Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2018, 07:47   #101
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is TE LAAT voor de Lijn.
In 2019 wordt de monopoliepositie van openbare vervoersmaatschappijen in gans de Eu ongeldig...

Maatschappijen als Flexibus,maar ook de "buslijnen die zo niet mogen heten" naar Noord-Afrika, bewijzen NU al dat er gaten zitten in publiek vervoer die opgevuld kunnen worden door andere spelers (en mits een "omzeiling" van wetgeving die na dit decennium zelfs niet meer zal bestaan)

De meeste stedelijke omgevingen in de EU zullen best eens bekijken of de huidige "semi-staats"organisaties met hun "DNA" uit oudheidkundig-ambtelijke" tijden,met hun nadruk op navelstaren in plaats van de klanten bedienen, echt nog wel geschikt kunnen zijn voor de moderne,geconnecteerde steden van de 21ste eeuw....
De maatschappij achter Flexibus zit heus niet te wachten om stadslijnen over te nemen. De modus operandus is totaal anders: geen infrastructuurkosten (in Brussel-Noord bijvoorbeeld houden ze halt, geen bushokjes, geen loketten...). Met Flexibus rijd je van A naar B met hoogstens ergens in X een stop.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 07:49   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Als de Lijn afgeschaft wordt, gaat niemand het verschil merken.

Hetzelfde voor de NMBS.
Ik voorspel u complete verkeerschaos tijdens de spitsuren. Als plotseling alle studenten en leerlingen gevoerd moeten worden met de wagen van hun ouders, zit de omgeving van en naar scholen muurvast. Hetzelfde met bepaalde steden waar de NMBS enorm veel mensen naartoe brengt. Je moet maar eens kijken welke pendelaarsbewegingen er zich in de Brusselse stations voordoen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 08:54   #103
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik voorspel u complete verkeerschaos tijdens de spitsuren. Als plotseling alle studenten en leerlingen gevoerd moeten worden met de wagen van hun ouders, zit de omgeving van en naar scholen muurvast. Hetzelfde met bepaalde steden waar de NMBS enorm veel mensen naartoe brengt. Je moet maar eens kijken welke pendelaarsbewegingen er zich in de Brusselse stations voordoen.
Het ganse draadje gaat er NIET over of er al dan niet bussen of "light rail" oplossingen nodig zouden kunnen zijn.
Het gaat er,uiteindelijk,over dat een kolossale semi-staats-organisatie als de lijn gefaald heeft ,en het is zeker niet omdat er een gebrek aan plannen,veranderingen en zelfs financien,middelen en personeel was...
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 09:01   #104
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik voorspel u complete verkeerschaos tijdens de spitsuren. Als plotseling alle studenten en leerlingen gevoerd moeten worden met de wagen van hun ouders, zit de omgeving van en naar scholen muurvast. Hetzelfde met bepaalde steden waar de NMBS enorm veel mensen naartoe brengt. Je moet maar eens kijken welke pendelaarsbewegingen er zich in de Brusselse stations voordoen.
Nooit gehoord van de fiets?
Wij iedere dag 15 kilometer heen en 15 kilometer terug op veel slechtere fietspaden als nu.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 09:08   #105
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Nooit gehoord van de fiets?
Wij iedere dag 15 kilometer heen en 15 kilometer terug op veel slechtere fietspaden als nu.
Grappig dat u meent me de les te kunnen spellen. Ik ga al meer dan vijftien jaar met de fiets naar het werk (meer kilometers per dag dan u). Als groot gezin beschikken we maar over één wagen. De meeste verplaatsingen worden met de fiets gedaan.

Los van dit persoonlijk aspect, val het niet te ontkennen dat de NMBS bijvoorbeeld enorm veel pendelaars dagelijks naar Brussel en andere steden brengt. Neem dit weg en de ween zitten gewoonweg muurvast.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2018, 09:09   #106
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het ganse draadje gaat er NIET over of er al dan niet bussen of "light rail" oplossingen nodig zouden kunnen zijn.
Het gaat er,uiteindelijk,over dat een kolossale semi-staats-organisatie als de lijn gefaald heeft ,en het is zeker niet omdat er een gebrek aan plannen,veranderingen en zelfs financien,middelen en personeel was...
In deze draad is de discussie vrij.

Of De Lijn heeft gefaald, zult u trouwens moeten aantonen. Wat roepen "De Lijn dit" en "De Lijn dat" lijkt me niet echt overtuigend.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 05:33   #107
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Ben Weyts gaat De Lijn hervormen. Zijn oplossing : meer politieke inmenging.

