Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2019, 18:48   #4781
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Zoals ik verwachtte gaat het aandeel nu toch duidelijk onder de $250, maar de dag is nog lang.
nu verkopen is zotternij

gewoon rustig blijven
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 18:49   #4782
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Net een gloednieuwe Model 3 gezien bij de buren. Zwart, met sportvelgen.

Wat een vette bak.....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 19:38   #4783
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Net een gloednieuwe Model 3 gezien bij de buren. Zwart, met sportvelgen.

Wat een vette bak.....
Heb onlangs een m3 grijs-metallic zien staan op de parking Shopping I, na ~3 uur (gratis) laden (3,7 kW) stond die daar nog. Was zeker een terrasje aant doen bij dat mooi weer.
Gratis bijladen tijdens het parkeren wat een luxe eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Micele : 25 april 2019 om 19:40.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 20:29   #4784
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

Het maart-cijfer (én Q1-cijfer) voor China is nu ~gekend: 5.300 estimated model 3. S en X?

Amper 5.300 dus (ook door douaneproblemen, in februari was er dus helemaal geen verkoop)

Citaat:
http://ev-sales.blogspot.com/2019/04...arch-2019.html

#4 – Tesla Model 3: The much-anticipated landing of the midsize sedan in China happened with a bang, having delivered some 5,300 units, the best score ever for a foreign model in China, allowing it to reach the 4th spot in March, a first for any foreign model in this market. At this point, the Tesla nameplate is far from the domination held in North America or Europe, but it seems to be the only foreigner being able to run at the same pace of the local Best Sellers.
Stel voor... een landje als Noorwegen verkocht Q1 namelijk 6.123 model 3... (waarvan 5.315 m3 in maart alleen)

Onze schattingen voor China lagen tussen 5k en 10k (en ik hoopte op 15 k), vijgen na Pasen:
er zijn nochtans 8 boten in China gearriveerd tijdens Q1-2018 (tussen ETA 10/02 tem 24/03).
Wslk heeft men amper 2 boten kunnen verkopen of zelfs minder...


De rest is voor Q2-2019... en de 9e boot voor China komt ETA 6 mei aan.

Die voor EU (Zeebrugge) is nu thv Panama.

De allereerste Q2-boot heeft Japan al aangedaan en vaart nu naar Zuid-Korea.
https://docs.google.com/spreadsheets...dtaOI/htmlview | 19Q2

Laatst gewijzigd door Micele : 25 april 2019 om 20:52.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 05:40   #4785
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

https://www.tijd.be/dossier/rekenmee.../10121153.html
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 05:58   #4786
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
wat staat er mss Ed?
ben je rijk ondertussen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 07:26   #4787
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Wat het artikel vergeet te vermelden dat van de cashreserve van $2,2b er $770m ook onder liabilities valt als deposits.

De balance sheet is een ramp.

Accounts payable is ruim groter dan dat ze cash hebben. Ze knijpen gewoon hun leveranciers uit. Niet moeilijk dat Panasonic pissed is.

De totale current assets dekt niet de current liabilities.

Maar sommige zaken zijn ook bizar.
De verkoop is met 37% gezakt en toch is Accounts receivable met $100m gestegen.
Wie moet hen nog $1b voor geleverde goederen (sinds Q3 geloof ik)?
Er moet nochtans op voorhand betaald worden of je krijgt je wagen niet mee.
Dus welke partij? Lease maatchappijen? Financiële instellingen (autoleningen)?
Of zijn er wagens verkocht geweest aan een zusterbedrijf (SpaceX of Boring Co) en is dat de reden dat er een gap is tussen 'verkochte wagens' en geregistreerde wagens?

Naar mijn gevoel hebben ze, omdat het kwartaal toch om zeep was, uitgaven van Q2 meegenomen naar Q1 (Prepaid expenses is met $100m gestegen).
Herstructuringsuitgaven wordt daarbij ook vaak gebruikt.

Ze hebben ook een spaarpot aangelegd onder deferred revenue (geld ontvangen voor nog te leveren diensten) die ze wellicht zullen aanspreken in Q2.

En dan zullen ze zo plots weer een pak minder minder verliezen hebben in Q2 terwijl het aantal verkochte wagens nauwelijks gestegen is.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 26 april 2019 om 07:29.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 10:07   #4788
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat staat er mss Ed?
ben je rijk ondertussen?
Ik was stinkend rijk! Toen heb ik aandelen gekocht van Tesla, sindsdien ben ik rijk!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 11:14   #4789
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Wat het artikel vergeet te vermelden dat van de cashreserve van $2,2b er $770m ook onder liabilities valt als deposits.

De balance sheet is een ramp.

Accounts payable is ruim groter dan dat ze cash hebben. Ze knijpen gewoon hun leveranciers uit. Niet moeilijk dat Panasonic pissed is.

