Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 november 2019, 23:45   #1501
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
1 minuutje Goegelen, en ik weet genoeg....
]
Wat verder zoeken ...en iets recenter.

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2019, 23:51   #1502
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
1 minuutje Goegelen, en ik weet genoeg....
Nog eentje.


Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 00:04   #1503
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

En nu mijn ervaring?

Ik verwachtte bij JURECA een groep van mensen die naar goed vermogen en vrij van vooroordelen antwoorden trachten te vinden op vragen van burgers.
Waarom anders een openbaar forum?

Van bij registrering - heb ik vragen gesteld over eigenaardige feiten in mijn lopende zaak tegen de fiscus.

Steeds stonden er leden paraat om af te schilderen als fraudeur, fantast, leugenaar en echte antwoorden bleven uit.
Ik kan hier massa's 'print screen's' posten om dit aan te tonen.

Hele draden zijn verdwenen omdat ze handelden over wetten en de gevolgen waar de burger beter niks van af weet.

Als ik er iemand een plezier mee kan doen om enkele (of allemaal) hier op te rakelen, vraag maar raak.
Ik wed dat op dit forum veel meer informatie van wat wetgeving en fiscus aangaat blijft staan waar de gewone burger ook iets aan heeft.
Kan ook moeilijk anders gezien alle bruikbare en zeer belangrijke draden uit het juridisch forum zijn gewist.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 00:18.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 10:27   #1504
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Na ontvangst van de subsidiaire belasting heb ik me de laatste dagen toch suf gepiekerd over de vraag: Waarom?

Maanden geleden betaalt men ons terug, moratorium interesten inbegrepen.
Akkoord , Rene Riguelle (advocaat fiscus) geeft in zijn laatste conclusies toe dat de funderingen voor de belasting (aanslagen van ambtswege) niet aanwezig zijn en enkel daarom de belasting ongeldig is.

Maar, het dossier dat de fiscus in 2009 heeft gecreëerd bulkt uit van fouten. Van subtiele tot zeer grove fouten die in wezen strafrechtelijk dienen vervolgt te worden. Gezien de naar hem -over een tijdsverloop van enkele jaren- doorgestuurde informatie zou het best kunnen dat zijn werkwijze ook onder de loep worden genomen. Dat hij zich beperkt tot die stelling is dus te begrijpen.

“ stuur de centen terug en hopelijk is die Johan zo content dat hij de rest vergeet”

Vervolgens (ik geef toe) de onverwachte subsidiaire belasting … enkele dagen voordat de 6 maand verloopt waarbinnen de belasting dient gevorderd te worden. Misschien een detail maar ik vermeld het toch … opnieuw 6 maand 'gewonnen' … weer wat ambtenaren op pensioen of verplaatst,
van de ambtenaren die meegewerkt hebben aan dit merkwaardig dossier zit er maar één nog op zijn plaats, de sukkelaar die waarschijnlijk onder druk van bovenaf ons bezwaar op 8 september 2010 heeft afgewezen.
Ik dacht gisteren bij mezelf, waarom stuurt die zijn analyse niet naar de Gerechtelijke Politie van Mechelen? Zijn inzicht dat hij in zijn bezwaar naar voor schuift kan misschien het onderzoek daar uit het slop halen.
Ik hoor het de inspecteur nog zeggen tijdens een bezoek (25 april 2012):
“ van bij aanvang van ons onderzoek is al gebleken dat u door de fiscus van Namen onterecht als zaakvoerder naar voor bent geschoven, die herziening inkomstenbelasting is onterecht.Geen paniek, het onderzoek is zo goed als rond en binnen enkele weken gaat dit naar de procureur waar u kopijen kan vragen en alzo de bewijzen naar de fiscus van Namen kan doorsturen.”"

Vandaag 2 november 2019, dik 7 jaar later ligt het onderzoek nog steeds niet bij de procureur.
Gezien ik me burgerlijke partij heb gesteld moet ik op de hoogte gehouden worden en ik heb tot op heden nog geen melding van enige verandering mogen ontvangen.

En plots schiet me een verklaring voor de pas ontvangen subsidiaire belasting te binnen.
In het voorjaar van 2013 oordeelt de rechtbank van eerste aanleg – Namen (volledig tegengesteld aan de bewijzen die al een jaar in het strafdossier in Mechelen aanwezig zijn) dat ik wel degelijk nog de zaakvoerder ben van mijn jaren eerder overgelaten bvba.

De vraag die ik me nu stel is de volgende. Kunnen rechtbanken verschillend vonnissen over de rol van een bepaald persoon is een vennootschap?
In Mechelen wil men mensen voor het gerecht slepen die in wezen door het vonnis in Namen zijn 'vrijgesproken'.

