![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fin, denk je dat de postjespakkers zo zwaar gaan wegen op de onderhandelingen. Beide partners zijn inwisselbaar he. Dat was de echte redden van het surplacen. Laten weten dat NVA maar voor het kiezen heft.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 14 augustus 2019 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() Afschaffen provincie gaat in Limburg zeer,zeer moeilijk vallen.
Beke zal dat niet zomaar toegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef toe dat ik daar niet zo goed van op de hoogte ben, maar waarom zijn de provincies eigenlijk zo belangrijk voor CD&V? En waarom gaat dat moeilijker vallen in Limburg dan elders?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Limburg een aparte natie is, onderdrukt in een artificiele deelstaat Vlaanderen, dat door de grootmachten geschapen werd voor geopolitieke doeleinden. Maar ze zijn taai, en ooit zullen ze hun eigen onafhankelijkheid hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat 1 van de 3 erdoor komt? Ik denk het niet.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 augustus 2019 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Minister-President
|
![]() Dat zou positief zijn voor Vlaanderen. Laat ze maar hun Eigen boontjes doppen.
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Symbooldossier voor CD&V. Dat zijn de moeilijkste.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens, en dat is mijn eigen observatie, de provincie is in Limburg veel zichtbaarder en actiever dan in andere provincies. Met betrekking tot toerisme, regionale ontwikkeling, cultuur....mede omdat Limburgers zich nu eenmaal in eerste instantie als Limburger identificeren itt de rest van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Nederlandstalige Belg en Brabander, dat wel.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 augustus 2019 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huidige 'Vlaanderen' bestaat trouwens enkel bij gratie van België. Het heeft vroeger nooit in die vorm bestaan.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 14 augustus 2019 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 augustus 2019 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets.
Zeker tegen dat de OVLD en het ACW alles geschrapt hebben in die nota dat naar Vlaams ruikt. Temeer omdat die zuilen/partijen weten dat BDW nergens anders heen wil. N-VA moet en zal aan de hand van het ACW regeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die canon gaat dat ook pijnlijk bloot leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik een identiteit heb dan is het de mijne. Anna, identificeer jij je met mij? We zijn beiden Vlamingen? ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |