Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2015, 09:33   #101
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik haat de Russen niet, verre van. Ik heb zelfs een speciale voorliefde voor de grote Russische schrijvers en heb in het verleden heel veel gelezen over de mystiek van de Russische monniken.

Feit is dat ik geen reden zie waarom "de" Russen vandaag de dag onze "vrienden" zouden zijn. Een Poetin die wat kruisteken slaat in een kathedraal, is daarom nog niet overtuigend.
je russenhaat spat anders redelijk wat van het scherm af moet ik zeggen

die voorliefde voor de Russische schrijvers en mystiek van de russische monniken, mogen we dat een onderdeel noemen van de Russische cultuur?k
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:39   #102
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Ik heb juist een zaak met Engelse opschriften gepasseerd.

Oppassen dus! de Engelsen zullen hier dus ook terroristische aanslagen plegen!!!!!
Tot dat je binnestapt, staat er een engels sprekende moslim voor je neus.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:40   #103
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een halal beenhouwer...
Is dat zo speciaal?
Vind jij dat onze wetgeving inzake dierenbescherming strookt met onze cultuur ?

Zijn er in vele apenlanden niet-halal-beenhouwerszaken ? Hoe zou dat komen ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:44   #104
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

De schaamte voorbij!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:48   #105
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dat Dewinter als een opportunist op de buitenlandse media springt om hier de situatie te beschrijven.
Tuurlijk is er veel islam aanwezig in Europa, moet ge daarom naar de islamiet wijzen of naar de importeerder ervan die enkel eigen volk de conformiteit in wiegde?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:52   #106
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

opmerkelijk hoeveel kritiek FDW hier krijgt terwijl hij slechts buitenlandse cameraploegen door Brussel gidst.

t is niet dat hij kan bepalen wat zij zien, filmen, monteren of schrijven hé ...


of is er dan toch iets dat beter verstopt blijft daar ???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:52   #107
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.226
Standaard

Tijd dat Philippe Moureaux nog eens wat komt orakelen.
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:54   #108
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze kunnen niet. Daar zullen ze andere talen horen en andere volkeren zien. Het einde van de wereld voor hen!
Parijs en London. Net de twee steden die al het meest onder Moslimgeweld te lijden hebben. Prima voorbeelden
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 09:54   #109
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
opmerkelijk hoeveel kritiek FDW hier krijgt terwijl hij slechts buitenlandse cameraploegen door Brussel gidst.

t is niet dat hij kan bepalen wat zij zien, filmen, monteren of schrijven hé ...


of is er dan toch iets dat beter verstopt blijft daar ???
Ik kan ook met een camera over de Sint Bernardsesteenweg lopen of over de Turnhoutsebaan.
Wie heeft dat gedaan? Alles gebeurde wettelijk.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:16   #110
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik kan ook met een camera over de Sint Bernardsesteenweg lopen of over de Turnhoutsebaan.
Wie heeft dat gedaan? Alles gebeurde wettelijk.
zie maar dat je heelhuids en met je camera terug weggeraakt daar ook
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:19   #111
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ach, ik ben daar veel, het valt op zich wel mee. Zelden last, tenzij zo eens ene die vraagt waarom ik vies zie.
De cultuur is wel een grote kloof. Wij leven echt samen en zij leven zelfs apart van elkaar.
Nu moet ik zeggen dat ik dat bij Turken veel minder ervaar dan bij andere moslims.

Wat ik heel sterk ervaar is dat er in iedere cultuur racisme heerst, maar die van ons het grootste gemaximaliseerd wordt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:23   #112
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ach, ik ben daar veel, het valt op zich wel mee. Zelden last, tenzij zo eens ene die vraagt waarom ik vies zie.
De cultuur is wel een grote kloof. Wij leven echt samen en zij leven zelfs apart van elkaar.
Nu moet ik zeggen dat ik dat bij Turken veel minder ervaar dan bij andere moslims.

Wat ik heel sterk ervaar is dat er in iedere cultuur racisme heerst, maar die van ons het grootste gemaximaliseerd wordt.
ik ben daar ook dagelijks, idd geen probleem en altijd fascinerend om te zien, maar een fancy camera of mijn nieuwe IPhone zal je me toch niet uit m'n zak zien halen daar.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:26   #113
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

LOL hoeveel keer passeerden wij elkaar in den actionshop?

Ach, ik loop daar zelfs soms ene te roken, nooit last gehad.
Vroeger was dat veel erger dan nu. Als puber durfde ik daar nog geen sigaret opsteken
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:29   #114
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als gij het zegt. Ge verwijt het VB dat ze veralgemenen. En wat doet gij hier dan met dit soort opmerkingen.

