Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2017, 20:10   #101
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Maar er is één verschil. In tegenstelling tot De Wever heeft Maingain nooit gezegd dat hij geen voorzitter-voor-het-leven wou blijven.
Zal wel zo een oubollige zijn die >>luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden<< waardeer!

#98 schreef ik >>> Ik vind dat Bart De Wever hen >>> zijn manschappen<<< steeds goed verdedigt, zelfs in die mate dat hij het probleem onderwerp van discussie, er de etter er nog meer uitduwt en zo meer tegen de schenen schopt om zo de aanval op zich zelf te laten overgaan, zich zelf steeds weer met resultaat als bliksem afleider voor pers en TV opstelt, met respect voor zo en ploegleider!

Als Bart De Wever inderdaad voor eeuwig wil blijven zitten…. dan gedraagd hij zich volgens mij beter als Beke, Crombez, Gwendolyn Rutten enz. die alleen maar in het zicht verschijnen van de schijnwerpers als ze echt niet anders meer kunnen. Zich zelf beschermend rond de pot draaiend vooral het probleem onderwerp van discussie proberen te vermijden!

Tot zelfs hun eigen aangevallen mensen die als volksvertegenwoordiger een onderwerp verdedigde laten vallen, tot zelfs dwingen zich te verontschuldigen (hypocriete contra politiek omdat ze gedurfd hebben hun werk te doen waarvoor ze betaald worden)

Als Bart De Wever inderdaad voor eeuwig wil blijven zitten, zet hij zich zelf NIET steeds weer als bliksem afleider voor pers en TV in en maatschappij waar je voor een NIETS afgemaakt word!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 september 2017 om 20:15.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 21:47   #102
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dan is het toch excellent voor u dat ze enorme kiesresultaten halen.

En na de gemeenteraadsverkiezingen komt het communautaire boven, wat geen erg is want ze zijn traditio's.

Juist?
Je hebt het nog altijd niet volledig begrepen dus...

"en na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zullen ze finaal op alle niveau's dominant zijn, en is het communautaire bijgevolg niet meer nodig in 2019", wat geen erg is want ze zijn traditio's.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 21:55   #103
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waarom ga jij hier niet weg?


Hola!!! Hij vindt zichzelf onmisbaar. Hij is hier om de "werkman" te verdedigen.
Maar spijtig genoeg geeft hij steeds afwezig als hij iets moet verdedigen.
Niks gehoord en niks gezien is dan het motto. Maar de politiek is volzet met zulke mensen. Horen en zien doen ze wel maar zwijgen is hun oplossing als het hun het best past.
Kampioen in het aanvallen van anderen is hij wel.
Mocht hij voetbal spelen dan was zijn plaats centervoor.
Een stormram zoals Lukaku. Maar als verdediger is hij ook een dikke nul.
Hij vertikt het om in een ploeg te spelen. Zelfs in zijn eigen ploeg.
In voetbaltaal worden zulke elementen zweetdieven genoemd.
Hoe noemt men dezen in de politiek? Bestaat daar al een naam voor?
Fris mijn geheugen of niet weten maar eens op.
Want in deze laatste materie sta ik niet meer zo sterk.
Of zijn er in de politiek zoveel van dit allooi dat er geen naam voor bedacht is omwille van de omerta? Zwijg over ons en dan zwijgen wij over jullie?
Er zitten op dit forum dus mensen die denken dat ze aan hoogstandelijke politiek doen door uitsluitend andere partijen aan te vallen.
Feitelijk zijn het laag bij de grondse kruipers. Maar....ze beseffen dat natuurlijk zelf niet. Hun balk in eigen oog is zo groot dat ze zichzelf niet meer kunnen bezig zien. Alles loopt dan ook verkeerd bij de anderen.
Ja ja! Het echte plebs denkt dat ook. Holder de bolder de berg af is ook nooit aan hen te danken. Wel aan die smerige politiek. Ik heb het zelf gedurende jaren meegemaakt. Als de vrees er is dat eigen zak risico's loopt dan is alles toegelaten. De grootste vuiligheid eerst.
Wees blij Panda. Ik heb de intentie om een paar dagen afwezig te zijn.
Trouwens ik ben hier niet onmisbaar als ook anderen ambetante vragen beginnen te stellen. Tevergeefs natuurlijk. Niks gehoord en niks gezien he Panda? Dat is de werkwijze van de sluipmoordenaar. Hij kruipt tijdelijk in het hoge gras en steekt een paar dagen nadien het mes tussen de ribben van de vijand. Als hij durft tenminste. Anders loopt hij met zijn bosmaaier rond om het gras af te maaien.
Witte negers bestaan. Ze moeten alleen maar door de schouw kruipen om mee te mogen met Sinterklaas. De wereld verandert maar niet de mens.

