Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2018, 01:04   #61
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Voor zo'n belangrijke functie zou men beter een 2/3 meerderheidsregel toepassen.
51,52,53... % het is er allemaal net over.
Met 66%, heb je een veel grotere meerderheid die er achter staat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 06:07   #62
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Euhmmm...

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ruik~a3222e05/

Huilie huilie, het werkt keer steeds opnieuw.
Ben jij familie van DPG? Eten uw spinnen ook hooi?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 06:30   #63
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Hoeveel vrouwen moeten zich publiek maken ( en alle miserie die daarbij komt dragen) ?

Ene kan je afdoen als onzin en onschuldig tot het tegendeel bewezen is, twee nog net, maar dit ?
Als er straks 200 naar voren komen zul je misschien beginnen inzien dat het een georganiseerde persoonlijke aanval is.

Ik kan met andere woorden 5 vrouwen vinden die bereid zijn om u het leven zuur te maken voor een benoeming als hoogste functionaris, bijvoorbeeld omdat ze zich fanatiek verzetten tegen uw standpunt over abortie, en vervolgens ben jij gewoonweg schuldig omdat het er 5 zijn.

Dit is een lastercampagne van het allerhoogste niveau
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 08:08   #64
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als er straks 200 naar voren komen zul je misschien beginnen inzien dat het een georganiseerde persoonlijke aanval is.

Ik kan met andere woorden 5 vrouwen vinden die bereid zijn om u het leven zuur te maken voor een benoeming als hoogste functionaris, bijvoorbeeld omdat ze zich fanatiek verzetten tegen uw standpunt over abortie, en vervolgens ben jij gewoonweg schuldig omdat het er 5 zijn.

Dit is een lastercampagne van het allerhoogste niveau
Het kan zijn dat de man inderdaad vrouwen lastig heeft gevallen. Wat men doet is die twijfel zaaien. Ook bij een sollicitatie is dit erover indien het om valse getuigenissen gaat.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 08:24   #65
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als er straks 200 naar voren komen zul je misschien beginnen inzien dat het een georganiseerde persoonlijke aanval is.

Ik kan met andere woorden 5 vrouwen vinden die bereid zijn om u het leven zuur te maken voor een benoeming als hoogste functionaris, bijvoorbeeld omdat ze zich fanatiek verzetten tegen uw standpunt over abortie, en vervolgens ben jij gewoonweg schuldig omdat het er 5 zijn.

Dit is een lastercampagne van het allerhoogste niveau
Ja, tzal wel.

De GOP gaat gethrashed worden door de vrouwen in de midterms.

En ze hebben het aan hun eigen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 12:26   #66
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De overvloed aan bewijzen dat Brett een gewelddadige dronkaard was, beginnen zich op te stapel. Als zoveel oud klasgenoten en studiegenoten zich tegen u beginnen te keren met getuigenissen...dan zit er wel stront aan de knikker.

Hoeveel vrouwen moeten zich publiek maken ( en alle miserie die daarbij komt dragen) ?

Ene kan je afdoen als onzin en onschuldig tot het tegendeel bewezen is, twee nog net, maar dit ?

Dit is trouwens geen rechtszaak, maar een jobinterview. Niks te innocence until proven guilty.

Ga jij als je solliciteert ook zeggen tegen je potentiele baas: bewijs maar eens dat ik niet geschikt ben voor de functie !
Natuurlijk niet, zijn professionele CV bewijst echter wel dat ie geschikt is voor de functie. Voor de rest heb ik geen flauw idee wat die man uitgevreten heeft in zijn studententijd en daar ga ik mij dan ook niet over uitspreken.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 13:02   #67
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, tzal wel.

De GOP gaat gethrashed worden door de vrouwen in de midterms.

En ze hebben het aan hun eigen.
Tavek dit is geen België maar Amerika.

