Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 5 augustus 2016, 14:20   #261
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat een onzin! Nu, ik kan het je niet verwijten als je ziet welke leugens de N-VA verspreidt dat je zelf nog extra leugens gaat verzinnen...

Dat is wat N-VA beoogde: nog meer verdeeldheid creëren in onze samenleving. Maar het is een gevaarlijk spelletje, want ze blazen er ook hun concurrent op rechts VB nieuw leven mee in en ze zouden wel eens de controle kunnen verliezen over hun radicaalste supporters...
ah, dus de N-VA is diegene die de verdeeldheid creëert? niet de terroristen?
Oud 5 augustus 2016, 14:32   #262
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Terechte opmerking!
alice is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:02   #263
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misschien had de "nieuwkomer" in kwestie nog niet de kans gehad de cursus van Theo in te zien. Of nee wacht; geestelijk gestoord, verward, misschien zelfs getraumatiseerd?

Nee, dit is triest en nog maar 't begin...
Misschien kunnen we subsidies geven aan jonge vrouwen die bereid zijn die sukkels regelmatig een seksueel soelaas te bezorgen. Desnoods alleen maar manueel. Mot kunne so seg ik altaid.
Oud 5 augustus 2016, 15:07   #264
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Er was ooit eens een slechterik die tegen de goede zei die overhoop lag met zijn vrouw maar in de tegenspoed zich verzoende: "Zie je, jij verdeelt families, ik breng ze samen."

Ik zou hopen dat we ons verenigen tegen terrorisme. Vermits we allemaal, blank en zwart, vrouw en man, gelovig en ongelovig, moslim en christen, allemaal slachtoffers zijn van dit nihilistische terrorisme, kunnen we ons maar beter verenigen om het te bestrijden. N-VA verdeelt ons echter in Vlaming en franstalig, autochtoon en allochtoon, enzovoort.

Samuel Grzybowski, stichter van Coexist, citeert in dat verband Martin Luther King: we kunnen ofwel samen leven als broeders of samen sterven als idioten.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:10   #265
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik beweer niet dat 't niet uitvoerbaar zou zijn, 50 jaar geleden.
Nu is eigenlijk rijkelijk te laat.
Maar zelfs dan nog, er is geen politiek draagvlak voor, geen enkele politieke partij die zich daaraan zal wagen, uit angst voor;
- stemmenverlies.
- in de extreemrechtse/racistische hoek geplaatst te worden, zodoende niet (meer) mogen meespelen met de grote jongens, ergo; niet (meer) kunnen (mee)graaien.

En d�*t is enorm veel belangrijker dan 't algemeen belang, veiligheid & toekomst van de burgers.
boenk erop.
Anitta is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:13   #266
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er was ooit eens een slechterik die tegen de goede zei die overhoop lag met zijn vrouw maar in de tegenspoed zich verzoende: "Zie je, jij verdeelt families, ik breng ze samen."

Ik zou hopen dat we ons verenigen tegen terrorisme. Vermits we allemaal, blank en zwart, vrouw en man, gelovig en ongelovig, moslim en christen, allemaal slachtoffers zijn van dit nihilistische terrorisme, kunnen we ons maar beter verenigen om het te bestrijden. N-VA verdeelt ons echter in Vlaming en franstalig, autochtoon en allochtoon, enzovoort.

Samuel Grzybowski, stichter van Coexist, citeert in dat verband Martin Luther King: we kunnen ofwel samen leven als broeders of samen sterven als idioten.
Komaan zeg, nu toch niet weer die calimerohoed!
Niet de NVA maar mensen zelf voelen zich wel of niet Vlaming, Franstalig, whatever, en ja we zullen ons moeten verenigen, terroristen niet verder helpen als gemeenschap lijkt me dan wel een stap in de goeie richting!
alice is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:14   #267
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
boenk erop.
Nee er los naast, 50 jaar geleden werkten de grootvaders die de huidige snotapen.
alice is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:17   #268
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee er los naast, 50 jaar geleden werkten de grootvaders die de huidige snotapen.
euh ??
Anselmo is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:18   #269
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komaan zeg, nu toch niet weer die calimerohoed!
Look who's talking...

Citaat:
Niet de NVA maar mensen zelf voelen zich wel of niet Vlaming, Franstalig, whatever,
Klopt, maar N-VA verdeelt wel de Belgen met hun haatdiscours tegen Franstaligen, wat ons verzwakt.

Citaat:
en ja we zullen ons moeten verenigen, terroristen niet verder helpen als gemeenschap lijkt me dan wel een stap in de goeie richting!
Klopt, en daarom moet N-VA stoppen met de terroristen verder te helpen door racisme en discriminatie aan te wakkeren alsook communautaire spelletjes te spelen ten koste van terrorismebestrijding.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 augustus 2016 om 15:24.
Kallikles is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:25   #270
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bla bla bla. Dan komt er wel een nieuwe onderdrukker. De namen veranderen maar de onderdrukkers blijven bestaan. Moslims zijn gewoon jaloers dat het Westen en Europa heel de wereld heeft gekoloniseerd ipv het MiddenOosten en de Islam. Ze proberen nu dat nog wat te imiteren met terreur en bommen voor het verderfelijke Westen om dan uiteindelijk een mes in de rug te planten van de ongelovigen. Het zijn goede acteurs maar de moslims hun toneelstukje is doorprikt....
TV-verslaafde is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:26   #271
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
50 jaar geleden had daarmee begonnen moeten zijn ipv de boel de boel te laten en hopen/menen/er vanuit gaan dat 't allemaal wel vanzelf in de plooi zou vallen, net zoals elke andere groep immigranten.

