Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2018, 00:33   #21
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
...
In tegenstelling tot Trump: hij heeft zeer zware niet-nucleaire bommen, 'the mother of all bombs' die weliswaar hulp nodig hebben van een vliegtuig, maar hij zal ook wel ander speelgoed hebben.
Zolang Trump het niet-nucleair speelt, zal de vluchtelingenstroom kunnen worden gestopt en Rusland + China in toom kunnen worden gehouden.
Een dag later op de site van HLN.

Citaat:
“Verenigde Staten overwegen ‘bloedneusaanval’ tegen Noord-Korea”

The Wall Street Journal schrijft vandaag dat verschillende opties op de tafel liggen van president Trump. Eén daarvan is de ‘bloedneusaanval’ bij een volgende raketlancering van Noord-Korea: een beperkte maar dodelijk effectieve aanval op een militair doelwit ergens in het land, zoals een lanceerplatform, om het land te straffen.

Met de uiterst risicovolle strategie zouden de VS Kim Jong-un schrik willen aanjagen en hem op de knieën willen dwingen in zijn pogingen een kernwapen te ontwikkelen. Tegelijkertijd zouden ze duidelijk maken dat er met de VS niet te sollen valt.

Maar daarvoor moeten de militairen in het Pentagon er wel op vertrouwen dat Kim Jong-un de aanval op de juiste manier interpreteert en geen oorlog ontketent door op zijn beurt Zuid-Korea of Japan aan te vallen. Net om die reden is het plan ook binnen het Witte Huis en het Pentagon bijzonder controversieel.

Anderzijds leeft de vrees dat hoe langer de VS wachten met een aanval, hoe verder Noord-Korea zal staan in de ontwikkeling van kernwapens, die het dan mogelijk ook zal inzetten, met ongeziene gevolgen.
...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kim vermoorden (sluipschutter) staat gelijk aan nucleaire oorlog.
...
Wat denk je?
En wie gaat daartoe het bevel geven?

Ik denk niet dat de generaals dit zullen doen, want ondanks alles vrezen die in eerste instantie voor hun eigen leven als gevolg van het schrikbewind in NK.
Een opvolger kiezen, lijkt me door hun staatsstructuur een proces van lange adem. Kan me vergissen, maar indien wel, is de "oorlog" al lang geklaard.

Het zijn nu al de generaals die 'den Kim' in toom houden, ook al wordt er gezegd dat 'den Kim' eigenlijk nog niet zo idioot is als men denkt - van hetwelke ik geen jota geloof.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 januari 2018 om 00:40.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2018, 10:03   #22
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Een dag later op de site van HLN.

HLN loopt 3 weken achter op de feiten, dat van die Bloedneus-aanval was al publieke kennis half december.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=841


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Het zijn nu al de generaals die 'den Kim' in toom houden, ook al wordt er gezegd dat 'den Kim' eigenlijk nog niet zo idioot is als men denkt - van hetwelke ik geen jota geloof.
.
Kim is absoluut intelligent en strategisch beslagen, hij is ongetwijfeld veruit de meerdere van trumP op dat vlak.

Kijk naar zijn realisaties : op amper 6 jaar heeft hij het kernprogramma van NK op punt laten stellen en staat de VS in feite schaakmat.
Zijn positie is nu quasi gebetoneerd met een levensverzekering om U tegen te zeggen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2018, 12:20   #23
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Mocht trumP die bloedneus-aanval uitvoeren, tekent hij zijn eigen doodvonnis.
Alé, niet alleen dat van hem, maar ook van tal van andere mensen.

Kim is een beleefd, dankbaar iemand.
Die geeft altijd een antwoord als je hem iets geeft.

Guam....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 11 januari 2018 om 12:23.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:18   #24
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kim is absoluut intelligent en strategisch beslagen, hij is ongetwijfeld veruit de meerdere van trumP op dat vlak.
Die familie moet dan inderdaad echt goddelijk gezegend zijn dat er al 3 generaties na elkaar waarlijke goden rondlopen.
Niet dus, en dit op geen enkel vlak.
Een god heeft geen schrikbewind nodig, noch nucleaire wapens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kijk naar zijn realisaties : op amper 6 jaar heeft hij het kernprogramma van NK op punt laten stellen en staat de VS in feite schaakmat.
Door gebruik te maken van copy/paste, smokkel, buitenlandse hulp... Soit, elke methode is blijkbaar goed.
Feit is dat dit echter niet de goddelijke status onderstreept...