Laatst gewijzigd door werkman : 10 september 2017 om 22:14.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 21:59   #104
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je hebt het nog altijd niet volledig begrepen dus...

"en na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zullen ze finaal op alle niveau's dominant zijn, en is het communautaire bijgevolg niet meer nodig in 2019", wat geen erg is want ze zijn traditio's.
Ik kijk er naar uit.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 22:25   #105
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik kijk er naar uit.

Schoof; er is er ene op dit forum geweldig kwaad op U.
Is er geen plaatsje meer vrij bij de NVA want hij postuleert hier al maanden?
Leg het probleem eens voor bij uw partijbestuur.
Misschien vinden ze wel een oplossing voor het probleem.
Want vriendelijke vijanden zijn gevaarlijke.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 22:29   #106
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

2 x!! Verdomd forum. Maar het is Belgisch. Niks werkt hier ook zoals het hoort.

Laatst gewijzigd door werkman : 10 september 2017 om 22:34.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 22:32   #107
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Het probleem van De Wever is natuurlijk dat hij het confederalisme als oplossing al predikte in de zomer van 2008, daarna met een confederaal programma naar de kiezer trok in 2010 en vervolgens in 2012 opriep om desnoods de Grondwet te negeren om confederalisme te realiseren.

Op 5 januari 2013 heette het: ""2013 is het ideale jaar om ermee aan de slag te gaan. Want wat krijg je als je de cijfers van 2013 door elkaar gooit? Juist, 1302".

In een interview met Het Laatste Nieuws van 2 september 2013 stelde De Wever dat een nieuwe regering moest samengesteld zijn uit alle partners die het confederalisme ''als principe aanvaardden''. De journalist was bij de pinken en vroeg of die dan voldoende waren om aan een 2/3de meerderheid te komen [hoewel confederalisme er staatkundig niet via de parlementaire weg kan ingesteld worden]. Waarop De Wever antwoordde dat ze er louter ''bereid'' moesten toe zijn. Daar bleef na 2014 niet veel meer van over.

De PS zou wel vragende partij worden door een rechts beleid. Daar blijft niet veel van over, net als van de PS zelf trouwens.

Begin 2016 was er de oprichting van Objectief V dat het ... confederalisme moest voorbereiden (je zou denken dat dat al voorbereid was, niet dus). Het "niet-louter-partijgebonden-initiatief" implodeerde en werd hervormd tot een partijvehikel.

En nu de PS in de touwen hangt, verwacht de N-VA alle heil van de PVDA, met wie ze zelfs regeringsonderhandelingen wil opstarten als die voor confederalisme kiezen (wat moet de VB-kiezer daar wel niet van denken?).
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2017, 22:52   #108
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je moet het niet in Afrika gaan zoeken. Brussel volstaat.

Bart Dewever is partijvoorzitter sedert 2004
Olivier Maingain bekleedt dit ambt sedert 1995, dus 9 jaar langer. En hij is bovendien een notoire Vlamingenhater, net als jij.

Strikt genomen is de duur van het voorzitterschap van Bart geen zaak voor jou. Alhoewel jij je constant moeit met zaken waarvan je niets afweet. Dit voor een would-be ondernemer die alleen onderneemt op dit forum. Bemoei je dus met het plebs van Wallonië en Brussel. Je zal je handen meer dan vol hebben.
Dus Bart treedt in de voetsporen van zijn grote voorbeeld Olivier? Of hoe moeten we dat zien?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 03:39   #109
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Het probleem van De Wever is natuurlijk dat hij het confederalisme als oplossing al predikte in de zomer van 2008, daarna met een confederaal programma naar de kiezer trok in 2010 en vervolgens in 2012 opriep om desnoods de Grondwet te negeren om confederalisme te realiseren.

