Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Gaan we verder met of zonder islamieten in Europa?
Islamieten maken deel uit van onze maatschappij, zonder enige beperking naar aantal of religieuze beleving (burka, schaapje kelen…). 1 5,88%
Islamieten mogen hier beperkt aanwezig zijn naar aantal, geen privileges voor hun geloof. 8 47,06%
Islamieten moeten uit Europa worden verdreven. 8 47,06%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2016, 04:04   #101
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Veel haat heb ik nog niet van die "vreemde luizen" gemerkt. Die zijn integendeel erg vriendelijk en sociaal tegenover mij, en nemen mij zoals ik ben. Dit kan ik niet altijd zeggen van het "eigen volk".
Ik heb het al gehad over hypocrisie.

Het eigen volk is dat tegenover mij ook niet. Dat kan mij niets schelen.
Het is mijn volk. De vriendelijke makak is dat niet.
Oud 28 maart 2016, 04:11   #102
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De enen doen klotejobs die Belgen niet meer willen doen (ook de biernazis niet), en de anderen baten als zelfstandige een eetzaak of nachtwinkel uit.
Zijn ze nog niet uitkeringsgerechtigd ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 04:18   #103
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik heb het al gehad over hypocrisie.

Het eigen volk is dat tegenover mij ook niet. Dat kan mij niets schelen.
Het is mijn volk. De vriendelijke makak is dat niet.
Als mijn "eigen volk" mij niet kan nemen zoals ik ben, dan kan dat "eigen volk" voor mij de pot op. Ik doe wel verder met de mensen die mij wél nemen zoals ik ben. Die zogezegde "makakken" hebben mij nooit een "vuile punk" of "linkse rat" genoemd, laat staan mij daarvoor bedreigd of lastig gevallen. Dat kan ik niet zeggen van de "volkseigen" biernazis die dit wél al hebben gedaan. Ik begrijp Amerikaans bokslegende Muhammed Ali heel goed toen die tijdens de Vietnamoorlog weigerde voor de blanke Amerikaanse regering tegen de Vietnamezen te gaan vechten omdat Vietnamezen hem nooit een nigger hadden genoemd, en daarom nog liever in de bak ging gaan zitten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 28 maart 2016 om 04:22.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 04:32   #104
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als mijn "eigen volk" mij niet kan nemen zoals ik ben, dan kan dat "eigen volk" voor mij de pot op. Ik doe wel verder met de mensen die mij wél nemen zoals ik ben. Die zogezegde "makakken" hebben mij nooit een "vuile punk" of "linkse rat" genoemd, laat staan mij daarvoor bedreigd of lastig gevallen. Dat kan ik niet zeggen van de "volkseigen" biernazis die dit wél al hebben gedaan. Ik begrijp Amerikaans bokslegende Muhammed Ali heel goed toen die tijdens de Vietnamoorlog weigerde voor de blanke Amerikaanse regering tegen de Vietnamezen te gaan vechten omdat Vietnamezen hem nooit een nigger hadden genoemd, en daarom nog liever in de bak ging gaan zitten.
Je bent van de Westhoek. Ik zat deze namiddag naar Gent-Wevelgem te kijken.
Niet zozeer om de koers. Ik kijk liever naar de omgeving.

Het valt op dat je NOOIT een makak en zijn theedoek langs het parcours ziet staan.
Waarom is dat? Omdat het vreemdelingen zijn. Ze gaan niet staan supporteren voor 'christenen'.
Oud 28 maart 2016, 04:46   #105
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het valt op dat je NOOIT een makak en zijn theedoek langs het parcours ziet staan.
Waarom is dat? Omdat het vreemdelingen zijn. Ze gaan niet staan supporteren voor 'christenen'.
Jij weet duidelijk niets van het leven in de Westhoek. Er wonen hier zogezegde "makakken" die voor Club Brugge supporteren. En die worden zowaar aanvaard door de andere supporters van Club Brugge in de Westhoek.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 05:12   #106
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij weet duidelijk niets van het leven in de Westhoek. Er wonen hier zogezegde "makakken" die voor Club Brugge supporteren. En die worden zowaar aanvaard door de andere supporters van Club Brugge in de Westhoek.
En omdat het zo divers en fijn wonen is daar ben jij het eens dat verkrachters tot drie maanden cel worden veroordeeld louter omdat het vreemdelingen zijn. Om maar iets te zeggen.

