Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2019, 13:02   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard Kamala Harris for Potus.

Zij maakte de beste indruk in het debat en had Joe Biden bij zijn pietje.
Maar of ze het tegen Trump gaat halen als vrouw?

En verder zat er niet veel bijzonders tussen. Een nieuwe Obama is veraf. Good ol Bernie dan maar?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 13:33   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Geen enkele vrouw zal het ooit halen van Trump.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 13:38   #3
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zij maakte de beste indruk in het debat en had Joe Biden bij zijn pietje.
Maar of ze het tegen Trump gaat halen als vrouw?

En verder zat er niet veel bijzonders tussen. Een nieuwe Obama is veraf. Good ol Bernie dan maar?
Wat is bijzonder? Ik denk niet dat Thatcher, Merkel of mevr. Ghandi ooit kans hadden gezien om door te breken met het Amerikaanse verkiezingssysteem. Beide heren Obama en Trump zijn ongelofelijke egotrippers en ergens ook wel begrijpelijk. De verkiezingen in Amerika zijn 1 groot circus, vooral nu, en vraagt om mensen die in het midden van het circus willen staan..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juni 2019 om 13:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 13:45   #4
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Geen enkele vrouw zal het ooit halen van Trump.
Je bedoelt te zeggen dat er geen betere vrouw dan kandidaat dame Hillary Clinton is?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juni 2019 om 13:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 15:23   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Wat is bijzonder? Ik denk niet dat Thatcher, Merkel of mevr. Ghandi ooit kans hadden gezien om door te breken met het Amerikaanse verkiezingssysteem. Beide heren Obama en Trump zijn ongelofelijke egotrippers en ergens ook wel begrijpelijk. De verkiezingen in Amerika zijn 1 groot circus, vooral nu, en vraagt om mensen die in het midden van het circus willen staan..
Spijtig genoeg is het zo dat je momenteel een showman/vrouw moet zijn om een kans te maken.
Macron was er ook zo eentje.
Wat je zegt hoeft helemaal geen steek te houden zolang je maar opvalt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 15:47   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Geen enkele vrouw zal het ooit halen van Trump.
Misschien is er ééntje bij waar hij zelfs met enige graagte wil van verliezen en dat is zijn eigen dochter Ivanka.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2019 om 15:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 16:00   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien is er ééntje bij waar hij zelfs met enige graagte wil van verliezen en dat is zijn eigen dochter Ivanka.

Ik denk dat het een mediafiguur moet zijn. Niet vergeten dat Trump ook zijn bekendheid te danken heeft aan reality shows op tv.

Dacht even aan de Governator, maar dat is een Republikein.

Oprah Winfrey for Potus!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 16:06   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien is er ééntje bij waar hij zelfs met enige graagte wil van verliezen en dat is zijn eigen dochter Ivanka.

Het Amerikaanse volk lust dit modepopje en haar Joodse man niet.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 16:33   #9
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zij maakte de beste indruk in het debat en had Joe Biden bij zijn pietje.
Maar of ze het tegen Trump gaat halen als vrouw?

En verder zat er niet veel bijzonders tussen. Een nieuwe Obama is veraf. Good ol Bernie dan maar?
De meest gezochte persoon op Google na het 1ste debat was Tulsi Gabbard. Als er iemand dat debat won was zij het wel. Hoe ze even de elite op haar tenen trapte door te vermelden dat Saoudi Arabië Al Queda beschermt. Dat publiek geheim hardop zeggen, daar houden de kiezers van. Ze kwam ook serieus en presidential over. Verschillende anderen hadden zowel in woorden als uitdrukking iets adolescentachtigs over zich.

Gabbard kan ook heel wat rechtse kiezers bekoren las ik, met haar ethisch conservatisme en anti oorlogsstandpunt. Laat een eltieproduct (zeker de bekendere gezichten zoals Biden of Warren) het tegen Trump opnemen en Trump wordt herverkozen.

Sanders heeft zich de nominatie laten stelen door Clinton. Dat is zwak. Hij heeft van zijn pluimen verloren.

Macron heeft ook slechts gewonnen omdat hij zich als een fake anti establishment kandidaat kon voordoen.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2019 om 16:46.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 16:55   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Tulsi Gabbard is te mooi, te jong, te vrouw om US president te worden.

