Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2017, 08:12   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Stellen jullie je nooit geen vragen, bij bv. wie geeft dertienjarigen drugs en/of onderdak? Ze zijn niet een paar uur vermist geweest en hoe zit het met: "Pas maar op ik weut uw huis wonen"?
Dat zijn inderdaad vragen die we ons niet mogen vergeten te stellen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2017, 09:24   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
In het milieu dat ik frequenteer probeert men tieners nog waarden en normen mee te geven en ze te behoeden voor het uitschot dat hier rondloopt. Blijkbaar zijn de -14 jarigen in uw omgeving, doordrongen en gebrainwasht van de geneugten van de multikul, sneller gedwongen "volwassen".
Ik kijk breder dan alleen het milieu waarin ik leef; ik hou mijn ogen en oren open, en ik hou hout vast.

Er is één ding dat je mag aannemen: er staat nooit garantie op opvoeding van kinderen. Nooit.
Ik weet dat in de beste, meest bezorgde en zelfs ook de niet overbezorgde milieus, er af en toe drama's gebeuren.

Ik weet dat ik hoerenchance gehad heb met mijn kinderen en schoonkinderen, tot op heden (mijn jongste nadert de 40 jaar stilletjesaan). Ik zal me niet laatdunkend uitlaten over andere mensen die tegenslag gekend hebben op dit gebied.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2017, 17:39   #43
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik kijk breder dan alleen het milieu waarin ik leef; ik hou mijn ogen en oren open, en ik hou hout vast.

Er is één ding dat je mag aannemen: er staat nooit garantie op opvoeding van kinderen. Nooit.
Ik weet dat in de beste, meest bezorgde en zelfs ook de niet overbezorgde milieus, er af en toe drama's gebeuren.

Ik weet dat ik hoerenchance gehad heb met mijn kinderen en schoonkinderen, tot op heden (mijn jongste nadert de 40 jaar stilletjesaan). Ik zal me niet laatdunkend uitlaten over andere mensen die tegenslag gekend hebben op dit gebied.
Tja ...

Iedereen kan ook een val maken, maar als je op een slappe koord gaat lopen, is de kans toch wat groter.

Er zijn heel veel , door de elite bevorderde, maatschappelijke krachten die de goede opvoeding van kinderen in de weg staan ... Uiteindelijk zal zelfs dat in de toekomst geen garantie meer zijn voor een geslaagd leven, want deftig werk zal er hier voor een jongere binnen 20 jaar nauwelijks nog te vinden zijn ... Dat is nu al heel moeilijk.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2017, 17:47   #44
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Oh, ik heb meer pillen dan geld.

Alle dagen gewoonlijk 9 stuks.

Maar toch, vriendelijk bedankt.
Je wil zeggen dat je je zelf gedrogeerd bent???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2017, 17:50   #45
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

nihil

Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 september 2017 om 17:52.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2017, 17:55   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Je wil zeggen dat je je zelf gedrogeerd bent???
Het zijn geneesmiddelen die me voorlopig in leven houden. Echt gedrogeerd in de klassieke zin zou ik me niet omschrijven.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 08:32   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Tja ...

Iedereen kan ook een val maken, maar als je op een slappe koord gaat lopen, is de kans toch wat groter.

Er zijn heel veel , door de elite bevorderde, maatschappelijke krachten die de goede opvoeding van kinderen in de weg staan ... Uiteindelijk zal zelfs dat in de toekomst geen garantie meer zijn voor een geslaagd leven, want deftig werk zal er hier voor een jongere binnen 20 jaar nauwelijks nog te vinden zijn ... Dat is nu al heel moeilijk.
Geef daar eens wat toelichting bij aub.
Je zegt dat er heel veel zijn. Som er eens een paar op. Vijf bijvoorbeeld, uit die 'heel veel'. Bij voorkeur de vijf belangrijkste.

Ik geef er zelf één: illegale drugs. Maar welke elite bevordert het gebruik van illegale drugs bij wie nog opgevoed moet worden ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be