Op 5 januari 2013 heette het: ""2013 is het ideale jaar om ermee aan de slag te gaan. Want wat krijg je als je de cijfers van 2013 door elkaar gooit? Juist, 1302".

In een interview met Het Laatste Nieuws van 2 september 2013 stelde De Wever dat een nieuwe regering moest samengesteld zijn uit alle partners die het confederalisme ''als principe aanvaardden''. De journalist was bij de pinken en vroeg of die dan voldoende waren om aan een 2/3de meerderheid te komen [hoewel confederalisme er staatkundig niet via de parlementaire weg kan ingesteld worden]. Waarop De Wever antwoordde dat ze er louter ''bereid'' moesten toe zijn. Daar bleef na 2014 niet veel meer van over.

De PS zou wel vragende partij worden door een rechts beleid. Daar blijft niet veel van over, net als van de PS zelf trouwens.

Begin 2016 was er de oprichting van Objectief V dat het ... confederalisme moest voorbereiden (je zou denken dat dat al voorbereid was, niet dus). Het "niet-louter-partijgebonden-initiatief" implodeerde en werd hervormd tot een partijvehikel.

En nu de PS in de touwen hangt, verwacht de N-VA alle heil van de PVDA, met wie ze zelfs regeringsonderhandelingen wil opstarten als die voor confederalisme kiezen (wat moet de VB-kiezer daar wel niet van denken?).
Even een Chinese communist situeren Deng Shao Pings motto uit de jaren 196O:

‘Het maakt niet uit of een kat rood of wit is, als hij maar muizen vangt.’


Zelfs die wist wat moet gebeuren om vooruitgang te boeken. En zie nu het chinees- resultaat op vlak van handel…. ze vangen veel meer dan muizen!!!! Ze vangen nu de wereld.

Maar ja sommigen willen dat de wereld hier blijft stilstaan meestal om hun voorrechten te vrijwaren, terwijl anderen in 1960 al inzag dat verandering nodig is!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 05:48   #110
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik kijk er naar uit.
Hier heb je de bevestiging al van de grote patron himself.

Citaat:
De N-VA houdt het confederalisme op zak tot op de verkiezingsavond van 2019. De partij zal geen communautaire campagne voeren, zegt voorzitter Bart De Wever in een gesprek met Het Laatste Nieuws. Economie. Veiligheid. Identiteit. Dat worden de drie pijlers.

Anders verwoord: voortzetting van het liberale herstelbeleid, focussen op de aanpak en de populariteit van Jambon en Francken, en vooral scherpstellen op de normen en waarden van de Vlaamse samenleving en hoe onverzoenbaar die is met de radicale islam. "Ons communautaire lot hebben we niet in eigen handen", zegt De Wever. "Na de verkiezingen zien we wel of er zich kansen aandienen."

Door van het confederalisme niet de inzet van de verkiezingen te maken, lijkt N-VA het zekere voor het onzekere te nemen: nog eens vijf jaar aan de macht in een centrumrechtse regering, gesterkt door een peiling boven de 30% en tegenstanders die bloeden. Bart De Wever kreeg zaterdag van zijn partijraad de formele goedkeuring om N-VA tot in 2019 te leiden. Hij zal dan 15 jaar voorzitter zijn geweest. (JS)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeren.dhtml

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 september 2017 om 05:54.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 06:09   #111
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hier heb je de bevestiging al van de grote patron himself. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeren.dhtml
Ik begrijp je lol Pandaman.
Maar als dat Het Laatste Nieuws is van HLN en die willen mij daarvoor doen betalen?
Neen, Dankoewel.
Citaat:
Drie pijlers dus. De verwachte vierde - het communautaire, de ultieme staatshervorming - komt er niet. Stopt N-VA het confederalisme nog eens vijf jaar in de diepvries? Lees het hele gesprek met Bart De Wever in onze Pluszone, exclusief voor abonnees.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 06:59   #112
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hier heb je de bevestiging al van de grote patron himself.