En toch ook wel niet zo fraai verleden met die anti-gay standpunten. Ze heeft zich wel verontschuldigd, maar dat gaat blijven plakken
Anderzijds is er haar standpunt ivm Syrië en SA dat ik kan appreciëren, maar veel patriottische Amerikanen dan weer wel niet.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 juni 2019 om 16:56.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:02   #11
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tulsi Gabbard is te mooi, te jong, te vrouw om US president te worden.

En toch ook wel niet zo fraai verleden met die anti-gay standpunten. Ze heeft zich wel verontschuldigd, maar dat gaat blijven plakken
Anderzijds is er haar standpunt ivm Syrië en SA dat ik kan appreciëren, maar veel patriottische Amerikanen dan weer wel niet.
Die wat in het leger gediend hebben juist wel. Haar ethisch conservatisme is juist een voordeel tegen Trump. Je denkt toch niet dat mensen die LGBT rechten belangrijk vinden op Trump gaan stemmen.

Te mooi, te jong, te vrouw? Dat klink racistisch. Gabbard is een vrouwelijke Kennedy. Ze maakt absoluut kans tegen Trump. Het is juist zo iemand die wel kans maakt. Maar als zelfs Sanders de nominatie ontstolen wordt zal ze het heel slim moeten spelen om niet hetzelfde aan de hand te krijgen.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2019 om 17:05.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:08   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Die wat in het leger gediend hebben juist wel. Haar ethisch conservatisme is juist een voordeel tegen Trump.

Te mooi, te jong, te vrouw? Dat klink racistisch. Gabbard is een vrouwelijke Kennedy. Ze maakt absoluut kans tegen Trump. Het is juist zo iemand die wel kans maakt. Maar als zelfs Sanders de nominatie ontstolen wordt zal ze het heel slim moeten spelen om niet hetzelfde aan de hand te krijgen.
Racistisch? Van mij mag ze hoor, 100 keer liever dan Trump.

Ik denk gewoon dat (us) vrouwen niet op mooie jonge vrouwen stemmen, daarom. Vrouwelijke psyche.

Maar wie weet zit ik wel helemaal fout.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:12   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De meest gezochte persoon op Google na het 1ste debat was Tulsi Gabbard. Als er iemand dat debat won was zij het wel. Hoe ze even de elite op haar tenen trapte door te vermelden dat Saoudi Arabië Al Queda beschermt. Dat publiek geheim hardop zeggen, daar houden de kiezers van. Ze kwam ook serieus en presidential over. Verschillende anderen hadden zowel in woorden als uitdrukking iets adolescentachtigs over zich.

Gabbard kan ook heel wat rechtse kiezers bekoren las ik, met haar ethisch conservatisme en anti oorlogsstandpunt. Laat een eltieproduct (zeker de bekendere gezichten zoals Biden of Warren) het tegen Trump opnemen en Trump wordt herverkozen.

Sanders heeft zich de nominatie laten stelen door Clinton. Dat is zwak. Hij heeft van zijn pluimen verloren.

Macron heeft ook slechts gewonnen omdat hij zich als een fake anti establishment kandidaat kon voordoen.
Als de democraten echt geloven dat ze door te memmen over buitenlandse politieke problemen of over mensenrechten gaan de herverkiezing van Trump kunnen tegenhouden dan dromen zij.

Trump beloofde een 'muur' tegen de hispanics die de VS overspoelen, en hij leverde. (1,5 mio grenswachters om de illegalen buiten te houden) Hij beloofde conservatieve benoemingen in het hooggerechtshof, en leverde er al 2. Hij blijft zich (zoals zijn kiezers willen) verzetten tegen abortus, en de kans is groot dat de VS de klok zwaar gaat terugdraaien. Zijn achterban van evangelicals zal massaal zijn herverkiezing steunen.
Ook het feit dat hij 'oorlog' voert via slogans, retoriek en dreigementen is iets dat veel beter aanslaagt bij zijn achterban dan de elitaire Obama die na zijn verkiezing wel oorlog ging voeren in het midden oosten.

