![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan je even toelichten waarom dat zo zou zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Alhoewel ik er toen nog niet bij was, zal ik dat nooit vergeten.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hilarisch wel dat de PS dit naar de prullenbak verwijst.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Als je ziet dat Franstalige en Vlaamse partijen nu, op een paar arrondissementen na, niet opkomen in resp. Vlaanderen en Wallonië, hoewel het perfect mag, wat zou dan het nut van een federale kieskring zijn?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet meer dan logisch dat jong N-VA dit niet mee ondertekend heeft. Wel tekenen, zou net de wereld op z'n kop zijn. Net omwille van het zwijgen over de logische gevolgen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
(kan er nu geen electorale beoordeling gegeven worden) Laatst gewijzigd door jogo : 27 juni 2013 om 09:31. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. In dat geval: ja, ze zijn bang.
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maar wat staat er nu te lezen in die petitie waarnaar(onderaan) wordt verwezen ????
"""Daarom vragen wij dat een aantal zetels in de Kamer verdeeld worden in een federale kieskring die het hele land omvat."""" 'Vergetelheid' van de jongerenvoorzitters ????? Nee,toch niet, het staat er wel degelijk in : """Zo’n federale kieskring houdt in dat een deel van de federale volksvertegenwoordigers verkozen wordt door alle Belgische kiezers""" Dus dat over-en-weer-gedoe over 'grendels' en dergelijke is volgens mij hier ietwat naast de kwestie.... Wat ook opvalt op de site waar die petitie staat.....geen enkel negatief twitterbericht....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 27 juni 2013 om 09:56. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen nieuw evenwicht nodig. Afschaffen, en laat het pure spel z'n gangen gaan.
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Soit, mij niet gelaten, ik ben nog steeds geen voorstander van het idee. Ik ken weinig andere federale landen waar men een federale landbrede kiesomschrijving kent, tenzij voor presidentsverkiezingen. Er zijn een heel aantal andere ondemocratische zaken in ons huidig staatsbestel die voor mij net iets hoger op de prioriteitenlijst staan dan dit. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|