![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je moet er ook rekening mee houden dat die Apple Thunderbolt Display design-matig wel een mooi scherm is, maar anderzijds toch ook al meer dan 3 jaar oud is en geen significante prijsdalingen heeft gekend. Er zijn ondertussen al wel meer schermen uitgebracht die ongeveer dezelfde of zelfs betere specificaties dan die display hebben maar wel een pak goedkoper zijn. Check hier maar eens.
Laatst gewijzigd door netslet : 6 januari 2015 om 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat idioot breed!
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat idioot breed!
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat idioot breed! 3 keer scheepsrecht.
Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 6 januari 2015 om 13:20. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat is de eerste vraag die je moet stellen. Bij het gamen heb je een andere scherm nodig dan voor fotografie.
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister
|
Citaat:
Mij maakt het hier niet zoveel uit, en de l33t-toestanden over windows vs Linux vs Unix boeiden me indertijd al niet, en nu nog steeds niet. Heb op alles gewerkt/gedraaid, uitgezonderd IOS. Van Windows blijft 2k een favorietje, al draait Vista ook zonder probleem. Linux/Unix waren fun, maar goed, dat was assembly ook Die MacBooks/Airs zien er trouwens wel strak uit; moet toch laptop vervangen, dus dat is een grote kanshebber, al was het alleen al maar om eens IOS te proberen. If needed draait Win7 daar ook parallel mee. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze worden dan als "MacBook killer" gemarketeerd en zijn te koop zonder de klassieke 500$ Apple yuppie en idioten-tax. Laatst gewijzigd door parcifal : 6 januari 2015 om 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister-President
|
Mij interesseert het in elk geval niet.
|
|
|
#30 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Wil je het combineren met kwaliteit en specs, dan kan je ook kijken naar de nieuwste X1 Carbon van Lenovo die binnenkort beschikbaar is. X1 Carbon 2015
|
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als je jezelf een week verplicht enkel een trackpoint te gebruiken, dan kan je nooit meer zonder. Je handen blijven op het klavier terwijl je met de wijsvinger de trackpoint beweegt en met de duim een linker-of rechterklik uitvoert, of scrolt via de middelste knop. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 6 januari 2015 om 14:13. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Europees Commissaris
|
Het is de eerste keer dat wij dezelfde mening hebben. Apple is gewoon geweldig goed. Ben een virus-vastloper-spam en bleu screen-loze gebruiker sinds 2009 en wil nooit nog een windows logo in mijn huis zien verschijnen. Zo simpel is dat.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Minister
|
Mwoah, mogelijks. Iets minder strak naar mijn smaak, maar ook niet slecht. 't Is vooral die alu case die het hem doet.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Minister
|
Citaat:
Veel meer dan design ga ik niet vereisen van de eigen laptop. Werken doet de laptop van het werk al, als ik echt al eens wil PC-gamen, dan staat er nog steeds een oude desktop, stabiele/veilige opslag doet de server al en programmeren of prutsen aan het OS, daar heb ik de tijd niet meer voor. Blijft over: surfen, mailen, eens een documentje maken/aanpassen, eens wat foto's redigeren/bewerken. Nogal standaard stuff die je met eenders welke laptop wel kan eigenlijk, dus dan doen specs er weinig toe. Als het er dan eentje is die prominent aanwezig zal zijn in de leefruimtes, dan mag design ook wel al eens meespelen (het, de lady des huizes moet ook content blijven De dag dat ik echt nog eens een performant beest van een PC wil hebben, ga ik wel terug naar custom builds en OC'ing |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.ebay.com/itm/Thunderbolt-...-/141357253872 |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik heb zwaar zitten zoeken achter degelijke systemen (xeon en FirePro of quadro) en guess what, de dichtste concurrent was een HP Z820 (prachtige machines trouwens) maar de nieuwe Mac Pro was gewoon goedkoper voor betere hardware. (Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar volgens mij was AMD wanhopig om zijn firepro's er in te krijgen, ik had persoonlijk liever een nVidia optie omdat ik met bepaalde software nogal afhankelijk ben geworden van CUDA, maar openCL begint alles goed op te vangen). Lang verhaal kort, een vergelijkbaar workstation dat op Windows draait kost minimum €1000 a €2000 meer dan onze nMP's. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 6 januari 2015 om 21:43. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
eigenlijk wil ik een lachwekkend groot scherm om er zoveel mogelijk op te krijgen en het moet er goed uitzien. Ik ben geen gamer en fotos bewerken doe ik ook al niet. Vooral werkgerelateerd dus. Mails, immense spreadsheets, databases waar ik zoveel mogelijk data in 1 oogopslag kan zien zonder dat ik teveel moet scrollen en zo. Dus ja, die schermen zullen waarschijnlijk wat overkill zijn wat betreft kleuren en pixels en al die toestanden, maar bon.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu wat men Honoré de Balzac noemt? Best leuk naar Apple toe ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2015 om 08:59. |
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.marco.org/2015/01/04/appl...al-high-ground Citaat:
http://money.cnn.com/2015/01/05/tech...are/index.html Citaat:
Ik spreek over IOS he, niet over workstations of het grafische luik, daar heb ik inderdaad geen kaas van gegeten.) Laatst gewijzigd door parcifal : 7 januari 2015 om 09:37. |
|||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Minister
|
Citaat:
|