En hoe zouden ze anders zelf aan de nodige kennis geraken? Heeft hun god dan ook de nodige krachten om kennis over te dragen??

Trouwens: hun rakketten vliegen alle kanten uit. Eentje was bijna in Rusland beland. Oeps, foutje... De goddelijke status dat hij de raket toch (niet) zo goed kan richten was waar aanwezig... ?
-> De speeltjes van Trump zijn iets preciezer.

Trump heeft nog meer manoeuvreerruimte dan u denkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zijn positie is nu quasi gebetoneerd met een levensverzekering om U tegen te zeggen.
Ook deze god zal sterven, en zo-ook NK.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 12 januari 2018 om 01:21.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:23   #25
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
En wie gaat daartoe het bevel geven?
U schreef "waarom heeft men nog geen sluipschutter naar NK gestuurd?". Het is daarop dat ik reageerde. Niet een moord van binnenuit maar van buitenaf.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:29   #26
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dit is idd net iets wat ZK graag zou hebben, maar nieuw is dit niet.
In september verleden jaar is dit mss wel even vernoemd geweest, maar de hoofdbrok was daar wel het nucleair programma van NK en hoe dit te stoppen.
Heb deze keer de Standaard niet genomen als bron, maar wel deze:
http://www.atimes.com/article/russia...a-vladivostok/

Moon heeft er nu ook belang bij om NK niet te veel tegen de schenen te stampen. Zo zouden de geplanden oefeningen van de VS in ZK niet doorgaan. Iets wat als een rode lap werkte op NK.
ZK wil precies wat af van de bemoeinissen van de VS.

Uit het andere artikel, van de standaard:

'...Zo stelde Moon de militaire oefeningen met de VS uit tot na de Spelen. Die frustreren Noord-Korea elk jaar, maar zijn voor Amerika bijzonder belangrijk. Noord-Korea stuurde dan weer de bekende hardliner en driftkikker, generaal Ri Son-gwon, naar de gesprekken. Tegen alle verwachtingen in kwam hij in burgerkledij en met zalvende woorden. ‘Laten we het volk een kostbaar nieuwjaarsgeschenk geven’, zei hij. ‘Een reis met twee duurt langer dan een reis alleen.’...'

Moon heeft de spelen, of wenst de spelen te gebruiken om de gemoederen wat te bedaren, en ik kan hem persoonlijk geen ongelijk geven.
NK zijn immers zijn geburen.

'Kim bijt in Moons olympisch lokaas'... kan je zien als een winnaar & een verliezer, maar kan je ook zien als 2 winnaars.
U vond geen artikel in de Standaard over de meeting in Vladivostok? Verwonderd me niet.

Moon wil ook geen raketten tests of nucleaire tests tijdens de spelen. Een andere reden waarom dat Moon hier vragende partij is op dit moment. Hopelijk leiden de onderhandelingen tot iets meer dan wat afspraken rond een sportevenement.

Wat vind u eigenlijk van de double freeze die China en Rusland voorstellen? Het is niet dat die militaire oefeningen levensnoodszakelijk zijn. Toch wijst de VS dit voorstel af. Ze willen de cake hebben en hem eten tegelijk om het zo te zeggen. De bedoeling is niet een compromis om de veiligheid te verhogen, is mijn conclusie. Vergelijk het met Trump en Nethanyanu die de Iran nucleaire deal willen afschieten ook al verhoogt die de veiligheid van Israel. Of was de nucleaire issue daar ook maar een excuus?

Laatst gewijzigd door Bach : 12 januari 2018 om 01:32.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:35   #27
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Die familie moet dan inderdaad echt goddelijk gezegend zijn dat er al 3 generaties na elkaar waarlijke goden rondlopen.
Niet dus, en dit op geen enkel vlak....
Let op...
In NK is elke vorm van religie verboden.
In de plaats van een kruisbeeldje, hangt er in elke woonkamer een foto van Kim aan de muur.
Hij is als 'een God' voor hen.
Ingedoctrineerd, van in de wieg.