Er zijn er die voor Club Brugge supporteren en voor de rest kan je het niets schelen.
Oud 28 maart 2016, 06:26   #107
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
De enen doen klotejobs die Belgen niet meer willen doen (ook de biernazis niet),
Citaat:
Citaat:
en de anderen baten als zelfstandige een eetzaak of nachtwinkel uit.
Maar ja wat doen ze in bijverdienste daarnaast zoal? daar zit het hem....s'nachts als iedereen slaapt
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 06:28   #108
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja dan zijn die echt geïntegreerd .... flink van die mensen,
Oud 28 maart 2016, 06:43   #109
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja dan zijn die echt geïntegreerd .... flink van die mensen,
Giv em e muulekoeke.
Oud 28 maart 2016, 06:43   #110
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik maak geen onderscheid : "aanpassen of opkrassen" geldt bij mij voor ALLE inwijkelingen, ongeacht van waar ze komen.
Geloof je dat zelf?
Ooit al eens een islamiet (per definitie onaangepast!) gevraagd om op te hoepelen?

Citaat:
Ik diskrimineer niet op basis van afkomst, uiterlijk, of overtuiging.
Dat is dan zéér onverstandig.
Je speelt met je leven.
Ik kan je aanraden om islamieten te mijden.
Ze zijn 'lichter ontvlambaar' dan beschaafde mensen.

Citaat:
Als ik moet kiezen tussen een goed geïntegreerde Marokkaan die mij niet ambeteert en mij neemt zoals ik ben, of een ingeweken verzuurde Antwerpenaar die telkens gaat klagen bij politie of andere instanties omdat hij vindt dat mijn gras of haag te lang is of ik in het weekend wat muziek maak, dan heb ik liever de Marokkaan dan de Antwerpenaar als buur.
Het probleem is dat de Marokkaan die jij daar schetst hier nauwelijks of niet bestaat.
Oud 28 maart 2016, 06:47   #111
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Citaat:
Geloof je dat zelf?
Ooit al eens een islamiet (per definitie onaangepast!) gevraagd om op te hoepelen?

Dat is dan zéér onverstandig.
Je speelt met je leven.
Ik kan je aanraden om islamieten te mijden.
Ze zijn 'lichter ontvlambaar' dan beschaafde mensen.

Het probleem is dat de Marokkaan die jij daar schetst hier nauwelijks of niet bestaat.
Ja maatje dat zijn van die hardnekkige linksen ....erg hé
Oud 28 maart 2016, 06:52   #112
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet er nu plots genuanceerder worden gedacht als het om Antwerpenaars gaat?
Neen hoor.
Gewoon naar de feiten kijken en logische conclusies trekken volstaat.
Moslims = terroristen.
Antwerpenaars =/= terroristen (tenzij het Antwerpse moslims zijn uiteraard)

Citaat:
Waarom zou ik die wél als "eigen volk" moeten beschouwen?
Dat hoeft niet.
Ik beschouw moslimknuffelaars ook niet als eigen volk.
Zelfs niet als ze uit Antwerpen, Brussel of de westhoek komen.
Ik raad die dan ook aan om te verhuizen naar moslimlanden.
Mochten ze ooit overgaan tot terrorisme, dan mag dat aanraden wat gewelddadiger worden.

Citaat:
En wat simplistisch geneuzel betreft : jullie pennen er hier dagelijks bij bakken neer. Blijkbaar zijn simplistische redeneringen de enige die jullie kunnen begrijpen.
Wat dacht je dan?
Als iemand voor de lol meegaat in jouw debiele vergelijking van Antwerpenaars of Brusselaars met moslims, dan kan het resultaat niet anders simplistisch zijn.
Oud 28 maart 2016, 06:59   #113
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja maatje dat zijn van die hardnekkige linksen ....erg hé
Ik weet niet of je dat kan veralgemenen.
Ethisch gezien ben ik ook 'links'

Ik ben fanatiek pro euthanasie.
Ik maak geen probleem van abortus.
Het huwelijk van homosexuelen stoort me van geen kant.
Ik ben Belgicist.
Ik ben pro echte demokratie met met bindende referenda op burgerinitiatief (hoewel de linksen dat idee niet echt meer genegen zijn, zeker niet zolang ze aan de macht zijn)

