één Gretch Electromatic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn gear.
Ik vind ze geweldig. Washburn X50Pro Translucent Wine Red. Yamaha 420D6 Baritone Guitar. MesaBoogie Dual Caliber 50W Lampen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 15 december 2012 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() LOL!
Goed! Maar het is een goede gear zenne! Veelzijdig, zowel voor metal als voor bvb Chris Isaac e.d. Pixies, Type O Negative, Oude REM, Pink Floyd... Quasi elke sound kan je tot een verdedigbare repro maken. edit : had je smiley met 'omlage' mondhoeken niet gezien. Niet akkoord?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 december 2012 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De omlage mondhoeken horen bij het genre, niet? ![]()
![]() |