Ik zie het zeer pessimistisch in, maar op dit moment is er geen enkele opponent die hem van zijn herverkiezing kan weghouden. Niet vanuit de 2 partijen zelfs.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:16   #14
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als de democraten echt geloven dat ze door te memmen over buitenlandse politieke problemen of over mensenrechten gaan de herverkiezing van Trump kunnen tegenhouden dan dromen zij.

Trump beloofde een 'muur' tegen de hispanics die de VS overspoelen, en hij leverde. (1,5 mio grenswachters om de illegalen buiten te houden) Hij beloofde conservatieve benoemingen in het hooggerechtshof, en leverde er al 2. Hij blijft zich (zoals zijn kiezers willen) verzetten tegen abortus, en de kans is groot dat de VS de klok zwaar gaat terugdraaien. Zijn achterban van evangelicals zal massaal zijn herverkiezing steunen.
Ook het feit dat hij 'oorlog' voert via slogans, retoriek en dreigementen is iets dat veel beter aanslaagt bij zijn achterban dan de elitaire Obama die na zijn verkiezing wel oorlog ging voeren in het midden oosten.

Ik zie het zeer pessimistisch in, maar op dit moment is er geen enkele opponent die hem van zijn herverkiezing kan weghouden. Niet vanuit de 2 partijen zelfs.
Trump maakt een grote kans herverkozen te worden. Dat laat de democraten toe wat risico te nemen met een kandidaat. Onderzoeken hadden uitgewezen dat Sanders ook meer kans gehad had te winnen tegen Trump dan Clinton. En dat reeds vóór de verkiezingen.

U ging er trouwens van uit dat Trump geen kans maakte herinner ik me. Nu blijkbaar het omgekeerde.

Trump is al vanaf dag 1 van zijn presidentschap met zijn herverkiezing bezig. Zowat alles wat hij doet heeft die prioriteit. Het gaat hem om de indruk die een maatregel geeft in de media. De echte Trump gaan we pas kennen na een herverkiezing.

Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2019 om 17:19.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:18   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als de democraten echt geloven dat ze door te memmen over buitenlandse politieke problemen of over mensenrechten gaan de herverkiezing van Trump kunnen tegenhouden dan dromen zij.

Trump beloofde een 'muur' tegen de hispanics die de VS overspoelen, en hij leverde. (1,5 mio grenswachters om de illegalen buiten te houden) Hij beloofde conservatieve benoemingen in het hooggerechtshof, en leverde er al 2. Hij blijft zich (zoals zijn kiezers willen) verzetten tegen abortus, en de kans is groot dat de VS de klok zwaar gaat terugdraaien. Zijn achterban van evangelicals zal massaal zijn herverkiezing steunen.
Ook het feit dat hij 'oorlog' voert via slogans, retoriek en dreigementen is iets dat veel beter aanslaagt bij zijn achterban dan de elitaire Obama die na zijn verkiezing wel oorlog ging voeren in het midden oosten.

Ik zie het zeer pessimistisch in, maar op dit moment is er geen enkele opponent die hem van zijn herverkiezing kan weghouden. Niet vanuit de 2 partijen zelfs.
Trump heeft een heel solide achterban. Hij trekt zich van de rest niks aan, hij wil gewoon dat die mensen voor hem blijven en komen stemmen en die bespeelt hij meesterlijk.

Enige hoop voor de Democraten is dat er een charismatische figuur opstaat die kiezers kan mobiliseren want daar gaat het in de US meestal over.

Inhoud is inderdaad allang van geen belang meer.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 juni 2019 om 17:19.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:20   #16
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Trump maakt een grote kans herverkozen te worden. Dat laat de democraten toe wat risico te nemen met een kandidaat. Onderzoeken hadden uitgewezen dat Sanders ook meer kans gehad had te winnen tegen Trump dan Clinton. En dat reeds vóór de verkiezingen.

U ging er trouwens van uit dat Trump geen kans maakte herinner ik me. Nu blijkbaar het omgekeerde.