Is het mogelijk dat via de nu doorgestuurde subsidiaire belasting een discussie ten gronde gaat worden gevoerd met een volledige vrijspraak zodat het dossier in Mechelen kan worden gedeblokkeerd?

Indien deze denkpiste zou kloppen …
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 10:42   #1505
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Het principe "non bis in idem" blijft gelden. De subsidiaire aanslag kan nooit een copy/paste zijn van de bij vonnis vernietigde aanslag.

Een rechter dient zich over de subsidiaire aanslag uit te spreken.

Bron:

https://www.elfri.be/artikel/subsidiaire-aanslag

Ik heb ook weet van een ervaring waar de RSZ ( administratie inning sociale bijdrages werkgever) op het laatste moment in beroep ging. Dat was tussen de feestdagen, de deadline om in beroep te gaan was 31.12.20xx. Die praktijk van het laatste moment afwachten komt veel voor in de praktijk.

Een element dat zeker meespeelt bij de fiscus is dat vernietigde aanslagen niet graag uit hun begroting worden geschrapt. De fiscus gaat door tot de uitputting van de rechtsmiddelen, zelfs als hun juridische procedures meer kosten dan ze opbrengen.

Mij verbaast de subsidiaire aanslag ook. Ik ken niet het dossier in detail. Blijkbaar heeft de fiscus of hun advocaten elementen gevonden om de subsidiaire aanslag voor te leggen aan een rechter.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 november 2019 om 10:47.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 11:01   #1506
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het principe "non bis in idem" blijft gelden. De subsidiaire aanslag kan nooit een copy/paste zijn van de bij vonnis vernietigde aanslag.
Hier kan ik niet goed volgen.
Uit de documenten die ik van Rene Riguelle heb mogen ontvangen blijkt dat hij hun conclusies van 2009 opnieuw naar voor schuift. Er is ook niks anders, het fiscaal dossier verhuist einde 2009 van Namen naar Brussel om uiteindelijk terecht te komt bij Marc Bollen, BBI Hasselt.

Wat zeer vreemd is maar volledig strookt met de realiteit is het volgende:
Dossiers die verhuizen naar een ander gewest laten geen enkel spoor na en kunnen dus niet meer worden geraadpleegd.
In dit dossier negeert de fiscus van Namen nog steeds (ja echt tot op heden )de feiten die aan het licht zijn gebracht door het grondig gerechtelijk onderzoek in Mechelen.

Ik heb even uw link gevolgd en het lijkt een veel betere versie te zijn van het juridisch forum. Ik ga me daar lid maken, best mogelijk dat ze mijn wedervaren naar waarde inschatten.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 11:03   #1507
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar heeft de fiscus of hun advocaten elementen gevonden om de subsidiaire aanslag voor te leggen aan een rechter.
Nieuwe elementen zouden dan weer (volgens mijn bronnen) niet mogen worden gebruikt. Ook mogen er geen nieuwe onderzoeksdaden worden verricht, enz...
Nu, mij stoort het niet dat ze nog wat verder zoeken hoor.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 11:55   #1508
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
En nu mijn ervaring?

Ik verwachtte bij JURECA een groep van mensen die naar goed vermogen en vrij van vooroordelen antwoorden trachten te vinden op vragen van burgers.
Waarom anders een openbaar forum?

Van bij registrering - heb ik vragen gesteld over eigenaardige feiten in mijn lopende zaak tegen de fiscus.

Steeds stonden er leden paraat om af te schilderen als fraudeur, fantast, leugenaar en echte antwoorden bleven uit.
Ik kan hier massa's 'print screen's' posten om dit aan te tonen.

Hele draden zijn verdwenen omdat ze handelden over wetten en de gevolgen waar de burger beter niks van af weet.

Als ik er iemand een plezier mee kan doen om enkele (of allemaal) hier op te rakelen, vraag maar raak.
Ik wed dat op dit forum veel meer informatie van wat wetgeving en fiscus aangaat blijft staan waar de gewone burger ook iets aan heeft.
Kan ook moeilijk anders gezien alle bruikbare en zeer belangrijke draden uit het juridisch forum zijn gewist.
Ik heb hier af en toe al eens komen lezen, en eerlijk gezegd, verwondert het mij dat deze draad hier ook nog altijd staat.
Het aantal inbreuken dat jij, alleen al in deze draad hier gedaan hebt tegen de wetgeving kan ik nog amper tellen.
En dan sta je stom dat je draden gewist worden ?

