![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je vergeet nog een term naast "indringer" en "lastpost" janneman; voor religioten als jij dekt de term "pest" de lading net iets beter. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Europees Commissaris
|
Dros, niet aantrekken hoor vent. Hij heeft bemerkingen op alles en iedereen.
Is me dat een schoolmeesterachtig stuk onbenul. Hij heeft reeds 140.000 one-liners kritiek op anderen geproduceerd. Hij doet zijn uiterste best om alle dagen te bewijzen dat hij slimmer is dan iedereen op dit forum. Tja, sommige trollen zijn met weinig tevreden. Is er ergens een wielerwedstrijd op rollen in een drankgelegenheid? Daar zal je de Jan kunnen treffen om te bewijzen dat hij ook in die materies de beste is. |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Lap! Weer ene die de rekening voorgeschoteld krijgt. Een asociale vent dus. En een VB-er die wel vindt dus dat de regering heel sociaal is en wij; het gewone volk dus; asociaal zijn omdat we er soms anders durven over denken. Een zeer hoog bruto loon zei men daarstraks in het nieuws maar......een zeer laag netto-loon na afroming door al die regeringskes. Pensioenen idem dito. En komt er hier straks iemand beweren dat de regering sociaal is dan zal de Jan zich haasten om ditmaal juist het omgekeerde te beweren. Sommige mensen begrijpen echt niet dat ze ziek zijn. Slaap wel. Ik heb vandaag mijn dosis stupiditeiten weer gelezen. Mens toch. En dat laten ze los lopen. De regering is niet sociaal maar wel te sociaal. Maar ja, er is geen geld genoeg voor colloquatie. Wie zal de volgende zijn voor het vaderlijk advies van de Jan? Wij zullen doorgaan; ja wij zullen...... . Zo helpe mij God. En de Jan gaat door. De road-runner van dit forum die overal stopt waar hij commentaar kan geven. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ain't life a bitch... |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals: "Nee, dit is geen bouwstop", benadrukten ministers Bourgeois (N-VA), Schauvliege (CD&V) en Tommelein (Open Vld) gisteren bij de voorstelling van hun plan om vanaf 2040 de inname van open ruimte tot nul te herleiden. "Onze kinderen en kleinkinderen zullen nog kunnen bouwen. Niet alleen in steden, maar ook in en rond dorpskernen. Wat kleiner en dichter op elkaar, maar nog even kwalitatief." |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Banneling
|
En hoe groter het huis, hoe meer vrouwlief mag gaan poetsen en onderhouden. Weg ermee dus!
Laatst gewijzigd door Guinevere : 3 december 2016 om 22:11. |
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of ik een buis kreeg zal waarschijnlijk ook wel juist zijn. Ik kan niet kijken in het kopke van anderen. Maar ik had het wel door en heb ontslag genomen. En niet omdat er dus kruiperige pummelkes deel uitmaakten van het bestuur van die partij maar wel omdat ik besefte dat kiezers gaan stemmen zonder te beseffen of rekening te houden met het feit wie de partij groots had gemaakt. En toen heb ik gezegd "gedaan met sociaal werk voor dezelfde kiezers" Dat mag toch denk ik. Iemand van de belastingen hebben ze wel vlugger nodig nietwaar. Al was het maar om uw deur plat te lopen bij het invullen van hun aangifte. En dat was ook de reden dat ik geweigerd heb nadien om een tweede plaats te aanvaarden op de kieslijst. De kiezer heeft mij gewogen en ik heb de kiezer gewogen. En ervan uitgaande dat de kiezer altijd gelijk heeft en dat ik ook overtuigd was van mijn gelijk had ik absoluut geen moeite om die beslissing te nemen. Daarbij had dat lijstje zelfs geen enkele verkozene bij volgende verkiezingen. Alleen stoort het mij dat U mij komt vanzelfsprekende waarheden opnieuw onder de neus komt wrijven. Wat is in feite de echte drijfveer van uw gedrag dus? Dat je hier komt op dit forum om gewoon ruzie te maken denk ik niet. Dus heb je een missie. Luister Panda; ik weet evenzeer als gij waar het om draait. Ik ken de kiezer en ik ken de kandidaten voor verkozen te geraken. En ik ken ook de mensen die hier op dit forum ellende komen verkopen in het uniform van de vijand om de vijand te schaden. En ik weet ook wanneer en waarom sommige mensen hier plots wakker worden en proberen smerig te doen. Dat pakt dus bij mij niet Panda. Ik had U trouwens al een beetje vroeger verwacht. Ik vind het wel debiel dat u denkt dat U mij de waarheid moet kenbaar maken. Die waarheid ken ik reeds lang hoor Panda. Alleen hebt U het nogal hoog in uw knikker dat U denkt meer te weten dan anderen. Nogmaals Panda; ik heb het U reeds vroeger gezegd; ik heb uw adviezen niet nodig. En.....moei U met uw eigen zaken en als je bemerkingen hebt aangaande de inhoud van het forum zelf dan beperk je U best in uw commentaar en probeer vooral niet om personen te viseren. Snapt U het Panda? Nee denk ik. Je bent hier reeds vermeld op dit forum als eerste gerangschikte bij de trollen. Betekent dat niks voor U Panda? Wel, voor mij betekent dat veel Panda. En nee; ik heb die rangschikking nooit opgemaakt. Proficiat dus Panda. Je bent toch in iets de beste. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verrommeling is inderdaad het juiste woord. Ik heb bij een recente fietstocht weer eens gemerkt: in Vlaanderen kan je geen half uur fietsen zonder een huis te zien. Overal plukjes bebouwing. En dan ga je naar Zeeuws-Vlaanderen en plots ontdek je wat open ruimte echt is...
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Europees Commissaris
|
[quote=Pandareus;8307568]Hoe meer ik je jeremiades lees, hoe meer ik medelijden krijg met je familie, met de sukkelaars die je gefrustreerde rantings moeten ondergaan... Met de arme sukkel van een lerares nederlands die je vroeger wellicht gehad hebt en die nu ongetwijfeld de betekenis kent van de uitdrukking : "parels voor de zwijnen".
Je hebt weer wat voorsprong genomen in de trollenstand. Ik heb je medelijden niet nodig Panda en anderen evenmin. Heb medelijden met jezelf. En mocht ik een zwijn zijn in jouw ogen dan ben ik daar fier op. En ook die parels hebben niks met de zaak te maken. Woordenkramerij......een materie waar trollen zoals jij de beste in zijn. Laatst gewijzigd door werkman : 3 december 2016 om 22:59. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|