![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Lokaal Raadslid
|
Bron:http://www.nieuwsblad.be/article/det...0b490324ba91ac
Albert heeft 20 jaar zijn zakken goed gevuld, het land nog verder om zeep laten helpen door onbekwame politiekers en zo goed als geen poot uitgestoken om de situatie te verbeteren. Enkel handelsmissies over heel de wereld en veel show verkopen.... En nu.....? Nu pas laat hij zien hoe hij werkelijk over dit apenland denkt en kiest hij eieren voor zijn geld. Terwijl het voor de burgers van kwaad naar erger evolueert...bolt het hij gewoon af.. Il faut le faire.... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onmiddellijk de dotaties afnemen en een pensioen van 1.450 euro per maand uitbetalen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
Klopt niet, een 14 dagen geleden kwamen ze hier op restaurant eten.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gouverneur
|
Typische Benidorm bastard. Zakken gevuld in België en dan naar het zuiden trekken om het op te doen. Gelijk een echte goede Vlaam.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 13 oktober 2014 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vakantiegeld 160 of zo iets. Heb hen al eens gevraagd een folderke mee te sturen waar ik daar mee op vakantie kan? Het zal zeker niet in de omgeving van Berke zijn. Ze missen hem hier ondertussen wel rond het Hazegras.
|
|
|
|
#6 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet niet vragen wat voor domoor de gemiddelde Vlaming is dat hij nu gelooft dat enkele van onze koningen en koninginnen naar Frankrijk verhuisd zijn.
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind wel dat hij wel eens een kaartje mag sturen. Koninklijke groeten uit Capri of zo. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Hij heeft groot gelijk. Het rancuneus plebs kan me ook gestolen worden.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De zakken zitten vol, en nu wegwezen.
Iedereen met kritiek op het gegraai is jaloers plebs dat zich nog meer moet laten uitmelken door corrupte politiekers. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
die in (weliswaar vrijwillige)ballingschap gaat |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ballingschap in dit geval wordt vertaald als jeu de boules.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 13 oktober 2014 om 19:42. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat gun ik iedere oudere man.
Maar anderzijds: hun wegblijven uit b. zal wel eens invloed hebben op het weduwenpensioen van la Paola. Dat zal, durf ik wedden, niet zo royaal zijn als dat van Fabbie. (mocht men mijn persoonlijke mening vragen: ik wil niet wrekkig zijn, ik gun haar het pensioen dat de weduwe van een generaal van het leger ook krijgt) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Burger
|
|
|
|