De totale current assets dekt niet de current liabilities.

Maar sommige zaken zijn ook bizar.
De verkoop is met 37% gezakt en toch is Accounts receivable met $100m gestegen.
Wie moet hen nog $1b voor geleverde goederen (sinds Q3 geloof ik)?
Er moet nochtans op voorhand betaald worden of je krijgt je wagen niet mee.
Dus welke partij? Lease maatchappijen? Financiële instellingen (autoleningen)?
Of zijn er wagens verkocht geweest aan een zusterbedrijf (SpaceX of Boring Co) en is dat de reden dat er een gap is tussen 'verkochte wagens' en geregistreerde wagens?

Naar mijn gevoel hebben ze, omdat het kwartaal toch om zeep was, uitgaven van Q2 meegenomen naar Q1 (Prepaid expenses is met $100m gestegen).
Herstructuringsuitgaven wordt daarbij ook vaak gebruikt.


Ze hebben ook een spaarpot aangelegd onder deferred revenue (geld ontvangen voor nog te leveren diensten) die ze wellicht zullen aanspreken in Q2.

En dan zullen ze zo plots weer een pak minder minder verliezen hebben in Q2 terwijl het aantal verkochte wagens nauwelijks gestegen is.
Ja, er zijn veel analysten en tesla bulls het over eens dat ze alles wat slecht is, in Q1 hebben geduwd.

Ik zie de logica hier ook van in.

Er zijn ook geen ZEV credits en dergelijke gebruikt, en we weten dat Tesla die heeft.

Q1 was slecht maar men heeft het moedwillig nog slechter gedaan, waarschijnlijk om er voor te zorgen dat Q2 weer een contrast wordt en break even kan draaien.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 12:32   #4790
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, er zijn veel analysten en tesla bulls het over eens dat ze alles wat slecht is, in Q1 hebben geduwd.

Ik zie de logica hier ook van in.

Er zijn ook geen ZEV credits en dergelijke gebruikt, en we weten dat Tesla die heeft.

Q1 was slecht maar men heeft het moedwillig nog slechter gedaan, waarschijnlijk om er voor te zorgen dat Q2 weer een contrast wordt en break even kan draaien.
Als Tesla op single digit weeks van BK stond in Q3, dan kon je ze nu op één hand tellen.
Wat moet de cashpositie begin maart niet zijn geweest als 50% van de leveringen de laatste 10 dagen gebeurden?

Ze hebben gelukkig een ABL van $500m kunnen lospeuteren rond die tijd.

Er rijst nog altijd de vraag of ze zomaar een aandelenuitgifte kunnen doen.
Hij danste er wat omheen in de EC.
De deal met MXWL wordt door de onderhandelingen met de SEC ook vertraagd.

Hij staat met de rug tegen de muur. En bij SpaceX wordt het ook uitkijken.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 12:46   #4791
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Als Tesla op single digit weeks van BK stond in Q3, dan kon je ze nu op één hand tellen.
Wat moet de cashpositie begin maart niet zijn geweest als 50% van de leveringen de laatste 10 dagen gebeurden?

Ze hebben gelukkig een ABL van $500m kunnen lospeuteren rond die tijd.

Er rijst nog altijd de vraag of ze zomaar een aandelenuitgifte kunnen doen.
Hij danste er wat omheen in de EC.
De deal met MXWL wordt door de onderhandelingen met de SEC ook vertraagd.

Hij staat met de rug tegen de muur. En bij SpaceX wordt het ook uitkijken.
Waarom denk je dat dat Model Y review er op 15 maart was ?

Met meteen te bestellen en 2500 dollar deposit ?

Waarom denk je dat ze die stunten met Autopilot upgrades hebben gedaan in Maart ?

Ja hoor, die overseas shipments hebben stevig pijn gedaan.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 16:46   #4792
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
nu verkopen is zotternij

gewoon rustig blijven
Niet baggie genoeg voor @BagHolderQuotes.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 20:23   #4793
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Niet baggie genoeg voor @BagHolderQuotes.
Ze mogen hun rommel houden.


Citaat:
https://nos.nl/teletekst#540_7

Tesla 247,57 232,37 - 6,14%
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2019, 23:58   #4794
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Niet baggie genoeg voor @BagHolderQuotes.
Ik ga er nog steeds niet van uit dat Tesla falliet gaat.

