![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus elke partij die minder dan 20% haalt, moet niet naar huis schrijven?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, vanaf 29% is dat ook een overwinning als nooit te voren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorbarige triomf is zelden goed. En nieuwbakken pretenties op zijn De Wevers nog minder. De Wever heeft zijn kans verkeken. En wat hij zal halen bij de komende verkiezingen weten we niet, maar het is zeker niet wat hij in gedachten had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() t is fijn debatteren met jou ! respect. en t is bovendien zoveel plezanter als uw broek ni afzakt ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb ik dat dan ooit beweerd??
de vraag zal trouwens zijn naar waar die stemmen zullen gaan. als die naar het VB gaan, sta je in een Antwerps scenario. maar goed, jij hebt wsl nu liever een groter VB dan een groter N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Boortmeerbeek en Oostkamp zijn inderdaad onbelangrijke boerengaten. Ik moest trouwens op wikipedia niet opzoeken hoeveel inwoners Lovendegem telt aangezien ik dat al wist. Ik woon namelijk niet ver van Lovendegem en ben, in tegenstelling tot heel wat forumleden, al heel vaak in dat dorp geweest (randgemeente van Gent). Het wordt wat mij betreft tijd dat er nog wat meer gemeenten met elkaar fusioneren. Oostkamp kan bijvoorbeeld samengaan met Brugge. De fusie in 1976 ging niet ver genoeg. Dat zou bovendien nog een mooie besparing zijn ook. Gemeenten zoals Lovendegem en Oostkamp zijn typische slaapgemeenten waar de plaatselijke scoutsfuif het hoogtepunt van het jaar is en die volledig kapotgemaakt zijn door de lintbebouwing. Het leven speelt zich in steden af. Steden wijzen de weg, niet Boortmeerbeek, Oostkamp of Lovendegem. 3) Er is binnen enkel partij wel onenigheid met lokale mandatarissen. Voor de rest heb ik nog nooit van Karel Sterckx of Koen Delaey gehoord. Ik ben dan ook niet geïnteresseerd in de lokale politiek van Boortmeerbeek en Oostkamp. 4) De tijd is de beste krant die Vlaanderen heeft, wat ook niet zo een prestatie is. Voor de rest kan je zelf bijvoorbeeld eens afvragen waarom de ruzie bij N-VA Turnhout breed werd uitgesmeerd in alle media terwijl er zo goed als geen aandacht wordt besteed aan de ruzie bij VLD Zaventem. Laatst gewijzigd door stropdrager : 23 oktober 2013 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de vorige verkiezingen waren de peilingen zeer gunstig voor ons. Echter, peilingen waren nog nooit uitgekomen. Dan kwam de uitslag en .... het journaille sprak van een "landslide". En nu moogt ge me eens vertellen welke realist twee landslides op een rij mag verwachten. Sedert de vorige federale verkiezingen zijn de peilingen altijd maar gunstiger en gunstiger geworden. Dan durft een mens al eens dromen. Al eens een hypothese formuleren. Ik zou eerst en vooral al eens willen uitkijken naar een volgende peiling. Niet om daar voorspellingen op te doen waarvoor ik mijn hand in het vuur zou durven steken. Maar ik heb vooral het geduld om 25 mei 2014 af te wachten. A week is a long time ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En was het 'niet inhouden van vreugde' of 'wat een gelegenheid om de keikoppen van de tegenstrevers een beetje te jennen' ? In beide gevallen geeft ik toe dat je gelijk hebt van hetzelfde nu te doen in onze richting. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Karel Sterckx: 2012: 158 voorkeurstemmen; verkozen als gemeenteraadslid (al was het nipt) 2006: niet deelgenomen aan de verkiezingen Koen Delaey: 2012: niet deelgenomen aan de verkiezingen 2006: 100 voorkeurstemmen; niet verkozen als gemeenteraadslid Grote garnalen kan je ze bezwaarlijk noemen. Of hoe een bagatel inderdaad wordt opgeblazen. |
|
![]() |
![]() |