Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 september 2017, 07:54   #41
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ah, sorry, ik zal het voor jou wat simpeler houden dan:

Bijlage 106937

Ik weet nog zelf niet of ik ne rechtse of ne linkse ben. Mogelijk heb ik dus twee verkeerde handen als het nog werken betreft?
Maar iets stoort mij toch hoor. In mijn lange verleden heb ik veel Nederlanders gekend omdat ik graag in de natuur op campings verbleef.
Weet je hoe sommige Nederlanders in groep zich graag verheffen boven eigen plebs? Wel; dezen beginnen te neuzelen in de taal van Voltaire. Niet in het Engels uiteraard want die taal kennen teveel Nederlanders. Het is zelfs bij hen in de papschool de tweede taal.
En in België is dat juist omgekeerd. Teveel Belgen kennen Frans; van moeten om den brode. Een Belg die graag opvalt tussen zijn plebs begint dus liefst te neuzelen in het Engels. Dat zal wel beteren in de toekomst want in Wallonië wordt wel Engels als tweede taal gegeven. In Vlaanderen is en blijft dat Frans. Dat heeft op termijn wel verregaande gevolgen.
Het eerste gevolg is wel dat de Vlaming nooit zal kunnen spreken op voet van gelijkheid met een Waal. Zijn taalfouten degraderen hem.
En het tweede gevolg is dat de Vlaming geen wereldburger mag worden.
Hij wordt verondersteld in de Benelux lijfeigene te blijven.
Tenzij hij zo slim is dat hij meerdere talen beheerst.
Pas dan kan hij ontsnappen uit het Belgische keurslijf.
En de internethandel? Dat is het derde gevolg. In België zowel als in "la douce France" zijn we blijven steken in de debiliteit. De schuldigen zouden de "vakboungden" zijn want wij zouden niet bij nacht mogen werken.
Wat belet een ondernemer feitelijk om bij nacht te werken? De hoeveelste leugen wordt ons hier weer om de oren gekletst?
België. Een land vol leugenaars. Punt.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2017 om 07:56.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 08:01   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het gaat volgens mijn bescheiden mening ook niet over iemands huidskleur maar over het feit dat het soms, de iets anders van huidskleur zijn, die problemen hebben met de samenleving zoals wij die zien in de EU en proberen hun eigen 'regeltjes' op te dringen.

Als die mensen hier de 'rules & regulations' volgen die we met zen allen allemaal al jaren volgen en ze niet alles overhoop proberen te gooien, kan mij dat geen barst schelen of iemand een rode, een gele, een bruine, een albino, een witte is.
Even naar de USA op stap ...

Moeten we ons nu afvragen de beelden van de roofovervallen tijdens de stormen die aan de gang zijn in de USA, of er toch iets van aan is dat er bepaalde 'gekleurde' mensen het niet te nauw nemen met bepaalde regeltjes. (heel der bendes donker getinte mensen zag je tijdens de stormen (TV uitzending) winkels leeghalen, dozen en dozen sportkleding en schoeisel stelen)

Dan denk je
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 08:55   #43
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Even naar de USA op stap ...

Moeten we ons nu afvragen de beelden van de roofovervallen tijdens de stormen die aan de gang zijn in de USA, of er toch iets van aan is dat er bepaalde 'gekleurde' mensen het niet te nauw nemen met bepaalde regeltjes. (heel der bendes donker getinte mensen zag je tijdens de stormen (TV uitzending) winkels leeghalen, dozen en dozen sportkleding en schoeisel stelen)

Dan denk je
mensen met een lelijke deklaag :o
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 09:17   #44
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Wat doen die mensen hier toch als iedereen racistisch is ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 13:44   #45
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Wat doen die mensen hier toch als iedereen racistisch is ?

Wat denk je zelf? Zolang de tafel hier flink gedekt is; voor hen toch; laten ze graag zich een beetje racisme welgevallen. Trouwens; het zijn vooral onze eigen witten die tumult verkopen. Iedereen tracht hier zijn brood te verdienen op zijn manier. Ook die witten natuurlijk.
Ik heb nog geweten dat op de tweedehandsmarkten alle tinnen potten en pannen opgekocht werden om in hun zandbak duur te verkopen.
Je hoorde de Atlas-bewoners van verre aankomen als ze naar Marocco op familie-vakantie trokken. Om ginds een huis te kopen. Als de prijs iets duurder uitviel; wegens teveel vraag en te weinig aanbod; kwamen ze zelfs terug zonder hun ijzeren paard. In de zandbak werd er niet gezeurd over het feit dat er met walmende stookolie gereden werd. Zelfs een gekochte doodskist kon ginder verkocht worden aan een prijsje.
Kassa; kassa is altijd een motivatie geweest.
En wij maar denken dat we alleen slim genoeg waren om te weten waar Nele haar mosterd haalde. En terwijl wij zochten wisten zij het al. In België natuurlijk.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2017 om 13:45.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 13:46   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Wat denk je zelf? Zolang de tafel hier flink gedekt is; voor hen toch; laten ze graag zich een beetje racisme welgevallen. Trouwens; het zijn vooral onze eigen witten die tumult verkopen. Iedereen tracht hier zijn brood te verdienen op zijn manier. Ook die witten natuurlijk.
Ik heb nog geweten dat op de tweedehandsmarkten alle tinnen potten en pannen opgekocht werden om in hun zandbak duur te verkopen.
Je hoorde de Atlas-bewoners van verre aankomen als ze naar Marocco op familie-vakantie trokken. Om ginds een huis te kopen. Als de prijs iets duurder uitviel; wegens teveel vraag en te weinig aanbod; kwamen ze zelfs terug zonder hun ijzeren paard. In de zandbak werd er niet gezeurd over het feit dat er met walmende stookolie gereden werd. Zelfs een gekochte doodskist kon ginder verkocht worden aan een prijsje.
Kassa; kassa is altijd een motivatie geweest.
En wij maar denken dat we alleen slim genoeg waren om te weten waar Nele haar mosterd haalde. En terwijl wij zochten wisten zij het al. In België natuurlijk.
en ik altijd maar denken dat Nele hare mosterd haalde bij die gast met dat kloppend buideltje met asse op zijn borst.

Laatst gewijzigd door Anna List : 12 september 2017 om 13:46.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 13:50   #47
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Lap, Xavier De Baere is vroeg vandaag.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 15:50   #48
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Lap, Xavier De Baere is vroeg vandaag.
Formidabel!

https://youtu.be/PmoB6b8gOl0
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2017, 19:13   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Dat was gewoon prachtig, al die uitzendingen trouwens.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be