Ik doe trouwens niet op die manier in aandelen..."aia aiaia paniek paniek verkopen, desnoods met verlies".
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 00:37   #4795
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Diagonaal doorgenomen. Mijn indruk is dat Tesla nu de backlash krijgt voor hetgeen ze vorig jaar heeft gedaan. Teveel auto's met defecten (meervoud) zijn de band gerold en bij de klanten afgeleverd. Mensen die bedragen neertellen voor een Tesla zijn van een andere kaliber dan degeen die een 2e hands auto met 200K op de teller hebben. Van de laatste kan je defecten verwachten, niet bij Tesla. Klanten lopen over naar een ander merk. Een beperkt radius en minder technische foefjes is te prefereren boven een grote som geld spenderen en achteraf met hoofdpijn te worden opgezadeld. ~ Het loopt dus de richting zoals ik in 2018 had voorspeld. Rest de vraag: Gaat Tesla met dit verleden aan baggesauto's het weer en weer flikken om om geld in te zamelen. Of gaat men zich toeleggen op batterijen en laadstations en AI driving. Laatste 2 lijkt mij de beste optie overigens.
~Die batterijfabrieken zouden ook onder de vlag Parasonic door kunnen gaan, geen idee hoe dat gaat uitlopen bij een faillisement en vaak gebruikelijke herstart door betrokkenen.

Voor mij vragen; voor een ander een weet?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 april 2019 om 00:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 08:51   #4796
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

Ik stel vast dat Tesla einde Q1-2019 op dezelfde 2,2 miljard cash terugvalt of hetzelfde als einde Q2-2018.

Of de prijs van de delivery hell naar overzee. (en cash betaling bonds maar die waren te verwachten, toch 188M extra verlies op de cashflow)

Citaat:
Tesla Second Quarter 2018 Update

- $2.2B of cash and cash equivalents at Q2-end, expected to grow in Q3 and Q4

https://ir.tesla.com/static-files/72...e-9ecac0ad7712
Citaat:
Tesla First Quarter 2019 Update

- GAAP operating loss of $522M, GAAP net loss of $702M, including $188M of
non-recurring charges
- Cash and cash equivalents of $2.2B at Q1-end

Cash Flow and Liquidity

- Our cash position decreased from $3.7 billion to $2.2 billion mainly due to a $920 million repayment of convertible notes, of which $188 million negatively impacted operating cash flow.
- Gigafactory Shanghai will be almost fully funded through local debt. Thus far, we have secured an approximately $522 million (as at March 31, 2019) credit line from local banks.
- Our capital expenditures were $280 million in Q1 including early investments for Gigafactory Shanghai.

https://ir.tesla.com/static-files/b2...5-050eb29dd42f
Tesla zal de Semi met minstens 6 maand of 1 jaar moeten uitstellen, model Y moet als gepland doorgaan, de vraag is enkel nog waar in Fremont (capaciteit uitbreiden?) of Nevada GF1, toch best in GF1, is daar plaats?
Kapitaalverhoging zal wslk onvermijdelijk zijn. Of gaan ze de Semi toch heel langzaam beginnen produceren? Ook daar is plaats voor nodig.

Al de powertrains en batterijpacks moeten prioritair voor model 3, upgrade S/X, en Y zijn.

De roadster zal maar beperkte aantallen hebben, de vraag is gaat Maxwell hier kunnen meehelpen. Want met de roadster kunnen ze de laatste batterijsnufjes uittesten. De voorgestelde roadster 200 kWh was immers de basisversie.

Of dit de Outlook echt wordt?

Citaat:
OUTLOOK

Although we are driving towards higher internal goals, we reaffirm our prior guidance of 360,000 to 400,000 vehicle deliveries in 2019, representing an increase of approximately 45% to 65% compared to 2018.

Please note that vehicle production will be significantly higher than deliveries, as it takes several weeks to transport cars from California to distant customers, especially in other countries, where they must also be processed by customs. Deliveries, production and customer orders, which are all materially different, are often conflated when analyzing Tesla.

If our Gigafactory Shanghai is able to reach volume production early in Q4 this year, we may be able to produce as many as 500,000 vehicles globally in 2019. This is an aggressive schedule, but it is what we are targeting. However, based on what we know today, being able to produce over 500,000 vehicles globally in the 12-month period ending June 30, 2020 does appear very likely.

We continue to target a 25% non-GAAP gross margin on Model S, Model X and Model 3, depending on variant mix and option take rates as our product offerings change.

In response to the operational challenges we experienced with international expansion in Q1, we are in the process of balancing our regional vehicle builds throughout the quarter. This provides an opportunity for additional cost efficiencies in our factory, supply chain, logistics operations and delivery centers.

With the recently announced product improvements on Model S and Model X, as well as continued expansion of Model 3 globally, we expect our order rate to continue to increase throughout the year as our production levels increase.

We believe we will deliver between 90,000 and 100,000 vehicles in Q2. Although it is possible to deliver a higher number of vehicles, we believe it is important to begin unwinding the "wave" approach to vehicle deliveries, where overseas cars have been made in the first half of the quarter and North American cars have been made in the second half. This puts extreme stress on Tesla, negatively affects our working capital needs and adds to our cost structure.