Als Amerika nu een knieval geeft betreft dit onderwerp dan ben je als man vogelvrij en kan elke ondergeschikte vrouw je als pedofiel of aanrander brandmerken.

Zelf ken ik een Nederlander die tijdelijk in het gevang is beland omdat hij 2 Amerikaanse ontwikkelingswerkers een klapje op bil had gegeven tijdens een feestje. Ondersteunend bewijs omdat hij inThailand op vakantie was geweest aldus hen. Aangifte vond een half jaar na gebeurtenis plaats...
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 13:10   #68
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tavek dit is geen België maar Amerika.

Als Amerika nu een knieval geeft betreft dit onderwerp dan ben je als man vogelvrij en kan elke ondergeschikte vrouw je als pedofiel of aanrander brandmerken.

Zelf ken ik een Nederlander die tijdelijk in het gevang is beland omdat hij 2 Amerikaanse ontwikkelingswerkers een klapje op bil had gegeven tijdens een feestje. Ondersteunend bewijs omdat hij inThailand op vakantie was geweest aldus hen. Aangifte vond een half jaar na gebeurtenis plaats...
Etc... leukerd.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 17:20   #69
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Etc... leukerd.
Onze expat dame in den vreemde verveelt zich weer stierlijk op de veranda?

Doch liever dit dan onschuldige mannen den bak in laten draaien voor uw gefrustreerd leventje en uw narige herinneringen aan uw schooltijd.

Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 17:42   #70
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als er straks 200 naar voren komen zul je misschien beginnen inzien dat het een georganiseerde persoonlijke aanval is.

Ik kan met andere woorden 5 vrouwen vinden die bereid zijn om u het leven zuur te maken voor een benoeming als hoogste functionaris, bijvoorbeeld omdat ze zich fanatiek verzetten tegen uw standpunt over abortie, en vervolgens ben jij gewoonweg schuldig omdat het er 5 zijn.

Dit is een lastercampagne van het allerhoogste niveau
Te vrezen valt dat dit zich momenteel aan't afspelen is en dit niet voor de eerste keer.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 17:44   #71
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht

Als Amerika nu een knieval geeft betreft dit onderwerp dan ben je als man vogelvrij en kan elke ondergeschikte vrouw je als pedofiel of aanrander brandmerken.

.

Daar gaat het er naartoe !

De vrouwenbewegingen, die zich op deze wijze profileren, zijn zeer machtig in de USA.
Het begon met positieve discriminatie, quota en nu dit.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 18:49   #72
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Wat is daar nu lachwekkend aan ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 18:52   #73
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk niet, zijn professionele CV bewijst echter wel dat ie geschikt is voor de functie. Voor de rest heb ik geen flauw idee wat die man uitgevreten heeft in zijn studententijd en daar ga ik mij dan ook niet over uitspreken.
Niet echt, ze houden zijn rechtsspraak en werk onder Bush angstvallig achter.

Ja, je hoort het goed, de GOP weigert alle documenten rond hem vrij te geven.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 18:56   #74
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Niet echt, ze houden zijn rechtsspraak en werk onder Bush angstvallig achter.

Ja, je hoort het goed, de GOP weigert alle documenten rond hem vrij te geven.
Dat hebben we nogal gehoord. Heeft Trump zijn financiele gegevens al vrijgegeven?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 19:13   #75
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat hebben we nogal gehoord. Heeft Trump zijn financiele gegevens al vrijgegeven?
Vorig jaar al zelfs: Witte Huis ontkent opvragen financiële informatie Trump bij Deutsche Bank

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 21:37   #76
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als Kavanaugh het niet wordt geven ze een heel gevaarlijk signaal.
Dan kunnen alle kandidaten worden afgewezen op basis van loze aantijgingen zonder enig bewijs.
Dat dat 'gevaarlijk' kan zijn of zelfs tot 'onwerkbaarheid' kan leiden staat buiten kijf...maar doe nu niet alsof dat het een nieuw verschijnsel is