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-voeren.dhtml

dat is een apart topic waard.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 07:35   #113
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
President for Live of geen echte sterkhouders bij de N-VA?
Ik opteer voor het 2de.
De Wever wil en zal voor de vijfde keer voorzitter worden van de N-VA.

Standaard: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170909_03062945

Le président-�*-vie De Wever kan men op dat vlak zeker vergelijken met Mugabe van Zimbabwe. Feitelijk is De Wever een soort witte Mugabe . Eigenlijk is zure De Wever een schoolvoorbeeld van hoe politieke macht verslavend kan werken.


Bart De Wever in het zwart.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 september 2017 om 07:46.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 07:38   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is een apart topic waard.


oké, nieuw draadje aangemaakt
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 08:13   #115
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Le président-�*-vie De Wever kan men op dat vlak zeker vergelijken met Mugabe van Zimbabwe. Feitelijk is De Wever een soort witte Mugabe . Eigenlijk is zure De Wever een schoolvoorbeeld van hoe politieke macht verslavend kan werken.


Bart De Wever in het zwart.
Niet echt. Ik gebruikte die vergelijking enkele posts geleden hier om de Schoof wat aan zijn kloten te kietelen. In 't echt heb ik echter wel wat meer respect voor meneer Bart, zenne.
+ het pleit voor hem dat hij dat klein snorretje niet laat groeien ookni.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 08:14   #116
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

volgens mij zou Bart wel staan met zo'n luipaardmutsje.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 08:15   #117
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je hebt het nog altijd niet volledig begrepen dus...

"en na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zullen ze finaal op alle niveau's dominant zijn, en is het communautaire bijgevolg niet meer nodig in 2019", wat geen erg is want ze zijn traditio's.
blijven fluiten in het donker.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 08:23   #118
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Het probleem van De Wever is natuurlijk dat hij het confederalisme als oplossing al predikte in de zomer van 2008, daarna met een confederaal programma naar de kiezer trok in 2010 en vervolgens in 2012 opriep om desnoods de Grondwet te negeren om confederalisme te realiseren.

Op 5 januari 2013 heette het: ""2013 is het ideale jaar om ermee aan de slag te gaan. Want wat krijg je als je de cijfers van 2013 door elkaar gooit? Juist, 1302".

In een interview met Het Laatste Nieuws van 2 september 2013 stelde De Wever dat een nieuwe regering moest samengesteld zijn uit alle partners die het confederalisme ''als principe aanvaardden''. De journalist was bij de pinken en vroeg of die dan voldoende waren om aan een 2/3de meerderheid te komen [hoewel confederalisme er staatkundig niet via de parlementaire weg kan ingesteld worden]. Waarop De Wever antwoordde dat ze er louter ''bereid'' moesten toe zijn. Daar bleef na 2014 niet veel meer van over.

De PS zou wel vragende partij worden door een rechts beleid. Daar blijft niet veel van over, net als van de PS zelf trouwens.

Begin 2016 was er de oprichting van Objectief V dat het ... confederalisme moest voorbereiden (je zou denken dat dat al voorbereid was, niet dus). Het "niet-louter-partijgebonden-initiatief" implodeerde en werd hervormd tot een partijvehikel.

En nu de PS in de touwen hangt, verwacht de N-VA alle heil van de PVDA, met wie ze zelfs regeringsonderhandelingen wil opstarten als die voor confederalisme kiezen (wat moet de VB-kiezer daar wel niet van denken?).
Het moet pijn doen. Ik versta dat. Bartjeuh bracht in feite een veel intelligenter carriere-plan in de praktijk dat een hoop andere politiekers.
Troost je: het is niet alleen in Belgenland zo.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 08:26   #119
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
volgens mij zou Bart wel staan met zo'n luipaardmutsje.
Yup. Geen katje om in 't donker aan te pakken?
Is dat jouw onbewust gedacht?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2017, 09:14   #120
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
blijven fluiten in het donker.
Doe jij maar gerust voort met het evidente te negeren hoor, dat mag.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be