Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2018, 14:20   #181
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We hebben het in deze draad nu eenmaal over kortstondige amoureuze relaties in minder rijke landen .... en over sommige gewoontes daar ....
maar gij maakt er wel iets anders van.
Ik kan niet goed volgen wat U eigenlijk insinueert. Heeft U dan enige ervaring met kortstondige amoureuze relaties in minder rijke landen en de gewoontes daar ?
Het valt me op dat er binnen uw partij nogal veel zitten die veel vermoeden maar weinig meemaken.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 14:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 14:46   #182
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
"Eerlijke" linkse organisaties, ik moet er al heel lang niks meer van weten want onder de oppervlakte borrelt altijd een poel van smeerlapperij.
Ik heb voor die ngo's nooit erg veel sympathie kunnen opbrengen. Met alle respect voor diegenen onder de medewerkers die door een oprecht idealisme gedreven zijn. Wat ik hen altijd heb kwalijk genomen is hun ideologische benadering. Ook al ligt de dekolonisatie reeds meer dan een halve eeuw achter ons, toch blijven ze maar doordrammen dat voor alle onheil, rampen, miserie en bloed drinkende dictators in de derde wereld, de schuld bij ons ligt. Dit pik ik niet. Het overgroot gedeelte van de westerse hulp komt neer op dweilen met de kraan open. Immers, de waanzinnige bevolkingsexplosie wordt er alleen maar door bevorderd. Meer nog, die schrikwekkende demografische evolutie zet een migratie in gang die als een pletwals op Europa komt afgerold. Behlave voedselhulp in situaties van hongersnood is het koppelen van ontwikkelingshulp aan een stevig programma van geboortebeperking een absolute vereiste.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:20   #183
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan niet goed volgen wat U eigenlijk insinueert. Heeft U dan enige ervaring met kortstondige amoureuze relaties in minder rijke landen en de gewoontes daar ?
Het valt me op dat er binnen uw partij nogal veel zitten die veel vermoeden maar weinig meemaken.
Voor mijn werk, moest ik al eens naar ontwikkelingslanden gaan.
Je zult willen begrijpen dat verdere details echt teveel voor rode oortjes gaan zorgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:47   #184
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kan niet goed volgen wat U eigenlijk insinueert. Heeft U dan enige ervaring met kortstondige amoureuze relaties in minder rijke landen en de gewoontes daar ?
Het valt me op dat er binnen uw partij nogal veel zitten die veel vermoeden maar weinig meemaken.
En mij valt het op dat u, als Brusselaartje, wat al te veel overtuigd bent dat wonen in "la capitale" u op al de rest in "la province" een grote voorsprong geeft. U maakt immers "véél meer mee"
Jongens, jongens... wat een Beulemans mentaliteit.

Laatst gewijzigd door quercus : 21 februari 2018 om 16:48.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:57   #185
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor mijn werk, moest ik al eens naar ontwikkelingslanden gaan.
Je zult willen begrijpen dat verdere details echt teveel voor rode oortjes gaan zorgen.
U had het over Thailand . Volgens mij niet direct een ontwikkelingsland.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:01   #186
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En mij valt het op dat u, als Brusselaartje, wat al te veel overtuigd bent dat wonen in "la capitale" u op al de rest in "la province" een grote voorsprong geeft. U maakt immers "véél meer mee"
Jongens, jongens... wat een Beulemans mentaliteit.
Mij valt het op dat U blijkbaar niet op de hoogte bent van de huurprijzen in Brussel noch van de prijzen van het vastgoed.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:07   #187
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mij valt het op dat U blijkbaar niet op de hoogte bent van de huurprijzen in Brussel noch van de prijzen van het vastgoed.
Komaan zeg! Voor mijn zoon heb ik in Elsene (de zuidelijke helft) een duur appartement gekocht.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:20   #188
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Komaan zeg! Voor mijn zoon heb ik in Elsene (de zuidelijke helft) een duur appartement gekocht.
Goed idee. Weer een Vlaming erbij. Elsene is een nette gemeente. Welkom.

PS Denk jij dat de Schoof al veel heeft meegemaakt in zijn leven

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 17:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:26   #189
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Komaan zeg! Voor mijn zoon heb ik in Elsene (de zuidelijke helft) een duur appartement gekocht.
Pas op, de buurt rond het Flageyplein is ook al aan het verloederen. Ook daar krijgt de islam stilaan voet aan de grond. Ik verschoot mij een hoedje toen ik mijn moeder een tijdje geleden naar het hospitaal voerde aan de Jean Paquotstraat, achter het oud gebouw van de radio. Idem voor de ooit zo statige "Chaussée d'Ixelles" .
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:54   #190
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U had het over Thailand . Volgens mij niet direct een ontwikkelingsland.
U bent een meester in het uithalen van een detail uit een ganse tekst, en rond dat detail dan een nieuw item te brouwen.

Dat maakt dat u voor mij geen aangename mens bent om mee te forummen.