Maar dat werkt enkel en alleen indien je met niet-moslims te maken hebt.
Tegen dat zootje ben ik 'extreem rechtser' dan het VB.
Oud 28 maart 2016, 07:39   #114
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben Belgicist.
Ik ben pro echte demokratie met met bindende referenda op burgerinitiatief (hoewel de linksen dat idee niet echt meer genegen zijn, zeker niet zolang ze aan de macht zijn)

Ja zo zie je maar ... hoe complex allemaal
Oud 28 maart 2016, 09:07   #115
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Omdat ze dat niet begrijpen, om dezelfde reden dat gij niet naar cricket kijkt.

En naar de koers kijken voor de omgeving is zoals naar een stripclub gaan voor de muziek.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:22   #116
Peche
Banneling

Standaard

Met natuurlijk.
Ze zijn onze belangrijkste bondgenoot tegen terrorisme.
Ieder dat niet meewerkt op gelijke voet behandelen vaneigenst.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:32   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En een bevolkingsgroep die door hun indoctrinatie zichzelf altijd boven onze de maatschappij heeft gesteld. Zij willen hier apart leven en eisen een aparte behandeling. Huwelijken met ongelovigen zijn uit den boze. Gewoon omdat zij een afkeer hebben van de ongelovige honden. Het feit alleen al dat zij ons ongelovig noemen, omdat wij hun indoctrinatie niet aanhangen, spreekt al boekdelen. Het hunne is blijkbaar het enige juiste. Moslims beschouwen ongelovigen ondubbelzinnig als untermenschen. Het haatboekje staat er vol van. Deporteren om onze eigen veiligheid en waarden te beschermen is daarom volledig verantwoord. In hun zandbaklanden kunnen zij het perfecte mohammedaantje uithangen bij de monsters van IS en SA. Wij bewijzen hen alzo nog een dienst.
Vergeet de niet seculiere joden niet. Alles wat jij hierboven weergeeft is voor hen ook van toepassing. Ze steunen terrorisme van het Zionisme. Je kan geen niet seculiere jood vinden die Mossad en de bezetting van de Palestijnse gebieden verwerpt. De aanwezigheid van dat jodenkrapul kost ons massa's aan beveiliging en maakt ons het doelwit van Jihadisten.

Er is geen plaats voor niet seculiere joden op ons grondgebied. Ze halen hun oorlog naar hier en kiezen zelf voor segregatie.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:38   #118
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom de ortodokse Antwerpse Joden sparen? Die zijn objektief bekeken nog veel minder geïntegreerd dan de meeste mensen met een moslim-achtergrond.
Dat is eufemistisch uitgedrukt. De islamiten zijn nog niet geslaagd om hun eigen afgezonderde gemeenschap te creëren en de joden wel. De niet seculiere hebben hun eigen scholen, eigen rusthuizen, eigen horeca, eigen winkels, eigen erediensten en eigen gemeenschapswerking. Het zijn niet enkel de orthodoxe joden die het probleem vormen. Deze vormen de laagste klasse binnen de niet seculiere joden, maken massa's kinderen en worden door de andere niet seculiere joden misbruikt voor de mindere functies in hun gemeenschap.

Het zijn de seculiere joden die onze maatschappij een grote meerwaarde bieden. Hetzelfde geldt voor de seculiere moslims.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 28 maart 2016, 09:42   #119
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben Belgicist.

Wel mijn beste, ik kan me in uw post perfect vinden, behalve dat Belgicist.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:44   #120
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ik van al dan niet geïntegreerde Joden geen last heb.
En omdat zij op hun beurt geen last hebben van een opgeblazen gevoel zoals de moslims.
Jij krijgt duidelijk niet te maken met Chassidische joden uit Antwerpen. Als je probeert oogcontact met hen te maken lopen ze weg. Bij de minste poging dat je tracht met hen contact te maken komen er Belgische Para's of politie tussen. Het feit dat ze streven naar elke maatschappelijke controle uit hun gesegregeerde gemeenschap wensen te bannen maakt hen ongewenst in onze samenleving. Samenleven met Chassidische joden is eenvoudigweg onmogelijk.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be