Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2017, 21:59   #81
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Allemaal waar. Maar het enige wat ik zeg is dat wanneer zo'n mens volledig borderline op mij gaat ze een uppercut krijgt.
Nou dat is prima voor mij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 14:34   #82
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ja precies. Wanneer jouw zoon van een vrouw een knietje krijgt (zonder valide reden) moet hij de situatie even afkoelen.

Echt, waar zit je met je hoofd als je op die manier denkt.
Dat schreef ik niet, heb geen zin in zinloos gezwam.
Reageer dus niet naast de kwestie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 14:36   #83
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Vrouwelijke partners kunnen zéér gewelddadig zijn. Het is absoluut geen mannelijk monopoly.
Dat klopt, vrouwen gaan soms ook over tot geweld, ongeacht of het nu een partner of vreemde betreft.
Maar meestal zijn daders van huiselijk geweld mannen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 14:40   #84
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jawel, maar het is maar net in wat voor omgeving je zit. Ik zit niet tussen de mensen die het moraal hanteren van: 'een vrouw is heilig en mag geen corrigerende tik krijgen, zelfs niet als zij jouw flinke klappen geeft'.

Je bent gewoon in en in ziek als je wel op die manier denkt.
Wanneer een vrouw geweld gebruikt mag je jezelf verdedigen, uiteraard.
Maar het is beter dit gewoon te vermijden, dat heeft niets te maken met heilig zijn als maatstaf voor vrouwen.
Niemand is heilig, maar je kunt er niet omheen, er is meer geweld op vrouwen door mannen dan omgekeerd.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 16:13   #85
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Westerse vrouwen worden aangetrokken tot de gewelddadige jihad van IS
Laten we van het standpunt uitgaan dat die groep vrouwen echt niet van de slimste is, die zich daardoor laten vangen.

Naar alle waarschijnlijkheid zien die types vrouwen dat in een heel ander 'licht' in de zin van: als we met zo éne meelopen en er komen opstanden dan zullen ze ons wel met rust laten want wij zijn vriendinnetjes van ...

Ik kan mij vergissen.