Citaat:
Volgens het voorontwerp grijpt het Vlaams Departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW) de macht in het Vlaamse mobiliteitsbeleid. Elke vervoersregio krijgt namelijk een raad, die de regie voor het 'aanvullende net' mag bepalen. Met de inperking van de rol van De Lijn, die meewerkte aan het decreet, komt Weyts tegemoet aan de vele klachten van lokale overheden over de soloslims van de Vlaamse vervoersmaatschappij.Bron.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 07:26   #108
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ben Weyts gaat De Lijn hervormen. Zijn oplossing : meer politieke inmenging.
Hoe apolitiek is De Lijn nu dan wel?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 07:52   #109
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe apolitiek is De Lijn nu dan wel?
Als je de quote nog eens rustig doorneemt dan heb je het antwoord op je vraag : nog veel te apolitiek volgens de lokale overheden en Weyts die hen gelijk geeft.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 01:04   #110
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe apolitiek is De Lijn nu dan wel?
De overheid wil diesels uit de steden weg en De Lijn blijft ze maar bij bestellen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 05:42   #111
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

Wel,steden als Berugge,Gent en Antwerpen (nochtans bestuurd door coalities met fundamenteel verschillende inslag) zijn wel degelijk aan het rondsnuffelen wat ze gaan doen....De openbaar-vervoersoplossingen die de Lijn aanbiedt zijn ,althans volgens de stadbestuurders (het was 18/06 op het radionieuws) niet aangepast aan de stad anno 21ste eeuw...De Lijn heeft als organisatie te veel op de plank liggen om zowel plattelands-(wat dat in Vlaanderen ook nog te betekenen mag hebben) als stadscentrum vereisten in te vullen vanuit diezelfde "administratie" Zo kunnen we in Brugge inderdaad nog wel eens een kolossale dieselbus ontwaren terwijl "ergens te velde" een belbusje dat perfect geschikt zou zijn voor een "city-job" Irma en Julien komt ophalen omdat ze naar ergenselders moeten voor een kop koffie....

Het is eigenlijk geen verwijt meer aan de Lijn,zulke kompleet verschillende vervoersbehoeftes KUNNEN niet vanuit een centraal gestuurde organisatie die ,ongeacht hoe groot het budget,altijd moet schipperen....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2018, 06:10   #112
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.365
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik voorspel u complete verkeerschaos tijdens de spitsuren.
En die is er nu niet?
Citaat:
Als plotseling alle studenten en leerlingen gevoerd moeten worden met de wagen van hun ouders, zit de omgeving van en naar scholen muurvast.
Ik ging met de fiets naar school... Ik was de eerste in huis met een eigen wagen.
Citaat:
Hetzelfde met bepaalde steden waar de NMBS enorm veel mensen naartoe brengt. Je moet maar eens kijken welke pendelaarsbewegingen er zich in de Brusselse stations voordoen.
Ik heb dat bekeken, en vergeleken met steden zoals Londen, Praag, Parijs, Stockholm, Dubai en Moskou. Conclusie, de mensen die het openbaar vervoer in Blegiê regelen/beheren zijn even bekwaam als een vampier in een bloedbank.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 juni 2018 om 06:10.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 06:16   #113
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Politici verbolgen over open brief van topman De Lijn die 53.000 euro kostte: “Bijzonder tendentieus”

Kesteloot gaf aan dat er 53.000 euro van het communicatiebudget werd uitgetrokken om de brief te laten publiceren. “Dit was de enige manier om iets integraal te laten verschijnen op de manier zoals wij dat willen”,aldus de directeur. “De tevredenheid van de klanten hangt voor een groot deel af van het imago van De Lijn. Bron.

Er is niets mis met de dienstverlening van De Lijn. Het is enkel de perceptie die tegen zit.
Man ... die rijdt met een dienstwagen naar zijn kantoor. Zoveel is zeker.

Laatst gewijzigd door Vlad : 13 juli 2018 om 06:17.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 09:25   #114
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.229
Standaard

Noord-Limburg krijgt mss directe en electrische verbinding naar Brussel.

Euh vanaf 2021, hopelijk. Euh ook dankzij Europese subsidies tot 2020, want anders vervallen die...

Wie weet gaan de Limburgers nu de hopelijk snellere trein interessanter vinden en gaan de files (naar Brussel of Antwerpen) ietsie-pitsie verminderen.

