Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2018, 08:29   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard Nu ook al Luc Besson in #metoo

Dat was toch effe verschieten. Leon, Lucy, Fifth Element regisseur Luc Besson joins the club.

https://www.hln.be/showbizz/vlaamse-...wijt~a0fe0ee2/

Citaat:
Vlaamse actrice vertelt voor het eerst hoe Franse Weinstein haar twee jaar in zijn macht hield: “Ik wou geen seks met hem. Maar ik wou ook mijn carrière niet kwijt”
Eerlijk gezegd, dat filmwereldje is toch maar triestig.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 09:01   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 10:26   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Hij heeft toch al een Taxi om te vluchten besteld?

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 14:46   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat was toch effe verschieten. Leon, Lucy, Fifth Element regisseur Luc Besson joins the club.

https://www.hln.be/showbizz/vlaamse-...wijt~a0fe0ee2/



Eerlijk gezegd, dat filmwereldje is toch maar triestig.
Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook van verschoten ben daar ik best fan was van de man zijn films om reden van dat er daar best veel goeie bij waren.

Luc Besson filmography

Ze was toch mooi die Minimoy.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2018, 20:55   #5
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...
Euh, je kan het ook zo lezen: na 2 jaar relatie wou ze nog steeds geen seks met hem

Citaat:
French media reported that Ms Van Roy was in a relationship with Besson, 59, for around two years - but claimed she felt pressured into physical intimacy because for professional reasons.
Citaat:
Blood tests on actress Sand Van Roy 'are negative' after she accused French filmmaker Luc Besson of raping her at a Paris hotel when she drunk a cup of tea and 'lost consciousness'
Vind het maar raar. Je plakt als vrouw twee jaar aan een man enkel en alleen voor het geld en als die dan ook seks wil: nee.
sorry, maar deze vrouwelijke actrice is ook niet normaal.

Dat metoo gedoe... ik heb toch ook mijn twijfels bij de intentie van sommige slachtoffers.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 juli 2018 om 20:59.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 20:05   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat wereldje is gewoonweg het wereldje bij uitstek voor dergelijke toestanden: mooie actrices die smachten naar geld en roem en daarvoor afhankelijk zijn van mannelijke regisseurs en producers...
En die er in de meeste gevallen niet echt vies om zijn om uit de kleren te gaan om een rol te kunnen krijgen?

En daarna zetten ze het wat op een janken???

Raar wereldje.

Ah! dat zal te maken hebben met waarschijnlijk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 20:53   #7
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En die er in de meeste gevallen niet echt vies om zijn om uit de kleren te gaan om een rol te kunnen krijgen?

En daarna zetten ze het wat op een janken???

Raar wereldje.

Ah! dat zal te maken hebben met waarschijnlijk.
Showbizz is een wereld van seks, drugs en feesten. De rest boeit hen niet zo veel.

Als je orgieën niet leuk vindt kan je nog altijd een ander vak gaan doen. Het hoort bij dat wereldje zoals cafe en bier. Heel dat volkje in de cultuursector is tegen gezag en regels.

Sommige zagerige vrouwen kregen dan eens niet een rolletje en gaan klikken.

Dat is zoals in die mafiareeksen. Als een vrouw plotseling verdwijnt denk dan niet 2 keer na => ze is gaan klikken bij de autoriteiten.

Als je eenmaal in een bepaald gesloten milieu zit en je wilt eruit dan moet je verdwijnen. Niet klikken...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2018, 21:40   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.036
Standaard

Of ze kunnen het gewoon zeggen in je gezicht (onder 4 ogen) dat is net zoals die trutten die het uitmaken met een SMS. DE LAAGSTE SOORT!!!
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 07:29   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Showbizz is een wereld van seks, drugs en feesten. De rest boeit hen niet zo veel.

Als je orgieën niet leuk vindt kan je nog altijd een ander vak gaan doen. Het hoort bij dat wereldje zoals cafe en bier. Heel dat volkje in de cultuursector is tegen gezag en regels.

Sommige zagerige vrouwen kregen dan eens niet een rolletje en gaan klikken.

Dat is zoals in die mafiareeksen. Als een vrouw plotseling verdwijnt denk dan niet 2 keer na => ze is gaan klikken bij de autoriteiten.

Als je eenmaal in een bepaald gesloten milieu zit en je wilt eruit dan moet je verdwijnen. Niet klikken...
Zo is dat en niet anders.

Eigenlijk is dat overal wel een beetje zo in de zin van, iemand doet mee met iets of gaat wat dwars liggen.

Bij dat laatste, het dwars liggen, daar gaat de 'dwarsligger in kwestie' (<-heeft niets met treinen te maken) in de meeste gevallen niet ver met geraken, integendeel zelfs.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juli 2018 om 07:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 17:42   #10
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook van verschoten ben daar ik best fan was van de man zijn films om reden van dat er daar best veel goeie bij waren.
Me too. Wacht, woordkeus.

De meester van de openingsscène. Dat die nu ook valt. Ik wist wel dat de actrice uit Nikita (Anne Parillaud) al lang terug openheid had geboden over haar slechte herinneringen aan haar huwelijk met hem. Maar had stiekem toch gehoopt dat het daarbij bleef, er zijn meer mensen met een slecht huwelijk, en in dit geval kwam het ook nog grotendeels door de film waarin ze samenwerkte, de rol die ze haatte.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 juli 2018 om 17:44.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2018, 09:24   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Me too. Wacht, woordkeus.

De meester van de openingsscène. Dat die nu ook valt. Ik wist wel dat de actrice uit Nikita (Anne Parillaud) al lang terug openheid had geboden over haar slechte herinneringen aan haar huwelijk met hem. Maar had stiekem toch gehoopt dat het daarbij bleef, er zijn meer mensen met een slecht huwelijk, en in dit geval kwam het ook nog grotendeels door de film waarin ze samenwerkte, de rol die ze haatte.
Ik was er, zoals ik al schreef, ook serieus van verschoten daar ik veel van de films van zijn hand best kon smaken.

Milla als LeeLoo 5th element

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2018 om 09:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be