![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Gaan we verder met of zonder islamieten in Europa? | |||
| Islamieten maken deel uit van onze maatschappij, zonder enige beperking naar aantal of religieuze beleving (burka, schaapje kelen…). |
|
1 | 5,88% |
| Islamieten mogen hier beperkt aanwezig zijn naar aantal, geen privileges voor hun geloof. |
|
8 | 47,06% |
| Islamieten moeten uit Europa worden verdreven. |
|
8 | 47,06% |
| Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het eigen volk is dat tegenover mij ook niet. Dat kan mij niets schelen. Het is mijn volk. De vriendelijke makak is dat niet.
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister-President
|
Als mijn "eigen volk" mij niet kan nemen zoals ik ben, dan kan dat "eigen volk" voor mij de pot op. Ik doe wel verder met de mensen die mij wél nemen zoals ik ben. Die zogezegde "makakken" hebben mij nooit een "vuile punk" of "linkse rat" genoemd, laat staan mij daarvoor bedreigd of lastig gevallen. Dat kan ik niet zeggen van de "volkseigen" biernazis die dit wél al hebben gedaan. Ik begrijp Amerikaans bokslegende Muhammed Ali heel goed toen die tijdens de Vietnamoorlog weigerde voor de blanke Amerikaanse regering tegen de Vietnamezen te gaan vechten omdat Vietnamezen hem nooit een nigger hadden genoemd, en daarom nog liever in de bak ging gaan zitten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 28 maart 2016 om 04:22. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet zozeer om de koers. Ik kijk liever naar de omgeving. Het valt op dat je NOOIT een makak en zijn theedoek langs het parcours ziet staan. Waarom is dat? Omdat het vreemdelingen zijn. Ze gaan niet staan supporteren voor 'christenen'.
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er zijn er die voor Club Brugge supporteren en voor de rest kan je het niets schelen.
|
|
|
|
#107 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Ja dan zijn die echt geïntegreerd .... flink van die mensen,
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Europees Commissaris
|
Giv em e muulekoeke.
|
|
|
#110 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ooit al eens een islamiet (per definitie onaangepast!) gevraagd om op te hoepelen? Citaat:
Je speelt met je leven. Ik kan je aanraden om islamieten te mijden. Ze zijn 'lichter ontvlambaar' dan beschaafde mensen. Citaat:
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon naar de feiten kijken en logische conclusies trekken volstaat. Moslims = terroristen. Antwerpenaars =/= terroristen (tenzij het Antwerpse moslims zijn uiteraard) Citaat:
Ik beschouw moslimknuffelaars ook niet als eigen volk. Zelfs niet als ze uit Antwerpen, Brussel of de westhoek komen. Ik raad die dan ook aan om te verhuizen naar moslimlanden. Mochten ze ooit overgaan tot terrorisme, dan mag dat aanraden wat gewelddadiger worden. Citaat:
Als iemand voor de lol meegaat in jouw debiele vergelijking van Antwerpenaars of Brusselaars met moslims, dan kan het resultaat niet anders simplistisch zijn.
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ethisch gezien ben ik ook 'links' Ik ben fanatiek pro euthanasie. Ik maak geen probleem van abortus. Het huwelijk van homosexuelen stoort me van geen kant. Ik ben Belgicist. Ik ben pro echte demokratie met met bindende referenda op burgerinitiatief (hoewel de linksen dat idee niet echt meer genegen zijn, zeker niet zolang ze aan de macht zijn) Maar dat werkt enkel en alleen indien je met niet-moslims te maken hebt. Tegen dat zootje ben ik 'extreem rechtser' dan het VB.
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En naar de koers kijken voor de omgeving is zoals naar een stripclub gaan voor de muziek. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
Met natuurlijk.
Ze zijn onze belangrijkste bondgenoot tegen terrorisme. Ieder dat niet meewerkt op gelijke voet behandelen vaneigenst. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is geen plaats voor niet seculiere joden op ons grondgebied. Ze halen hun oorlog naar hier en kiezen zelf voor segregatie.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn de seculiere joden die onze maatschappij een grote meerwaarde bieden. Hetzelfde geldt voor de seculiere moslims.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|