Citaat:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180712_...ssel-en-hamont

Elektrificatie spoorlijn Mol-Hamont maakt overstappen overbodig


De spoorlijn tussen Mol en Hamont is een van de laatste niet-geëlektrificeerde stukken spoor in Vlaanderen

Binnen 2,5 jaar rechtstreekse trein mogelijk tussen Brussel en Hamont

BRUSSEL

Goed nieuws voor de ontsluiting van Noord-Limburg: vanaf eind 2020 kunnen er rechtstreekse treinen rijden vanuit het noorden van de provincie naar Brussel. Tegen dan moet de elektrificatie van de spoorlijn Mol-Hamont klaar zijn. Volgens federaal mobiliteitsminister François Bellot (MR) zal het nieuwe vervoersplan van de NMBS, dat in december 2020 ingaat, daarop inspelen.

Timmie VAN DIEPEN

Wie met de trein naar Brussel wil vanuit Hamont, Neerpelt, Overpelt of Lommel zal binnenkort niet langer in Herentals of Mol moeten overstappen, maar kan vanaf eind 2020 wellicht rechtstreeks naar de hoofdstad sporen. Dat is te danken aan de op handen zijnde elektrificatie van spoorlijn 19 Mol-Hamont, een van de laatste stukken niet-geëlektrificeerd spoor in Vlaanderen.

Vandaag wordt de IC-verbinding Hamont-Antwerpen noodgedwongen uitgebaat met dieseltreinen. Een rechtstreekse verbinding met Brussel is uitgesloten, omdat de tunnels tussen Brussel-Noord en Brussel-Zuid verboden terrein zijn voor diesellocomotieven.

Ideale timing

Wanneer de elektrificatie van de lijn Mol-Hamont eenmaal is afgerond, wordt zo’n rechtstreekse verbinding met Brussel wel mogelijk. “Dit project moet tegen 2020 klaar zijn, omdat er Europese subsidies aan vasthangen”, zegt Thomas Baeken, woordvoerder van infrastructuurbeheerder Infrabel. “De eerste werken op het terrein zullen na het bouwverlof in augustus beginnen. We starten met het vrijmaken van de omgeving en het plaatsen van de funderingen voor de bovenleiding. Deadline is eind 2020 en we zitten nog altijd op schema om dat te halen.”

Die timing is ideaal, want in december 2020 komt ook de NMBS met een nieuw vervoersplan waarin het aanbod wordt aangepast aan de nieuwe noden en de toestand van het spoorwegnet. “Dat binnenlandse vervoersplan zal rekening houden met dit gegeven”, zo antwoordde federaal Mobiliteitsminister François Bellot (MR) in de Kamer op een parlementaire vraag van Kamerlid Wouter Raskin (N-VA). “Voor de reizigers vanuit het noorden van Limburg zal een rechtstreekse treindienst mogelijk worden richting Antwerpen en Brussel”, aldus nog Bellot.

Laatst gewijzigd door Micele : 13 juli 2018 om 09:32.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:01   #115
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Er is niets mis met de dienstverlening van De Lijn. Het is enkel de perceptie die tegen zit.
Man ... die rijdt met een dienstwagen naar zijn kantoor. Zoveel is zeker.
eerlijk zijn hé,dat bedrag van 53k kwam,luidens die directeur,van het budget voor communicatie...

Dat MOET op.

Politici van verschillende strekking die daarop kritiek hebben zijn nitwitten en hebben zich daarin niet te moeien.
Het zijn politici die zitting hebben in de beheerraad die daar,desgevallend,de CEO zouden moeten over aanspreken...

ZO,hoort een bedrijf te werken,niet vanuit het Vlaams Parlement....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 13 juli 2018 om 18:02.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:15   #116
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
eerlijk zijn hé,dat bedrag van 53k kwam,luidens die directeur,van het budget voor communicatie...

Dat MOET op.

Politici van verschillende strekking die daarop kritiek hebben zijn nitwitten en hebben zich daarin niet te moeien.
Het zijn politici die zitting hebben in de beheerraad die daar,desgevallend,de CEO zouden moeten over aanspreken...