Trump is al vanaf dag 1 van zijn presidentschap met zijn herverkiezing bezig. Zowat alles wat hij doet heeft die prioriteit. Het gaat hem om de indruk die een maatregel geeft in de media. De echte Trump gaan we pas kennen na een herverkiezing.
Ik ging er ook van uit dat Trump geen kans maakte. Ik schaam me daar niet over. Ik besefte enkel niet hoe diep we al in post-truth zitten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:24   #17
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Tenzij de economie drastisch zou beginnen keren of er iets gelijkaardigs zou plaatsvinden zoals de gijzeling van de Amerikaanse ambassade in Teheran, zal Trump wsl de rit verder zetten. De Democraten hadden ook gehoopt dat het Mueller onderzoek iets tastbaars zou voortbrengen maar daar vingen ze ook bot.

Als ik van de Democraten was zou ik toch opnieuw proberen met een valabele vrouwelijke kandidaat. Ik vrees dat de mislukking van Clinton dit evenwel voor onbeperkte tijd heeft vertraagd.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:53   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Trump maakt een grote kans herverkozen te worden. Dat laat de democraten toe wat risico te nemen met een kandidaat. Onderzoeken hadden uitgewezen dat Sanders ook meer kans gehad had te winnen tegen Trump dan Clinton. En dat reeds vóór de verkiezingen.

U ging er trouwens van uit dat Trump geen kans maakte herinner ik me. Nu blijkbaar het omgekeerde.

Trump is al vanaf dag 1 van zijn presidentschap met zijn herverkiezing bezig. Zowat alles wat hij doet heeft die prioriteit. Het gaat hem om de indruk die een maatregel geeft in de media. De echte Trump gaan we pas kennen na een herverkiezing.
Dat klopt. Het leek me totaal ondenkbaar dat een meerderheid van de bevolking zou stemmen voor een disfunctionele en halfgestoorde blaaskaak. Belangrijke les gekregen : populisme en slogans winnen het bij de gewone man tegenover doordachte politieke keuzes. Trump speelde het slim, hij gaf zijn kiezers wat die wilden horen en veegde zijn cojones aan wat zijn eigen partij wou. Dat maakte dat hij won. En doordat hij die techniek heeft voortgezet tijdens zijn presidentschap, zie ik niet in wie hem van een herverkiezing kan afhouden.
Het zal niet Pocahontas-Warren zijn met haar elitair gedoe, zeker niet Sanders met zijn half hysterisch gedoe over de armen terwijl hijzelf miljonair is. Hoe meer Trump zijn tegenstanders tijd en energie steken in het boycotten van zijn 'muur', hoe gemakkelijker ze zijn herverkiezing zullen maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 17:55   #19
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ging er ook van uit dat Trump geen kans maakte. Ik schaam me daar niet over. Ik besefte enkel niet hoe diep we al in post-truth zitten.
Ja, dat was voor mij ook een harde landing...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2019, 18:34   #20
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik ging er wel vanuit dat Trump een kans maakte. Sterker, ik had ook verwacht dat hij zou winnen, van mijlen ver zag je dit aankomen als je door het nieuws keek.

Ik had alleen niet verwacht dat Trump Florida zou winnen. Wel de gehele rustbelt, incl. Minnesota.

Het is ook net naar welke kanalen je kijkt. Wie zich een beetje in Wikileaks had verdiept en zag hoe het eraan toeging bij de DNC kan niet anders beamen dat deze club uit zeer gemene mensen bestond, plus erger.

Ook Hillary die kon schaterlachen om de brutale moord van Kaddafie. Dat alleen al had Hillary ongeschikt moeten maken als president. Mensen lopen hier te makkelijk om heen vind ik. De opmerking van deplorabeles en meer domme dingen was ook een spijker aan haar doodskist.

Wat aan MSM voorbijgaat is de verschrikkelijke armoede van tentenkampen en blank rural Amerika. Ps bedankt nog Dadeemelee voor de link.
Die wordt keurig buiten het nieuws gehouden; terwijl er aandacht te over is voor arme gekleurde mensen. Of Trump zich werkelijk de noden van de White deplorabele aantrok is zeer twijfelachtig te noemen; maar dat hij teminste de intentie had om te laten zien dat hij hun noden aantrok voor de camera en bijeenkomsten is wel duidelijk.

Ik vraag mij eerder af waarom er zoveel mensen aan het slapen waren - en de overwinning van Trump niet zagen aankomen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juni 2019 om 18:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be