Ik schreef het al eerder, op dat vlak zijn en blijven vrouwen: Der Untergang!!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2017 om 16:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 18:01   #86
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer een vrouw geweld gebruikt mag je jezelf verdedigen, uiteraard.
Maar het is beter dit gewoon te vermijden, dat heeft niets te maken met heilig zijn als maatstaf voor vrouwen.
Niemand is heilig, maar je kunt er niet omheen, er is meer geweld op vrouwen door mannen dan omgekeerd.
Terugslaan valt niet per definitie onder zelfverdediging, alice. Toch krijgt een vrouw minstens een flinke douw als ze mij zonder valide reden een klap in het gezicht geeft.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 18:18   #87
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer een vrouw geweld gebruikt mag je jezelf verdedigen, uiteraard.
Maar het is beter dit gewoon te vermijden, dat heeft niets te maken met heilig zijn als maatstaf voor vrouwen.
Niemand is heilig, maar je kunt er niet omheen, er is meer geweld op vrouwen door mannen dan omgekeerd.
Omdat mannen meer fysieke kracht hebben. Of ga jij aan bodybuilding doen? Leer judo of een andere zelfverdegingssport. Ohh nee want dan moet je iets leren van een mannelijke leerkracht; de horror....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 12:15   #88
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Terugslaan valt niet per definitie onder zelfverdediging, alice. Toch krijgt een vrouw minstens een flinke douw als ze mij zonder valide reden een klap in het gezicht geeft.
Natuurlijk wel, wanneer iemand je een klap geeft, mag je gerust die duw geven. Dat is wel degelijk de reactie die jij geeft omdat iemand geweld tegen je gebruikt
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 12:20   #89
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Omdat mannen meer fysieke kracht hebben. Of ga jij aan bodybuilding doen? Leer judo of een andere zelfverdegingssport. Ohh nee want dan moet je iets leren van een mannelijke leerkracht; de horror....
Dus mannen zijn vaker daders bij fysiek geweld omdat ze meer fysieke kracht hebben? Denk het niet, denk eerder dat mannen meer problemen hebben om conflicten zonder geweld op te lossen omdat ook zij vaak vast zitten in bepaalde rolpatronen.
De rest van je betoog is dit van een primaat, ik zie niet in waarom je niet zou willen leren van een man, zoals bij gevechtsport vaak de situatie is.
Toch zijn ook daar uitzonderingen waaronder mezelf.
Nog nooit een probleem gehad met mannen die les volgden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 12:24   #90
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus mannen zijn vaker daders bij fysiek geweld omdat ze meer fysieke kracht hebben? Denk het niet, denk eerder dat mannen meer problemen hebben om conflicten zonder geweld op te lossen omdat ook zij vaak vast zitten in bepaalde rolpatronen.
De rest van je betoog is dit van een primaat, ik zie niet in waarom je niet zou willen leren van een man, zoals bij gevechtsport vaak de situatie is.
Toch zijn ook daar uitzonderingen waaronder mezelf.
Nog nooit een probleem gehad met mannen die les volgden.
welke gevechtsport doe/geef jij mss ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 19:24   #91
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus mannen zijn vaker daders bij fysiek geweld omdat ze meer fysieke kracht hebben? Denk het niet, denk eerder dat mannen meer problemen hebben om conflicten zonder geweld op te lossen omdat ook zij vaak vast zitten in bepaalde rolpatronen.
De rest van je betoog is dit van een primaat, ik zie niet in waarom je niet zou willen leren van een man, zoals bij gevechtsport vaak de situatie is.
Toch zijn ook daar uitzonderingen waaronder mezelf.
Nog nooit een probleem gehad met mannen die les volgden.
Het is goed geweest met je uniseks praatjes. Ik ben het beu. Ik begin meer en meer te walgen van Westerse vrouwen. Ze hebben geen rondingen meer, ze zijn bazig. Heel de aantrekkingskracht is weg. Seks met een vrouw in het Westen is zelfs niet meer interessant. Ze hebben allemaal een A cup een plat gat en een broske. Jij hebt psychologische problemen, ik niet. Ik ben gewoon een normale natuurlijke gezonde man. We moeten dringend wat rondborstige types uit Zuid-Amerika bestellen en die "Justine Henins" van de wereld exporteren naar Saudi-Arabie...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 20:35   #92
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus mannen zijn vaker daders bij fysiek geweld omdat ze meer fysieke kracht hebben? Denk het niet, denk eerder dat mannen meer problemen hebben om conflicten zonder geweld op te lossen omdat ook zij vaak vast zitten in bepaalde rolpatronen.
De rest van je betoog is dit van een primaat, ik zie niet in waarom je niet zou willen leren van een man, zoals bij gevechtsport vaak de situatie is.
Toch zijn ook daar uitzonderingen waaronder mezelf.
Nog nooit een probleem gehad met mannen die les volgden.
Ps ik denk dat ie doelde op 'meer testosteron hebben'...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 20:39   #93
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is goed geweest met je uniseks praatjes. Ik ben het beu. Ik begin meer en meer te walgen van Westerse vrouwen. Ze hebben geen rondingen meer, ze zijn bazig. Heel de aantrekkingskracht is weg. Seks met een vrouw in het Westen is zelfs niet meer interessant. Ze hebben allemaal een A cup een plat gat en een broske. Jij hebt psychologische problemen, ik niet. Ik ben gewoon een normale natuurlijke gezonde man. We moeten dringend wat rondborstige types uit Zuid-Amerika bestellen en die "Justine Henins" van de wereld exporteren naar Saudi-Arabie...
Lol, ze worden naar mijn indrukken eerder vetter & vetter, maar ik snap wat je bedoelt: het westerse schoonheidsideaal neigt naar panlatten zonder boobs noch billen, ihihihi braziliaanse schoontjes zie ik trouwens ook wel zitten... samba! olé olé!!

Ivm dat bazig zijn, dat heb ik ook al gemerkt namelijk dat westerse f overtuigd zijn dat hun poes heilig is en een man dient te smeken om er toegang toe te verkrijgen, en dan te zeggen dat veel van die f niet eens mooi/bijzonder zijn, maar ze wanen zich wel prinsesjes dat wel.... ze achten zich gelijk aan mannen - schreeuwen het zelfs vd daken, althans sommige exemplaren - maar als puntje bij paaltje komt moet een m voor hen kruipen en verwachten ze dat ie hen op hun wenken bedient, mja voor zover de zogenaamde feministes... lol.