ZO,hoort een bedrijf te werken,niet vanuit het Vlaams Parlement....
Als budgetten op moeten dan is er sprake van slecht management. Privatiseren die handel!
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 18:24   #117
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als budgetten op moeten dan is er sprake van slecht management. Privatiseren die handel!
En als er geld overschiet krijgen ze de volgende keer minder.
T'is ook nooit goed.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2018, 07:03   #118
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

De oplossing van Ben Weyts : nog meer politieke inmenging in De Lijn via 15 raden voor vervoersregio's. Dat kan alleen komen van iemand die 9 jaar deed over een diploma politieke en sociale wetenschappen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 19:07   #119
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Extra aanbod in het najaar van 2018
Regio Verbinding Extra aanbod door
Antwerpen Tramlijn 3 45m-Albatrossen inzetten op tramlijn 3 in plaats van 30m-lange Hermelijnen of Albatrossen
Antwerpen Hoboken - Antwerpen Noorderplaats In de spits extra bussen laten rijden.
Antwerpen Buslijn 20 De frequentie op schooldagen tijdens de spitsuren verdubbelen (van 20' naar 10').
Antwerpen Tramlijn 2 Extra trams tijdens de spitsuren op schooldagen
Gent Lochristi - Dampoort Versterking Lochristi Dorp Oost tot Dampoort - enkel in de schoolperiode tijdens spits
Gent Lijn 1 Korenmarkt-GSP Versterking tussen Korenmarkt en Gent-Sint-Pieters - enkel op vrijdagavond in de schoolperiode tijdens spits
Gent Nieuwe lijn GSP-Arteveldepark Nieuwe lijn van GSP (busstation) - Arteveldepark via lijn 65/67 - GSP (Clementinalaan) - Albertlaan - Neermeerskaai - Europabrug - Gordunakaai - Fabiolalaan - Sportstraat - Albertlaan - GSP (busstation) - elke dag van 6u30 tot 19u30
Gent Lijn 3 Versterking tijdens ochtendspits in de schoolperiode tussen Rooigemlaan en Dampoort
Gent Lijn 55 Versterking in de schoolperiode tijdens de ochtend- en avondspits
Kempen Heist-op-den-Berg - Geel Op dit deeltraject (lijn 510 rijdt nog verder naar Mechelen) willen we tijdens de spitsuren op schooldagen 2 extra bussen inleggen.
Kempen Buslijn 490 tussen Turnhout en Geel Op dit deeltraject (lijn 490 rijdt nog verder naar Aarschot) tijdens de spitsuren op schooldagen 2 extra bussen
Kempen Buslijn 450 tussen Poppel en Turnhout Extra bussen
Kempen Herentals Extra bus
Vlaamse Rand Lijn 128 Ninove - Brussel Versterking tijdens de spits in de schoolperiode tussen Eizeringen en metro Weststation.
Vlaamse Rand Lijn 128 Ninove - Brussel Versterking op zaterdag tussen 10 en 18 uur en inzet gelede bussen.
Vlaamse Rand Lijn 170 Halle - Sint-Pieters-Leeuw - Brussel Verhoging van de frequentie van om de 15' naar om de 12' op weekdagen in de schoolperiode tussen 7 en 19 uur.
Vlaamse Rand Lijn 214 Asse - Brussel De verkorte ritten die vandaag rijden tussen Zellik en metro Simonis verlengen tot Asse Station op weekdagen in de schoolperiode en uitvoering met gelede bussen ipv standaard.
Vlaamse Rand Lijn 241 Wemmel - Brussel Versterking tussen Wemmel en Brussel in de schoolperiode tijdens de ochtend- en avondspits.
Vlaamse Rand Lijn 241 Wemmel - Brussel Versterking aanbod Wemmel - Brussel op zaterdag.
Vlaamse Rand Lijn 358 Leuven - Brussel Verdubbeling frequentie Brussel - Kortenberg - Leuven op zaterdag tussen 10 en 18 uur tot een 15' frequentie.
Vlaamse Rand Lijn 317 Leuven - Brussel Verdubbeling frequentie Brussel - Tervuren - Leuven op zaterdag tussen 10 en 18 uur tot een 30' frequentie.

Man, ik ben zo blij. Ik hoop echt dat het iets gaat uithalen. Ik zag al dik op tegen het einde van de vakantie.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 augustus 2018 om 19:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 05:21   #120
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Het was de laatste weken weer de ene ramp na de andere bij De Lijn in Antwerpen. Misschien moeten ze de trams afschaffen en autowegen van de tramsporen maken. Dan kunnen in de stad de auto's ondergronds naar parkings mits de nodige aanpassingen en kan men het centrum bovengronds helemaal autovrij maken. Fietsstraten kunnen een dak krijgen. Regenwater kan afgevoerd worden naar opslagbekkens voor water voor de stad. Het ziet er niet naar uit dat de Lijn er ooit zal in slagen een betrouwbare dienstverlening op poten te zetten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be