Ik wens je verder nog veel geluk.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 12:23   #1509
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik heb hier af en toe al eens komen lezen, en eerlijk gezegd, verwondert het mij dat deze draad hier ook nog altijd staat.
Het aantal inbreuken dat jij, alleen al in deze draad hier gedaan hebt tegen de wetgeving kan ik nog amper tellen.
En dan sta je stom dat je draden gewist worden ?
Eerlijk gezegd verwonderd me dat ook, maar dan in de positieve zin.

Het toont aan dat men hier de democratische waarden nog hanteert.
Ik geef toe, weinig te maken met huidige wetgeving maar welke van de twee zal beroep doen op forums om een zaak aan het licht te brengen?

De oplichter of de opgelichte?

Trouwens, het is me ten andere door mensen uit de media op het hart gedrukt om de mensen met namen te noemen, ook in het boek dat over deze hele zaak zal worden uitgegeven. Het boek uitgeven zonder de mensen bij naam te noemen maakt het veel minder sterk en ongeloofwaardig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik wens je verder nog veel geluk.
Ja, ook die opmerking weet ik naar waarde te schatten. Met zo'n houding ga je echt de wereld verbeteren.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 12:25.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 15:53   #1510
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
...
De oplichter of de opgelichte?...
Het probleem is dat we hier maar één kant van het verhaal te horen krijgen.
Ik ga daar dus ook nooit over oordelen, laat staan iemand veroordelen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 15:55   #1511
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
...
Het toont aan dat men hier de democratische waarden nog hanteert. ...
Dat heeft nu eens niks, maar dan ook niks met democratie te maken.
Gewoon de wetgeving aangaande de privacy (o.a.) die je hier om de haverklap schendt.

Maw, je speelt met vuur.
Kom achteraf niet klagen dat je je verbrand hebt.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 2 november 2019 om 15:58.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 18:05   #1512
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het probleem is dat we hier maar één kant van het verhaal te horen krijgen.
Grappig. De 'andere kant' heeft niks liever dan dat er niks gehoord of gezien wordt. Alléz kom, wat wil je van de 'andere kant' zien?
Ik kan je misschien helpen.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 18:05.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 18:11   #1513
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat heeft nu eens niks, maar dan ook niks met democratie te maken.
Gewoon de wetgeving aangaande de privacy (o.a.) die je hier om de haverklap schendt.

Maw, je speelt met vuur.
Kom achteraf niet klagen dat je je verbrand hebt.
Wel, het staat iedereen vrij om klacht in te dienen indien ze van oordeel zijn dat hun privacy geschonden is.
Kan je eigenlijk de privacy schenden van iemand die zich verbergt achter een uitgevonden naam? Kojak bijvoorbeeld. Volgens mij ben je niet de filmster en dus een nobele onbekende op dit forum. Net zoals alle andere onbekende leden op allerlei forums.
Er zijn er die gewoon zeggen wie ze zijn ... zeer zeldzaam.
Die uitzonderingen moeten toch zeker zijn dat ze geen leugens verkopen hé ... of wat denk je?

Wat de namen aangaat van de ambtenaren die documenten hebben gecreëerd om dit dossier samen te stellen zie ik ook geen probleem. Volgens hen hebben die hun werk correct uitgevoerd en dan verdienen ze een pluim.
Fier zijn op uw werk heet dat dan.
Tijdens een gesprek met Wim Van den Eynde gaf hij ook de raad om iedereen gewoon bij naam te noemen, als je dat niet doet is je verhaal ongeloofwaardig en betekent dat ook dat je niet instaat voor wat je neerschrijft. Rondom jou schieten met losse flodders ...
In het boek De Bloedkamer start de eerste paragraaf met de woorden IK BESCHULDIG die en die magistraat -volle naam gepubliceerd.
Niemand heeft gereageerd en weet je ook waarom? Omdat de volle waarheid werd neergeschreven.

Eens buiten de balie en overheidsdiensten heeft waarheid toch ergens wat waarde.


Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 18:39.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 21:31   #1514
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maw, je speelt met vuur.
Vandaag speel ik zelfs graag met bommetjes.
Lichtblauwe kader, het PV dat door BTW controleur op 11 juni 2009 naar Brussel is gestuurd ter goedkeuring en op 2 december 2009 met aantekeningen terugkomt.
De regionaal directeur (Brussel 2) heeft dit verbeterd en bewerkt.
Merk de kleine rode kader op waarin geschreven staat 'ajout 1'

In het PV dat op 4 december 2009 aan het dossier wordt toegevoegd (donkerblauw kader) kan je in het rode kader zien wat 'ajout 1' inhoud.