Citaat:
Ik geloof dat Kavanaugh hier geen bal mee te maken heeft. Maar los daarvan vind ik dat, zelfs als het waar zou zijn, enkel dit soort benoemingen belemmerd mogen worden als er sluitend bewijs is van de daden. Niet op basis van aantijgingen die niemand hard kan maken en waar mogelijk politieke belangen mee gemoeid zijn. Je kan wel denken dat hij schuldig is maar je mag er niet naar handelen zolang niemand het kan bewijzen.
Het is een kandidaat voor een job, niet iemand met die job die die dreigt te verliezen door allerhande geruchten.
Kandidaten worden gekozen op vlak van kwaliteiten en onberispelijkheid/vlekkeloosheid.
Diegenen die kiezen hoeve zich helemaal niet te verantwoorden over waarom ze toevallig neen stemmen...wie weet staat die zijn kop hen niet aan
Kan allemaal.

' Is ergens sneu en in een idealitere wereld kan dat misschien anders maar het is zo.
Wat me stoort dat gij dit laat overkomen als een unicum.

Zelfs een politieker wordt voor 99% gekozen op een buikgevoel, zelfs een (kandidaat)president

Citaat:
Innocent until proven guilty is het fundament van alle rechtspraak, en dat mag door niks of niemand onderuit worden gehaald.
Dit heeft dan ook niks met rechtsspraak te maken.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 21:40   #77
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De overvloed aan bewijzen dat Brett een gewelddadige dronkaard was, beginnen zich op te stapel. Als zoveel oud klasgenoten en studiegenoten zich tegen u beginnen te keren met getuigenissen...dan zit er wel stront aan de knikker.

Hoeveel vrouwen moeten zich publiek maken ( en alle miserie die daarbij komt dragen) ?

Ene kan je afdoen als onzin en onschuldig tot het tegendeel bewezen is, twee nog net, maar dit ?

Dit is trouwens geen rechtszaak, maar een jobinterview. Niks te innocence until proven guilty.

Ga jij als je solliciteert ook zeggen tegen je potentiele baas: bewijs maar eens dat ik niet geschikt ben voor de functie !
idd
Dien baas zal kiezen gebaseerd op je cv ( zover die op feiten is gebaseerd en je representatie afbeelden ), en wat zijn/haar buikgevoel hem/haar denkt te vertellen....en niet te vergeten of hij je kop of je kleurtje wel kan hebben.

ahja ... en laten we dit vooral niet vergeten :
Hopelijk kent de kuisvrouw je niet en heeft die een slecht gedacht over je of je kan het ook wel schudden

Laatst gewijzigd door praha : 2 oktober 2018 om 21:44.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 21:56   #78
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Jamaar heeft hij zijn financiele gegevens nu vrijgegeven of niet?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2018, 23:17   #79
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

@ vervolg post Frankenstein #67

Citaat:
Trump: 'Scary and difficult time for young men' in US
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45722404


Een goed gebaar van Trumpie !!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 oktober 2018 om 23:18.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2018, 07:01   #80
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tavek dit is geen België maar Amerika.

Als Amerika nu een knieval geeft betreft dit onderwerp dan ben je als man vogelvrij en kan elke ondergeschikte vrouw je als pedofiel of aanrander brandmerken.

Zelf ken ik een Nederlander die tijdelijk in het gevang is beland omdat hij 2 Amerikaanse ontwikkelingswerkers een klapje op bil had gegeven tijdens een feestje. Ondersteunend bewijs omdat hij inThailand op vakantie was geweest aldus hen. Aangifte vond een half jaar na gebeurtenis plaats...
Als je in Amerika woont is het vrij simpel, van een vrouw blijf je beter met je fikken af. En als ze zich zelf in je armen werpen dan duw je ze best weg. Zowel de rechts-reactionaire born again christians als de extreem-linkse poco's zijn die mening toegedaan.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 oktober 2018 om 07:03.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be