En spreek me niet van dat de grootvaders werkten.

Ik ken 'n paar oudere mensen/Belgen/Vlamingen; ěchte (nee, die vonden zich niet te goed om 't zware en vuile werk te doen, dat zijn fabeltjes die ons wijsgemaakt worden), die destijds nog in de mijnen gewerkt hebben tot de laatste sloot in Genk.

Marokkanen werken? 'n Enkeling tot de "ziekenkas" ontdekt werd en ze "fieliepijnen" hadden.

Turken ja, dat waren - min of meer - harde werkers.

Laatst gewijzigd door SDX : 5 augustus 2016 om 15:32.
SDX is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:32   #272
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
in uw schone dromen, een enkeling niet na te laten, of hebt ge dat hier over de Italiaanse migranten dan is het juist wat u schrijft.
Anitta is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:37   #273
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Klopt, maar N-VA verdeelt wel de Belgen met hun haatdiscours tegen Franstaligen, wat ons verzwakt.

.
De waarheid vertellen is nog geen haatdiscours !
Trouwens , als je franstalige politici over Vlamingen bezig hoort in een of ander praatprogramma !
Dan weet je maar eerst wat een echt haatdiscours is !

Grappig dat er altijd lieden zijn die de waarheid niet onder ogen willen zien en dat zijn niet de vertegenwoordigers van de N-VA.
Anselmo is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:43   #274
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Trouwens , als je franstalige politici over Vlamingen bezig hoort in een of ander praatprogramma !

Grappig dat er altijd lieden zijn die de waarheid niet onder ogen willen zien en dat zijn niet de vertegenwoordigers van de N-VA.
Het is altijd de schuld van de anderen, hé: de Franstaligen, de sossen, de moslims, de Joden, de tsjeven, de vakboungden, de jongeren, de asielzoekers, de trado's, ... Dat is het gevaar van enggeestig nationalisme: het is het eeuwige schaamlapje voor politieke mediocriteit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:45   #275
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht

2
marie daenen is offline  
Oud 5 augustus 2016, 15:47   #276
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Klopt, en daarom moet N-VA stoppen met de terroristen verder te helpen door racisme en discriminatie aan te wakkeren alsook communautaire spelletjes te spelen ten koste van terrorismebestrijding
Geef eens wat concrete voorbeelden van dat "haatdiscours".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 5 augustus 2016, 17:05   #277
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Look who's talking...

Klopt, en daarom moet N-VA stoppen met de terroristen verder te helpen door racisme en discriminatie aan te wakkeren alsook communautaire spelletjes te spelen ten koste van terrorismebestrijding.
Met beide handen die calimerohoed vooral vasthouden...mij lijkt de kritiek op Franstalig Belgie vanuit NVA best terecht, kan toch niet wezen dat Vlaamse werklozen gecontroleerd werden terwijl in Wallonie hele dorpen geen klap uitvoeren.
Dus de NVA helpt terrosisten verder, nee echt? Mooi staaltje van hoe dan ook schuld doorschuiven, niet de NVA maar de Marokkaanse gemeenschap moet eens in eigen boezem kijken, en stoppen dit soort gasten de hand boven het hoofd te houden.
alice is offline  
Oud 5 augustus 2016, 17:07   #278
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
in uw schone dromen, een enkeling niet na te laten, of hebt ge dat hier over de Italiaanse migranten dan is het juist wat u schrijft.
Nee, ik heb het over Turken en Marokkanen die in de jaren 70 massaal neerstreken als gastarbeiders. Die mensen werkten hoor. Of wat dacht u dan?
alice is offline  
Oud 5 augustus 2016, 17:07   #279
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Met beide handen die calimerohoed vooral vasthouden...mij lijkt de kritiek op Franstalig Belgie vanuit NVA best terecht, kan toch niet wezen dat Vlaamse werklozen gecontroleerd werden terwijl in Wallonie hele dorpen geen klap uitvoeren.
Dus de NVA helpt terrosisten verder, nee echt? Mooi staaltje van hoe dan ook schuld doorschuiven, niet de NVA maar de Marokkaanse gemeenschap moet eens in eigen boezem kijken, en stoppen dit soort gasten de hand boven het hoofd te houden.
2
marie daenen is offline  
Oud 5 augustus 2016, 18:55   #280
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Salah Abdeslam zat wekenlang in Vorst, ruim 5 km van Molenbeek. Toen hij daar bij de inval noodgedwongen weg moest is hij naar Molenbeek getrokken en op basis van een tip prompt ingerekend.

Fabeltje dat hij al die tijd in Molenbek zat.
dalibor is nu online  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be