Kunnen wij ons moeilijk voorstellen natuurlijk...

Maar je moet dat niet zien als een God zoals wij praten over een God.
Je moet dat proberen te zien in de context van NK.
Niet in de onze.

Natuurlijk heeft een échte God geen kernwapens nodig. Een échte God is almachtig.

Kim heeft die kernwapens dus broodnodig, en ik kan hem zelfs geen ongelijk geven. Als afschrikking is het een prachtig iets.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:40   #28
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U vond geen artikel in de Standaard over de meeting in Vladivostok? Verwonderd me niet.
O...die zijn er ook, in heel de media zelfs, maar had met opzet eens een andere bron genomen dan de Standaard.
Maar de hoofdbrok van Vladivostok was wel niet wat jij aangehaald had.
September verleden jaar, stond toen wel helemaal in een andere context.

btw, heb jij soms de link naar jou quote, want ik heb daar wel interesse voor.
Om ook de rest van dat artikel eens te lezen, én om die bron ook bij te houden.
Lijkt me best interessant.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:46   #29
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
...Wat vind u eigenlijk van de double freeze die China en Rusland voorstellen? Het is niet dat die militaire oefeningen levensnoodszakelijk zijn. Toch wijst de VS dit voorstel af. Ze willen de cake hebben en hem eten tegelijk om het zo te zeggen...
Alles wat er toe kan leiden dat de spanningen tussen NK en de rest van de wereld kan doen afnemen, juich ik toe.
Wat de VS daar van denkt, dat is hun probleem.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 01:57   #30
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Ondertussen jou bron gevonden... (dank U Google)
Maar CounterPunch is nu ook wel niet dé objectieve bron hé.
Nogal radikaal links....
Ik had er nog nooit van gehoord.

De titel van het artikel zegt trouwens ook wat anders...
'North Korea: The Deafening Silence around the Moon-Putin Plan'
Zoals ik ook al aangehaald had, '...Dit is idd net iets wat ZK graag zou hebben, maar nieuw is dit niet....'
Staat eigenlijk helemaal los van Vladivostok, september vorig jaar.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 14:23   #31
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ondertussen jou bron gevonden... (dank U Google)
Maar CounterPunch is nu ook wel niet dé objectieve bron hé.
Nogal radikaal links....
Ik had er nog nooit van gehoord.

De titel van het artikel zegt trouwens ook wat anders...
'North Korea: The Deafening Silence around the Moon-Putin Plan'
Zoals ik ook al aangehaald had, '...Dit is idd net iets wat ZK graag zou hebben, maar nieuw is dit niet....'
Staat eigenlijk helemaal los van Vladivostok, september vorig jaar.
Ik wist niet dat het ook op counterpunch stond. Gelijkaardige info kan je bv ook op Asia times online vinden. Links of rechts kan me weinig schelen, zolang de info maar interessant is. Want wat duidelijk is is dat de westerse main steam media ons info achter houden. Dat monopolie dient doorbroken te worden.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 14:38   #32
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

De door Trump opgeklopte moord Koreaanse kruis heeft net als de Iraanse crisis minder te maken met veiligheid en meer met geopolitiek expansionisme.Het gaat voor de VS minder om Noord Korea dan om China. Om de 'containment' van China, om de controle over de westerse pacifische oceaan. Om de poging China te isoleren. Een manier om aan economie te doen als het vrije vrije markt paradigma niet meer on je voordeel werkt.
In die zin is de recente beslissing van AT&T om de top Huawei gsm niet in de VS te verdelen te vergelijken met de crisis in noord Korea. Men gebruikt maar de buitenwereld toe het argument 'veiligjeid' (spionage) maar in feite gaat het om economisch protectionisme tegen China (die telefoon moet blijkbaar heel goed zijn). De nucleaire is due is de stok om de hond te proberen slaan. Ook in Iran ging het niet om 'de bom' maar om isolatie. Succesvolle alternatieven die een voorbeeld voor anderen zouden kunnen betekenen kapot maken. Soms lukt dat al beter dan anders.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 15:16   #33
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

