![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'k heb er wel wat werk van (op cd jaja) en ook van JOP, maar luister er niet zo veel meer naar. Metal is ook zo een breed genre |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Wacht maar tot het voorstel ivm islamofobie van de SPA erdoor is
er zal hier dan wel anders gepiept worden Laatst gewijzigd door spabert : 27 juli 2013 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 27 juli 2013 om 11:24. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Staatssecretaris
|
"One down, plenty to go" zoals onze poco's plegen te zeggen
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ali Baba ( Nourredine Abouallal ) heeft er ondertussen al flink zijn bezigheid mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Hopelijk trekt die trezebees naar het front en sneuvelt ze er ook want dat soort volk heb ik liever niet in mijn land.
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opgeruimd staat inderdaad netjes, nog wel enkele te gaan dacht ik
Compassie met die kinderen of kindsoldaten? Nee niet echt. Compassie met vrouwen die met zo van die figuren meelopen, no way. Citaat:
In de zin van lachen naar het Antwerpen van NU lijkt mij dan weer heel wat anders, je lacht naar olifanten en kamelen dan ... ![]() Citaat:
Dat hele moslim zooitje ongeregeld zal mij nog steeds moeten bewijzen dat hun bedoelingen goed zijn, I doubt it.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Sinds wanneer kunnen 'gewone' Syriërs geen moslim broeders zijn? De islamitische bendes zijn in een vlug tempo de oorlog aan het overnemen, de revolutie is in dat oogpunt al compleet mislukt of ze Assad nu kunnen overwinnen of niet. Het land moet zo vlug mogelijk opgesplitst worden tussen rebellen, Koerden en het regime voordat die islamieten te sterk worden.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals de Arabische "lente" in Egypte & Tunesië een stilaan mislukte poging was van de moslimbroeders en salafisten om eindelijk hun wil op te leggen. Nog geen enkele vaderlandse nieuwsbron gehoord waarom ze afwilden van Morsi... Overigens: ik steun een onafhankelijke Palestijnse staat (tweestatenoplossing), maar dan NIET met Hamas Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 juli 2013 om 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is dat voor zever? Het is een Vlaamse vrouw, ze is de weg kwijt, okay, maar het is wel iemand van ons.
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij gebrek aan gedocumenteerd lijk toch even volgende opmerking:
Het is altijd handig om "dood" te zijn als het gerecht U moet hebben. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze is evenveel "van ons" als de moffenhoeren "van ons" waren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlamingen zijn Vlamingen, eerder wat voor domme fratsen ze uithalen.
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat er ook van zij, radicalen zoals de bovengenoemde gensneuvelde, weten waaraan ze zich kunnen verwachten indien ze zich in dit Syrische wespennest wagen. Ik heb daar geen enkele compassie mee. Ook niet met zijn vrouw. Eerder wel met het kind. Dit gezegd zijnde, wens ik niemand de dood toe. Maar niet getreurd, hij heeft nu gezelschap van ik weet niet hoeveel hoeri's in het islamtisch paradijs. Of Nourredine Abouallal daardoor zijn vrouw ontrouw is geworden of niet, daarover moeten islamgeleerden zich maar eens buigen. Laatst gewijzigd door system : 27 juli 2013 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Komaan, ge zijt aan het zeveren.
|