Ieder keer opnieuw, niet alleen van jou maar van het merendeel van alle traditionele parijaanhangers, krijgen de VB kiezers te horen dat ze tolerant en verdraagzaam moeten zijn. Het is zowaar dagelijkse kost geworden. Nu stel ik u de vraag, "hoe verdraagzaam en tolerant ben jij en de uwen ten overstaan van het VB en haar kiezers? En hoe verdraagzaam denk je zijn die islamieten die jij door dik en dun verdedigd ten opzichte van ons?
Verdraagzaam tegen een partij die alleen haat tussen de volkeren zoekt?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:30   #115
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heel de wereld kent nu Brussel maar of dat zo positief is .......
Brussel stopt niet met Molenbeek.............
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:34   #116
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik was nooit een fan van Dewinter, maar ik vind het prima dat hij ervoor zorgt dat de buitenlandse pers doet wat de binnenlandse véél telang heeft nagelaten.

In �*lle Europese landen weerklinkt de roep trouwens steeds luider om de grenzen te sluiten, en daar wonen geen fans van Dewinter.

Het is ook allang niet meer alleen in Molenbeek dat de winkels, op enkele uitzonderingen na, islamitische namen dragen. Wie bewijzen wil zien moet maar eens een kijkje gaan nemen in de winkelstraten van de Limburgse ex.mijngemeenten. De eigen middenstand in de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder is zo goed al volledig verdwenen en heeft plaats gemaakt voor Turkse reisbureaus, Turkse winkels in bruidskledij, Turkse koffiehuizen waar je nooit een vrouw ziet, Turkse wassalons, Turkse voedings-en nachtwinkels, enz... Ik zag er zelfs een Turkse slagerij die in grote letters op de winkelruit kenbaar maakt dat ze enkel halalvlees verkoopt.

Aan de gevels van de vroegere mijnwerkershuizen, die in hoofdzaak ingepalmd werden door islamitische allochtonen, hangen Turkse vlaggen te wapperen als er voetbalwedstrijden gespeeld worden met een Turkse voetbalploeg. Toen Turkije enkele jaren geleden een voetbalwedstrijd won werd de Koolmijnlaan tot twee keer toe volledig geblokkeerd door Turkse supporters. De tweede keer kwam de politie tussenbeide om de hoofdstraat te ontruimen waar de uitzinnige "nieuwe Belgen" beslag op legden.
Ze hebben toch recht hun winkels te hebben en hun voetbalploeg te steunen of droomt u van een Vlaanderen zonder geen enkele vreemdeling. Als u ervan droomt, besef wel dat dit een utopie is.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:35   #117
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
LOL hoeveel keer passeerden wij elkaar in den actionshop?

Ach, ik loop daar zelfs soms ene te roken, nooit last gehad.
Vroeger was dat veel erger dan nu. Als puber durfde ik daar nog geen sigaret opsteken
actionshop ?
roken ?

zal ik ni geweest zijn hoor...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:36   #118
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Ik heb juist een zaak met Engelse opschriften gepasseerd.

Oppassen dus! de Engelsen zullen hier dus ook terroristische aanslagen plegen!!!!!
Totaal vergelijkbaar, aangezien de Anglosaksen reeds meer dan 1000 jaar bezig zijn met een oorlog tegen onze niet-anglosaksische cultuur en hun ideologie onder andere inhoudt dat alle niet anglosaksen minderwaardig zijn en bijgevolg uitgemoord mogen worden. Totaal vergelijkbaar, zeker als je alle recente anglosaksische aangeslagen in je gedachten haalt tegen niet-anglosaksische burgers/kruisvaarders.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:36   #119
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inderdaad.
In Engeland zijn er ook zo'n steden. Een goede vriend van mij uit Birmingham liet mij tijdens een bezoek j�*ren geleden een kijkje nemen in een buitenwijk van zijn stad. Wat mij daar is opgevallen is het zo goed als volledig ontbreken van autochtone Britten. De winkels werden in hoofdzaak gerund door en voor Indiërs. Wat me het meest opviel was de enorme moskee. Ik wist niet dat Indiërs moslim waren.

Mijn Engelse vriend woonde destijds met zijn vrouw en dochter in een betere wijk van Birmingham, maar ook daar worden de huizen van zijn buren langzaam maar zeker ingepalmd door cultuurverrijkers.

Kortelings kreeg ik bericht dat hij zijn huis in Birmingham van de hand deed en naar Weston-super-mare verhuisde.
Verhuizen omdat vreemdelingen in de buurt komen wonen..................Dat zegt genoeg over de mentaliteit van uw Engelse vriend.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 10:37   #120
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Verdraagzaam tegen een partij die alleen haat tussen de volkeren zoekt?
En de islam verschilt daarin door wat(???) te doen?
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be