![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mattheus 26 : 52 De graven werden geopend en de lichamen van veel gestorven heiligen werden tot leven gewekt; 53 na Jezus’ opstanding kwamen ze uit de graven, gingen de heilige stad binnen en maakten zich bekend aan een groot aantal mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En FYI: ik weet wat "eremoord" betekent (maar jij interpreteert het blijkbaar enger), ik weet dat halal méér is dan enkel "geen varkensvlees" en ik weet natuurlijk dat moslima's geen ras zijn; ik zie trouwens het verband niet met wat ik hier gepost heb. Ik ben geen Groen-stemmer, zelfs nog nooit op Groen gestemd. Waarom dacht je dat? Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik nam het foutieve "sois belle over van de poster die dit zo had gebruikt, ik weet ook dat het "soit" moet zijn, dank voor de verbetering. Ik had het dus over de ingepakten (blij dat U nu begrepen hebt dat je nooit kan weten of die "belle" zijn of niet, daar GING HET OVER !) Citaat:
Over "halal" zijn hier al pagina's vol geschreven: JIJ was degene die er "gebrek aan varkensvlees" van maakte mèt de vermelding dat die mensen dan maar thuis varkensvlees moesten gaan eten. U postte modellen die evenveel moslim zijn als ik katholiek. Of voor mijn part evenveel non in de congregatie van de Arme Klaren. Ik kan daaruit enkel nog concluderen dat U denkt dat moslims een "ras" zijn, want dat kan je - in tegenstelling tot een religieuze overtuiging - niét veranderen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb geen zin en wil mijn tijd niet verspillen om het uit leggen aan jou. Jullie zijn te kortzichtig en weten het altijd beter. En maar leugentjes verzinnen bah.
Laatst gewijzigd door Soeraya : 21 juli 2014 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig geloofwaardig hé. Waarom moet je als verstoten vrouw eerst terug aangekocht en gepenetreerd (lees: huwen) met een andere man, die je dan weer moet verstoten zodat je nadien terug kan worden aangekocht en gepenetreerd (lees: huwen) met manlief numero uno? Daar gaan al gemakkelijk minstens 6 maanden overheen, (exclusief het zoeken naar de tweede nep-echtgenoot) dus ik zie noch de moraal (wat heeft de verstoten vrouw misdaan?) als het nut. Jij gaat dat in al je kennis en wijsheid natuurlijk wèl weten, dus vertel het eens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Soit belle et tais toi" wie zei dat ook weer ? Zeer toepasselijk voor die moslimwichten. __________________ Jouw antwoord: "Zelfs die "soit belle" is bij hen niet van toepassing." Dus nam ik, blijkbaar abusievelijk, aan dat je het met deze omschrijving eens was. En ik had ook niet door dat je "moslimwichten" interpreteerde als "ingepakte moslimwichten". Mijn excuses! Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 21 juli 2014 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, tot nader order is Jordanië 1 van de minder geweldadige landen in die regio.
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En onze vleeswaren komen van dieren die volgens ONZE wetten geslacht werden en dus eerst verdoofd worden alvorens te slachten. Maar noch wij noch die moslimkinderen zullen het proeven. Halalburgers echter zijn heel dikwijls besmet met E-colli (daarover hebben we hier ook al ettelijke pagina's volgeschreven). Citaat:
uw opmerking raakt kant noch wal: a) de hoofdbrok van Turken en marokkanen zijn inderdaad moslim b) het grootste gedeelte van de turken die ik vroeger kende waren evenveel moslim als ik katholiek c) de ingepakten, de baardmannen en degenen die de huwelijkswetten volgen zoals in OP beschreven, d�*t zijn de werkelijke moslims. Waarom wil je nu persé steeds maar niet-praktizerende moslima's bovenhalen om te tonen hoe modern islam toch is, ga je Brigitte Bardot ook aanhalen om te bewijzen hoe modern het calvinisme wel niet is?
||
![]() |
![]() |