![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Minister-President
|
Dat is gewoon mijn persoonlijke mening. Ik vind het VB een racistische partij, maar daar hoeft u het niet mee eens te zijn.
Ik ben echter ook een libertariër, en zal dus de vrijheid van het VB om racistisch te zijn verdedigen. Van mij mogen ze zeggen wat ze willen, zolang ze niet oproepen tot geweld. "Negers zijn dom" of "België moet de sharia invoeren" zeggen, bij mij staan er geen beperkingen op het uitkramen van onzin Ik wens echter niet samen te werken met het VB omdat dat wat mij betreft racistische marginalen zijn. (En voor alle duidelijkheid: ik heb geen partijkaart. Nooit word ik lid van een politieke partij.)
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Edit: Ik zeg dus gewoon: de stemmen van het VB zie ik graag naar de N-VA overgaan, de politici niet.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 8 mei 2013 om 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
Het VB kan natuurlijk wel gedoogsteun geven, zoals Wilders in NL. Als ze het een paar maand volhouden voor de splitsing erdoor te krijgen is het al in orde.
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U wenst die vb'ers er niet bij vanwege hun politieke visie. Nochtans zijn ze bij de NV-A niet zo kieskeurig, er zijn al VB'ers in de club om stemmen mee te brengen en Dedecker mag er bij voor dezelfde reden.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Overigens kan de splitsing (waar ik actief voor pleit als libertariër) nooit in "een paar maanden" voltrokken worden.
|
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
|
Inderdaad, ik denk niet dat het VB zou weigeren.
|
|
|
#28 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Voor je begint de schelden kun je misschien ook eens zeggen waarom ?
Vergeet niet dat in 2006 de NVA onder druk van het ACW - ja het ACW!!!! - Dedecker nog heeft buitengezet. Zijn liberale opvattingen van Dedecker deel ik niet, maar de man heeft interessante ideeën over sport en mobiliteit. Ik zou hem uitspelen in deze domeinen. Als je ziet wat minister Muytters er van bakt in sport Hij zou een goed Vlaams minister zijn van mobiliteit en sport. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister-President
|
Ik ben altijd consequent tegen overlopers uit het VB geweest. Dat men ooit voor het VB stemde als protest, daar kan ik inkomen. Lid worden van die partij is al op het randje, voor zo'n partij opkomen is er voor mij helemaal over.
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop van niet,ik geloof helemaal niet dat de confederatiezever ooit tot een onafhankelijk Vlaanderen zal leiden.
Beter nog, als ik aan 10 NV-A stemmers vraag wat het is en tot wat het zal leiden weten ze het ook niet. De reactie van andere niveanen in deze draad zegt trouwens al genoeg, waarom zou het VB steun geven aan pipo's die niets liever doen dan speken op het VB. De reactie van BDW bij de vorige verkiezingen was voor mij al genoeg om zeer niet in de NV-A te geloven. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Met Dedecker heb je binnen de 4 weken ruzie met de helft van de club. Het is trouwens niet omdat dit wrakhout beseft dat hij in geen honderd jaar de kiesdrempel nog kan overleven dat andere partijen hem nu moeten helpen zijn pensioenplan in orde te brengen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat is er dan eigenlijk over? Waar zit het probleem dan in uw ogen? "De stijl" staat u niet aan zoals BDW het zei?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Europees Commissaris
|
Je kent De Brabander nog niet zeker?
|
|
|
#34 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik heb een draad over dat feit begonnen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=186207
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=2522 Tssss, een medeforummer beledigen... |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Die partij is jouw hoop op een rechts-liberale samenleving? Als je met recht-liberaal een corporatistische gecentraliseerde nanny-Staat bedoelt misschien wel ja.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 mei 2013 om 20:42. |
|
|
|
|