Hier had ik het over:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jongens, ga ne keer op vakantie naar een van die landen. Thailand is makkelijkst qua verbindingen en accomodatie voor een westerse toerist.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 februari 2018 om 17:56.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:59   #191
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Pas op, de buurt rond het Flageyplein is ook al aan het verloederen. Ook daar krijgt de islam stilaan voet aan de grond. Ik verschoot mij een hoedje toen ik mijn moeder een tijdje geleden naar het hospitaal voerde aan de Jean Paquotstraat, achter het oud gebouw van de radio. Idem voor de ooit zo statige "Chaussée d'Ixelles" .
Het grondgerbied van Elsene is in twee, niet aan elkaar grenzende stukken verdeeld. Blijkbaar door een zoveelste politiek gefoefel van zeer lang geleden. Immers de Louizalaan (en de er aan grenzende panden) tot en met het Terkameren bos behoren toe aan Brussel Stad. De ene helft van Elsene (W-NW van de Louizalaan) met de "chaussée d'Ixelles" en de Matongewijk. De andere helft is iets zuidelijker en grenst aan Oudergem. Waar ik het over heb is het meest zuidelijk gedeelte (Boondaal wijk).
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:09   #192
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het grondgerbied van Elsene is in twee, niet aan elkaar grenzende stukken verdeeld. Blijkbaar door een zoveelste politiek gefoefel van zeer lang geleden. Immers de Louizalaan (en de er aan grenzende panden) tot en met het Terkameren bos behoren toe aan Brussel Stad. De ene helft van Elsene (W-NW van de Louizalaan) met de "chaussée d'Ixelles" en de Matongewijk. De andere helft is iets zuidelijker en grenst aan Oudergem. Waar ik het over heb is het meest zuidelijk gedeelte (Boondaal wijk).
Is vlakbij Gen.Jacqueslaan, en daar is het nog aangenaam wonen. Maar duur, eh.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 februari 2018 om 18:12.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:33   #193
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U bent een meester in het uithalen van een detail uit een ganse tekst, en rond dat detail dan een nieuw item te brouwen.

Dat maakt dat u voor mij geen aangename mens bent om mee te forummen.


Hier had ik het over:
Wie op vakantie gaat naar een land die ziet er wel iets maar weet niks.
Enkel wie er woont ziet niet alleen veel maar weet ook veel.
Met uw oproep om ne keer op vakantie te gaan en te insinueren dat mensen dan alles gaan begrijpen bent u niet goed bezig. Die (te) vlugge conclusies trekken zijn wel redelijk eigen aan uw partij merkte ik reeds.
En wat mij betreft vind ik een papegaai ook niet direct interessant om mee te forummen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 18:46.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2018, 15:59   #194
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
U had het over Thailand . Volgens mij niet direct een ontwikkelingsland.
Sympathie voor ladyboys

Ach welke simpele ziel geeft nu ook maar 1 eurocent aan een goed doel. Iedereen weet toch al langer dat de Raden van Bestuur van dergelijke NGO's rijkelijk worden vergoed en graag geziene gasten zijn bij de decadentste feestjes. Of ze organiseren ze zelf.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2018, 22:37   #195
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Waar zit Eno2 met bewijzen dat het niet om verkrachtingen ging ? Hij is precies door zijn mand gevallen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 11:08   #196
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Bij Plan International dat ooit zijn naam moest veranderen nadat tienduizenden 'pleegouders' verontwaardigd uit stapten in Nederland omdat ze keihard gelogen hadden over het zogezegde pleegouderschap komen gevallen van kindermisbruik naar boven.

http://www.gva.be/cnt/dmf20180222_03...-international
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 11:11   #197
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij Plan International dat ooit zijn naam moest veranderen nadat tienduizenden 'pleegouders' verontwaardigd uit stapten in Nederland omdat ze keihard gelogen hadden over het zogezegde pleegouderschap komen gevallen van kindermisbruik naar boven.

http://www.gva.be/cnt/dmf20180222_03...-international
1 aanklacht kindermisbruik elke twee maanden is dus het gemiddelde ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2018 om 11:11.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 08:11   #198
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
1 aanklacht kindermisbruik elke twee maanden is dus het gemiddelde ...
en er bovenop nog een tiental klachten per maand over seksueel misbruik maar dan niet bij kinderen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2018, 23:58   #199
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Syrische vrouwen neuken met NGO'ers. Omdat alle mannen het op een lopen hebben gezet naar Europa of om hulp te krijgen van de NGO-do-gooders ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2018, 06:57   #200
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Je moet moreel toch zeer laag gevallen zijn om jezelf als hulpverlener te vergrijpen aan Syrische vrouwen.

Nu komen er ook schandalen naar buiten over de VN... Je vraagt je dan serieus af welke soort mensen daar dan de zogenaamde hulpverlener gaat spelen. En de naïeve donateurs die mogen zichzelf ook eens wat vragen beginnen stellen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be