De door Trump opgeklopte Noord Koreaanse crisis heeft net als de Iraanse nucleaire crisis minder te maken met veiligheid en meer met geopolitiek expansionisme.Het gaat voor de VS minder om Noord Korea dan om China. Om de 'containment' van China, om de controle over de westerse pacifische oceaan. Om de poging China te isoleren. Een manier om aan economie te doen als het vrije vrije markt paradigma niet meer in je voordeel werkt.
In die zin is de recente beslissing van AT&T om de top Huawei gsm niet in de VS te verdelen te vergelijken met de crisis in noord Korea. Men gebruikt naar de buitenwereld toe het argument 'veiligheid' (spionage) maar in feite gaat het om economisch protectionisme tegen China (die telefoon moet blijkbaar heel goed zijn). De nucleaire issue is de stok om de hond te proberen slaan. Ook in Iran ging het niet om 'de bom' maar om isolatie. Succesvolle alternatieven die een voorbeeld voor anderen zouden kunnen betekenen kapot maken. Soms lukt dat al beter dan anders.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2018, 02:20   #34
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik wist niet dat het ook op counterpunch stond. Gelijkaardige info kan je bv ook op Asia times online vinden. Links of rechts kan me weinig schelen, zolang de info maar interessant is. Want wat duidelijk is is dat de westerse main steam media ons info achter houden. Dat monopolie dient doorbroken te worden.
Hier snap ik nu echt niet helemaal wat je bedoelt, want beiden hebben in onze media gestaan.
Wel met het verschil dat beide feiten totaal los van elkaar staan.
Vladivostok, had niets te maken met wat jij nu aanhaalde. Dat laatste, was reeds langer geweten.
Vladivostok ging vooral over het nucleaire gevaar van NK.

Nu ja, wat info betreft, deel ik anders wel je mening. Hoe meer bronnen, hoe beter natuurlijk.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 15:07   #35
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.722
Standaard

Citaat:
Seoul (CNN)North and South Korean athletes will march together at the Winter Olympics opening ceremony under a unified flag, the South said Wednesday, in a diplomatic breakthrough following days of talks between the two countries.
They will also field a joint North and South Korean women's ice hockey team for the Pyeongchang Winter Olympics, which begin early next month, South Korea's Unification Ministry said.
http://www.cnn.com/2018/01/17/asia/n...ntl/index.html
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2018, 16:38   #36
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Dat zal de Yankee niet graag zien...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 00:55   #37
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

unified flag
Daar kan ik toch niet goed bij.

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2018 om 00:57.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 01:17   #38
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
unified flag
Daar kan ik toch niet goed bij.
Toen ik het hoorde op radio, ook niet...
Daar zit ergens iets achter, maar ik weet totaal niet wat.
'k geef eerlijk toe dat ik het niet snap.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 02:00   #39
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Ondertussen dat Trump oorlog babbelt in Vancouver beslissen de twee Korea een gemeenschappelijk team te zenden naar de Olympische spelen. Een mooiere symboliek over wie hier eigenlijk een oorlogsstoker is kan je je amper voorstellen. De masters van de westerse pers zijn ook niet erg opgezet met het vooruitzicht dat er wel eens vrede zou kunnen uitbreken in Korea. Dus verwacht u aan rapportering over de oppositie tegen deze spectaculaire zet van beide Koreas in plaats van het gejuich van degenen die een toenadering toejuichen.

De VS die niet meer 'nodig' zou zijn om de vrede te handhaven dat is ngetwijfeld een gevaar voor de 'nationale veiligheid' (kuch) van de VS, vandaar de louwe reactie van het imperium en vazallen. In plaats van de kans te grijpen om verder te bouwen op de bilaterale toenadering om vrede te garanderen. In plaats daarvan beslist de VS net op dit moment een koude oorlog top in Vancouver te houden met Noord Korea als instrument tot verdeling van de internationale gemeenschap.

Laatst gewijzigd door Bach : 18 januari 2018 om 02:07.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2018, 02:02   #40
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
unified flag
Daar kan ik toch niet goed bij.
Een te begrijpen reactie als je de westerse pers leest met hun vernieuwde koude oorlogsretoriek.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be