Energy generation and storage revenue should increase significantly in 2019. This increase is driven mainly due to the storage business as we increase production to address our backlog in Powerwall orders and deliver on our pipeline of orders for commercial storage and an expected growth in retrofit solar deployments in the second half of 2019. The gross margin of our Energy generation and storage business should grow as the energy storage margin continues to improve from its current level.

We expect our Services and Other business to grow as our fleet size and used car volumes increase. We have refocused on operational efficiency of these businesses and are targeting gross margin improvements throughout this year.

Our 2019 capex, the vast majority of which will be to grow our capacity and develop new vehicles, is expected to be about $2.0 to $2.5 billion. We believe this amount should be sufficient to continue to develop our main projects, such as Gigafactory Shanghai, Model Y and Tesla Semi, as well as for the further expansion of our Supercharger and service networks.

Operating cash flow less capex should be positive in every quarter including Q2. As the impact of higher deliveries and cost reduction take full effect, we expect to return to profitability in Q3 and significantly reduce our loss in Q2.

Laatst gewijzigd door Micele : 27 april 2019 om 09:15.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 09:15   #4797
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

er moet iets verkeerd gelopen zijn bij de post. Mijn zak geld is nog altijd niet aangekomen...
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 10:21   #4798
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.182
Standaard

SEC en Tesla hebben nieuwe duidelijkere deal over handje vasthouden bij Elon zijn twittergedrag enzo.

Duidelijke definities zijn opgesteld: (Elon mag niet meer zomaar met cijfertjes goochelen)
Citaat:
https://electrek.co/2019/04/26/elon-...ets-oversight/

If the deal is made official by the judge, Musk will have to seek legal review from Tesla when tweeting about the following things:

- the Company’s financial condition, statements, or results, including earnings or guidance;

- potential or proposed mergers, acquisitions, dispositions, tender offers,or joint ventures;

- production numbers or sales or delivery numbers (whether actual, forecasted, or projected) that have not been previously published via pre-approved written communications issued by the Company ( “Official Company Guidance”) or deviate from previously published Official Company Guidance;

- new or proposed business lines that are unrelated to then-existing business lines (presently includes vehicles, transportation, and sustainable energy products);


- projection, forecast, or estimate numbers regarding the Company’s business that have not been previously published in Official Company Guidance or deviate from previously published Official Company Guidance;

- ...
(in de nabeurs (~5:20 PM) schoot het aandeel plots ~1,2% hoger)

Laatst gewijzigd door Micele : 27 april 2019 om 10:32.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 12:33   #4799
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ga er nog steeds niet van uit dat Tesla falliet gaat.
Als ze geld kunnen ophalen, is BK voorlopig van de baan.

Citaat:
Ik doe trouwens niet op die manier in aandelen..."aia aiaia paniek paniek verkopen, desnoods met verlies".
Iedereen heeft zijn eigen filosofie.
Ik doe ook regelmatig contrarian trades, maar ik trek wel een grens en ik neem op geregelde tijdstippen mijn winst.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2019, 12:37   #4800
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Diagonaal doorgenomen. Mijn indruk is dat Tesla nu de backlash krijgt voor hetgeen ze vorig jaar heeft gedaan. Teveel auto's met defecten (meervoud) zijn de band gerold en bij de klanten afgeleverd. Mensen die bedragen neertellen voor een Tesla zijn van een andere kaliber dan degeen die een 2e hands auto met 200K op de teller hebben. Van de laatste kan je defecten verwachten, niet bij Tesla. Klanten lopen over naar een ander merk. Een beperkt radius en minder technische foefjes is te prefereren boven een grote som geld spenderen en achteraf met hoofdpijn te worden opgezadeld. ~ Het loopt dus de richting zoals ik in 2018 had voorspeld. Rest de vraag: Gaat Tesla met dit verleden aan baggesauto's het weer en weer flikken om om geld in te zamelen. Of gaat men zich toeleggen op batterijen en laadstations en AI driving. Laatste 2 lijkt mij de beste optie overigens.
~Die batterijfabrieken zouden ook onder de vlag Parasonic door kunnen gaan, geen idee hoe dat gaat uitlopen bij een faillisement en vaak gebruikelijke herstart door betrokkenen.

Voor mij vragen; voor een ander een weet?
Het AI verhaal is een utopie. Dat is er niet volgend jaar.
Ze forceren het en nemen daarin teveel risico's. Nog een paar doden en het wordt een PR-nachtmerrie die je niet rechtgetrokken krijgt.
Het is en blijft allemaal nog beta.

Maar ze kunnen niet anders dan de vlucht vooruit nemen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be