![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 november 2016 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bhairav; ze hebben je waarschijnlijk wijsgemaakt dat je een "retard" bent. Als dat geloof begint te slijten in jezelf wordt je lui.... je bent geen retard; gewoon wat meer in jezelf geloven. Zelfdiscipline, zelfdiscipline, zelfdiscipline...
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De realiteit is natuurlijk: sommige dingen zijn lekker. Ne groten entrecote met vijf of zes glazen tafelwijn met goei frieten, liefst op een zomerse bbq met de wijven allemaal in hun bikini en de kleinkinderen joelen in de gazon ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 november 2016 om 22:49. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
|
Citaat:
Ik ben autistisch. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Desondanks dat "hoge IQ" toont u telkens aan dat links en religidioot nauw verwant zijn.
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zoals ik de ballen begrijp van het gebrabbel van een baby met een IQ van 200+.
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag is het 6 maanden geleden dat ik cola heb gedronken, geen frisdrank, geen alcohol helemaal niets. Zes maanden zonder witbrood, gebak of iets zoets. Ik voel me supergezond ben superslank, en mijn gedachten zijn alleen maar positief. Ben super gemotiveerd zo door te gaan omdat ik vind dat ik goed voor mezelf mag zorgen, geen alcohol en minstens 1 uur per dag sporten het liefst zo vroeg mogelijk op de dag.
Ik heb werkelijk geen idee meer wiens status dit was, maar er stond bij kopiëren en delen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|