![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Europees Commissaris
|
Den Belgique is nu eenmaal een gammele schuur waar af en toe een plank wordt tegen gekletst. Ja, 't blijft weer wat langer rechtstaan, maar het blijft een gammele schuur.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Europees Commissaris
|
Ik wacht nog steeds op antwoord van Schoofzak.
Het zal er weer niet van komen zeker? Laffe bende hier. |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1) tegen iedere staatsbeperking van migratie en 2) tegen de welvaartsstaat ben (ik heb op dit forum ook al herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat de welvaartsstaat zo snel mogelijk vernietigd dient te worden), is die keuze heel erg makkelijk: ongecontroleerde migratie, graag!
|
|
|
|
#85 |
|
Minister-President
|
De Staat, dat zijn die burgers die aan de macht zijn. De illusie dat iedereen samen de Staat is, is handig meegenomen voor die Staat.
|
|
|
#86 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Minister-President
|
De individuele vrijheid van miljarden individuen wordt vergroot, zonder dat de individuele vrijheid van één individu wordt geschonden. Tenzij u geen moer geeft om die vrijheid, lijkt me dat het doorslaggevende argument.
|
|
|
#88 | |
|
|
Citaat:
Trololooo... |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar bon: ik heb nooit gesteld dat als er miljoenen mensen naar hier komen, alles hier dan leuk zal zijn. Ik heb louter gesteld dat die individuen die vrijheid moeten hebben. Probeer toch te volgen.
|
|
|
|
#90 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik volg u volledig, schertsfiguur op dit forum De miljarden mensen die volgens uw eigen beweringen alle heil zullen brengen voor ons, moeten "louter" die vrijheid hebben? Idee: Misschien moet u uw ideen uittesten op de Antwerpse vogelenmarkt? |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
U mag mijn ideeën idioot vinden, maar heb toch tenminste de eerlijkheid om mij geen woorden in de mond te leggen.
|
|
|
|
#92 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als de autochtone bevolking binnenkort een minderheid is door de immigratie en bevolkingsexplosie, zullen onze rechten dan ook worden gegarandeerd en bevochten in de rechtbank, of zal het eerder op straat zijn? .
- Stop de renovatieplicht - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je wil bekomen dat schoofzak iets moet aantonen uit jouw betoog wat niet klopt, terwijl je geen enkel waarneembaar en controleerbaar feit hebt aangegeven. Alleen wat algemene beweringen en een waardeoordeel over diezelfde beweringen. Verwacht je nu echt dat iemand gaat reageren op zaken die zo gratuit zijn ?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sorry hoor, maar je lijkt wel ons Marie Daenen in je discussietechniek. Citaat:
Noem nu man en paard, want het blijft een verhaal met een pak vooronderstellingen erin, en dan kan het alsnog interessant worden. Citaat:
Trouwens, als blijkt dat jouw verhaal realiteit is, dan kan dat stof zijn voor een artikel in bv Newsmonkey, of Apache, en dan raakt het wel in de mainstream media daarna. Ik lag wel de nadruk op : "als". Citaat:
Citaat:
"moeten zich nooit verantwoorden"... Toon dat eerst maar eens aan. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is nu eenmaal de eigenschap van de huidige en de vroegere aanhangers van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie, en met uitbreiding hun schaduwen van het VB |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volstaat niet om te zeggen : "zeg mij eens wat deze regering al beter gedaan heeft dan de vorige, en zeg mij eens wat de nieuwe partijen in de regering al hebben gedaan tegen vriendjespolitiek die ik - klein detail - niet kan bewijzen maar wel graag over babbel " Dat is dus de Marie-methodiek : je schrijft eerst je eigen verhaal, je eigen mythe met je eigen definities. Waarbij men maar moet aannemen dat dat verhaal ook klopt. Bewijs ? Niet nodig ! Wil je echt verzanden in deze methodiek voor cretins met een groot bakkes maar zonder inhoud ? No offense meant, maar ik denk dat je beter weet, en kunt. [einde preek] |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
Oude Vlaams nationalistische krokodil Grammens hakt ongenadig in op BDW in de Knack van vandaag...
Hij voorspelt zware klappen voor de N-VA in 2019, zo zwaar dat de andere partijen "geen poging zullen doen om ze er opnieuw bij te betrekken" |
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
|
Citaat:
2) voor de welvaartstaat ben ben ik het dus volledig oneens met u en zal me verzetten tegen uw doelstellingen. |
|
|
|
|