Laatst gewijzigd door bembem : 13 april 2017 om 20:53.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 20:55   #94
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is goed geweest met je uniseks praatjes. Ik ben het beu. Ik begin meer en meer te walgen van Westerse vrouwen. Ze hebben geen rondingen meer, ze zijn bazig. Heel de aantrekkingskracht is weg. Seks met een vrouw in het Westen is zelfs niet meer interessant. Ze hebben allemaal een A cup een plat gat en een broske. Jij hebt psychologische problemen, ik niet. Ik ben gewoon een normale natuurlijke gezonde man. We moeten dringend wat rondborstige types uit Zuid-Amerika bestellen en die "Justine Henins" van de wereld exporteren naar Saudi-Arabie...
Samen met kalief Abu Bakr strijdend voor de vent als baas in huis. Rechtse jongens en jihadisten: één front.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2017, 21:13   #95
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Samen met kalief Abu Bakr strijdend voor de vent als baas in huis. Rechtse jongens en jihadisten: één front.
Euh... Elke vent met 2 hersencellen weet dat vrouwen thuis de baas zijn. Je geeft toe aan het gezaag of je wordt gek. Ze mogen best werken maar vanaf dat ze seksueel onaantrekkelijk zijn omdat ze overal baasje komen spelen met een plat gat, een A cup en een broske wordt het te ranzig. Dan is er een lijn overschreden, die grietjes moeten worden gedeporteerd naar strafkampen...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2017, 08:35   #96
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is goed geweest met je uniseks praatjes. Ik ben het beu.
Citaat:
Ik begin meer en meer te walgen van Westerse vrouwen. Ze hebben geen rondingen meer, ze zijn bazig. Heel de aantrekkingskracht is weg. Seks met een vrouw in het Westen is zelfs niet meer interessant.
Ze hebben allemaal een A cup een plat gat en een broske. Jij hebt psychologische problemen, ik niet. Ik ben gewoon een normale natuurlijke gezonde man. We moeten dringend wat rondborstige types uit Zuid-Amerika bestellen en die "Justine Henins" van de wereld exporteren naar Saudi-Arabie...
Allee als ik het goe versta mogen vrouwen geen persoonlijkheid hebben dan ? je valt op sletten en slonsjes zonder fut .. jeetje kan je dan ineens op zo'n plastiek opblaaspop je beetje uitleven ...en stoppen met zagen en klagen over echte vrouwen...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2017, 08:51   #97
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Allee als ik het goe versta mogen vrouwen geen persoonlijkheid hebben dan ? je valt op sletten en slonsjes zonder fut .. jeetje kan je dan ineens op zo'n plastiek opblaaspop je beetje uitleven ...en stoppen met zagen en klagen over echte vrouwen...
Tja...goed gezien van je!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2017, 08:52   #98
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Samen met kalief Abu Bakr strijdend voor de vent als baas in huis. Rechtse jongens en jihadisten: één front.
Dat is een belediging voor rechts, primaten en jihadisten, dat wel ja
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2017, 08:53   #99
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
welke gevechtsport doe/geef jij mss ?
Stuur me een privebericht dan vertel ik je er alles over!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2017, 12:24   #100
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Allee als ik het goe versta mogen vrouwen geen persoonlijkheid hebben dan ? je valt op sletten en slonsjes zonder fut .. jeetje kan je dan ineens op zo'n plastiek opblaaspop je beetje uitleven ...en stoppen met zagen en klagen over echte vrouwen...
Jullie importeerden Jihad-strijders met karakter dan importeren wij nieuwe sletten (concurrentie). En elke vrouw weet dat je met een A cup en een plat gat niets klaar speelt. Een vrouw met karakter; je bedoelt een lelijke schrok die nogal hard te temmen is? Dat zijn onnozele troela's die het veel te hoog in hun bol hebben. En nu zwijg ik erover, genoeg speeksel verspilt...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be