![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Parlementslid
|
Kleinschalige landbouw in een kunstmatig overbevolkt gewest? Het Waals gewest is 3000 vierkante kilometer groter en er leeft meer dan de helft minder volk.
In 2040 komt er in het Vlaams gewest een zgn betonstop, maar ik zie in mijn omgeving de schaarse open plekken langs de gewestwegen nog in sneltempo volbouwen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wishful thinking? Ik denk dat ze van die landbouwgronden dan snel gebruik zullen van maken om er wat huizen en wat hoogbouw op neer te planten want we moeten de 'vreemdelingen' toch kunnen blijven herbergen? Haalde ik nu juist 1 van de 7 werken van barmhartigheid aan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2018 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
To koe or not to koe ... zou dat koeterwaals zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2018 om 12:55. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is al eerder gebleken dat er van die verhalen en teksten die partijen de wereld insturen voor verkiezingen als ze er daarna 'aan' zijn er van die teksten en verhalen géén botten van in huis komt. De brave burger is er dan 'aan' voor de moeite.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2018 om 12:44. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ze hebben het dan wel over de oude machtspartijen. Behalve in de volkshuizen. Daar hebben ze het dan over die fascisten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De nieuwe machtspartijen zijn beter of zijn ze van hetzelfde bedje ziek?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2018 om 18:02. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ach,als kweekvlees er door komt is het gedaan met veehouderij in Vlaanderen.Als je weet dat zowat 70% van de landbouwgrond gebruikt wordt voor veevoeder dan weet je dat veel eigenaren van landbouwgrond die zich nu rijk wanen straks gigantische fortuinen kwijtraken.
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even terzijde: heeft Guy Vanhengel nog geen stomme mop over die zes miljoen varkens in Vlaanderen verteld?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou eerder eerst als een luxe-product gelanceerd worden : 60 € / kg |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand die zich waagde aan de methaan test? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zorg dan maar eerst dat ze een correcte verloning krijgen en niet gepluimd worden door de belasting omdat ze genoeg moeten krijgen in hun staatskas om door te kunnen sluizen naar Wallonië.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatste boer in Brabant overleden. https://www.hln.be/regio/brussel/laa...eden~a2872d54/ |
|
|
|
|