![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5521 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat dan uw schuld of de schuld van het griepvirus? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het welzijn van kinderen hangt af van de capaciteiten ven wie hen opvoedt en niet van geslacht, ook dat heeft u nooit kunnen weerleggen. |
|
|
|
|
|
|
#5524 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar slaat dit nu in vredesnaam op, kom toch eens met een redelijk argument!
|
|
|
|
|
|
#5525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5526 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#5527 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5528 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5529 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welk vliegtuig ga je nemen? Citaat:
Wat jij doet is je onder de deskundigen gaan mengen en meediscuteren. Maar ik heb jou nog geen boeken weten schrijven, op TV-komen om te debateren, doceren aan de unif en ik vermoed ook dat je geen eigen praktijk hebt,... Je zou me toch moeten begrijpen dat ik iemand die dat wel allemaal doet, iets ernstiger neem. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#5530 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan moet je te verantwoorden keuzes durven maken.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5359 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5485 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2013 om 16:52. |
|
|
|
|
|
#5531 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan wordt het eveneens het homo-gezin hé... da's nogal wiedes Citaat:
ALS er geen verschil is _ en dat is er dus bij deze niet _ dan maakt het in se niet uit wie de ouders worden voor mij betreffende het welzijn van dát kind Dat zeg ik dan zowel als zetelende, als buitenstaander en als vader Ik gooi dus een muntstukje op ECHTER ik kan ook naar andere factoren kijken naast alleen het welzijn van dát kind en dan zeg ik dat homo-koppel omdat dat al de andere kinderen in afwijkende gezinssituaties uiteindelijk ten goede zal komen. Citaat:
JIj daarenrtegen doet dat wel omdat je naar je eigen zeggen je beslissing zou moeten kunnen motiveren ... en dat is nu het laatste waar je nu in slaagt Citaat:
ALS je dat als motivatie voor je beslissing wilt nemen ... mij goed... maar kom dan achteraf weer niet zagen als iemand je gewoon een spiegel voorhouden |
||||
|
|
|
|
|
#5532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zever over dat er nog ergens een zelfverklaard deskundige de consensus niet deelt snijdt geen hout. |
|
|
|
|
|
|
#5533 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien zou het een mes zijn dat in beide richtingen snijdt ... er zou dan ook geen zekerheid zijn dat een hetero-gezin het beste zou zijn Dus wat doen we dan ? Wachten met kinderen te plaatsten ( ook bij hetero-gezinnen dus ! ) tot we er 99.999999 % zeker over zijn ? Ah wacht ... dan gaan we het natuurlijk nooit te weten komen of hetero-gezinnen nu wel de beste keuze zijn. Maar ja zo'n pad-stelling reserveert Paulus enkel voor homo-'s |
|
|
|
|
|
|
#5534 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De reden is eenvoudig: u weet maar al te goed dat de argumentatie tegen juist niet gebaseerd is op religieuze motieven en denkkaders. Daarom ook kunt u uw bewering niet hard maken. |
|
|
|
|
|
|
#5535 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid ... dit : Citaat:
Over een zaak enkel tussen man&vrouw heb ik het dan niet eens gehad |
||
|
|
|
|
|
#5536 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg ook waarom. "nogal wiedes" als antwoord, komt daar niet aan tegemoet. Citaat:
Mijn keuze valt op het heterogezin, omdat dit volgens mij het dichtst bij de natuurlijke gegevendheid staat dat kinderen inderdaad verwekt zijn door een man en een vrouw. Dat lijkt mij een verantwoord besluit. Citaat:
Citaat:
Mijn keuze valt op het heterogezin, omdat dit volgens mij het dichtst bij de natuurlijke gegevendheid staat dat kinderen inderdaad verwekt zijn door een man en een vrouw. Paulus. |
|||||||
|
|
|
|
|
#5537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrij vroeg beseffen kinderen trouwens dat ze een mama en een papa hebben. Twee van hetzelfde past daarbij niet. 't Is een onnatuurlijke situatie die het groeiproces van het kinderen in zijn identiteit sterk kan bemoeilijken. |
|
|
|
|
|
|
#5538 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij verwondert uw afwijkend antwoord eigenlijk niet, daar u tot de bevestiging zou moeten komen dat het huwelijk nu eenmaal van oudsher en in alle culturen gebaseerd is rond tweepoligheid van het geslacht. Nooit en nergens rond een gelijkgeslachtelijke eenheid.
|
|
|
|
|
|
#5539 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat u hier schrijft, is gewoon manifest onwaar. Nergens is er aangetoond dat er onder deskundigen een algemene consensus bestaat. Meermaals heb ik naar psychologies.com verwezen, waar er artikelen in staan waar meerdere deskundigen vanuit eenzelfde vakgebied tot heel uiteenlopende conclusies komen.
|
|
|
|
|
|
#5540 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dus zonder het antwoord te ontsluieren: heb ik het toch binnen. Eveneens, weet U hoe ik zou ageren in soortgelijke situatie, alhoewel de schets, (afschildering), welke U hier van mij, dag na dag, neerpent: een totaal anders beeld tentoon brengt. Daarbij wens ik absoluut niet van inmenging verdacht te worden!
|
|