De vraag wie het oorspronkelijk PV heeft aangepast of doen aanpassen is niet meer zo duidelijk. Nu moet je weten dat die 10 jaar miserie door deze tweede aangepaste versie is ontstaan. Beangstigend niet?
De boel wat aanpassen om gelijk te krijgen, het kan allemaal.
Ook best mogelijk dat dit dagelijkse kost is en algemeen aanvaard. In dat geval bied ik mijn excuses aan dat ik een verkeerde indruk heb gehad.



Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 november 2019 om 21:37.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 21:54   #1515
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Betaal aub niks. Gebruik de centen om een goei advocaat te betalen of emigreer naar een niet-EU land.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 10:39   #1516
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Betaal aub niks. Gebruik de centen om een goei advocaat te betalen of emigreer naar een niet-EU land.
Natuurlijk betaal ik niks. Met emigreren is die rotzooi hier niet opgelost, ik geloof namelijk niet dat ik de enige burger ben die door het systeem in de steek wordt gelaten.

Burgers die een analyse durven te maken van wat ik net heb gepost krijgen gegarandeerd rillingen die ze meedragen zolang ze met onze Belgische fiscus te maken krijgen. Ik kan dat getuigen.

Weet je wat nog het meest merkwaardige is?
Je kan dus met dat volk geen gesprek aangaan. De enigen waarmee ik contact heb kunnen krijgen is intern toezicht, de Vlaamse mensen bedoel ik dan.
Gezien de ernst van de feiten en de locatie hebben zij getracht om er hun Waalse collega's bij te betrekken maar daar wilden die blijkbaar niet van weten. De voorzien vergadering is nooit doorgegaan.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 november 2019 om 10:54.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:47   #1517
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Neem een advocaat en ga met uw boek naar de pers (en samen naar minister van financiën)
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 12:09   #1518
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Neem een advocaat en ga met uw boek naar de pers (en samen naar minister van financiën)
Zijn we mee bezig.
Het is ook de minister van Financiën die opnieuw die belastingen door ons wil betaald zien, Alexander De Croo dus.
In zijn plaats zou ik eens nagaan wat men allemaal in zijn naam uitspookt.
Dit dossier is gecreëerd in 2009, verantwoordelijk minister, Didier Reynders.
Toen ikzelf in 2010 met het dossier werd geconfronteerd en een fout vonnis mocht ontvangen was de verantwoordelijk minister van Justitie Annemie Turtelboom. Iedereen met bewijzen en duidelijk uitleg aangeschreven zonder resultaat.




Verder kan ik wel al meegeven, het heeft me heel veel moeite gekost om een klein sneeuwballetje aan het rollen te krijgen. Vrij veel onverwachte tegenwerking (ander forum) - er zijn een hoop mensen die de waarheid echt niet onder ogen willen zien.
Maar het balletje wordt groter en groter.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 november 2019 om 12:17.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 15:11   #1519
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Van 2010 tot heden is door ons heel veel informatie over de overgelaten vennootschap (2006-2011) naar fiscus en politiek is doorgestuurd.
Het wekt ook op dit moment wel argwaan dat we nergens ook maar één signaal hebben ontvangen dat er wat mee werd gedaan.

Dat politici al die info in de vuilbak gooien, daar kan ik inkomen maar dat de fiscus zelf - en ik heb ALLE niveaus aangeschreven - hier niks mee hebben aangevangen is wel verbijsterend. (*)
Nog straffer is dat onze rechtstreekse tegenstander, de raadsman van de fiscus - eerste vertegenwoordigd door J.M. Allarding - later vervangen door Rene Riguelle nooit één woord heeft neergeschreven in een reactie op de ontvangen informatie. Informatie uit eigen onderzoek (2010-2012), vertaalde verklaringen vanuit de onderzoekscel van Mechelen (2013-2017) en kopijen uit het dossier (2017), netjes vertaald dit alles in briefwisseling en in conclusies gegoten ... Er is door de fiscus op geen enkele conclusie een antwoord geformuleerd.
Vandaag grijpt de fiscus terug naar hun conclusies die ze hebben ingediend in 2010 - al de rest bestaat blijkbaar niet.

Gezien we reeds 10 jaar deze pesterijen en kwaadwilligheid aan het ondergaan zijn zal iedereen wel snappen dat er van een zeker vertrouwen naar die dienst geen sprake meer kan zijn.
Wat zijn ze dus plan?
Ik weet dat de fiscus kan eisen dat Nederlandse tekst vertaald wordt door een beëdigd vertaler. Tot op heden heeft de rechter vertalingen aanvaard die door onze advocaat zijn opgemaakt.

Zou het kunnen dat op het laatste moment de fiscus al die documenten (geldtransfers/mandatarissen rekeningen/verhoren/zaakvoerders) uit het dossier kan gooien omdat ze niet door een beëdigd vertaler zijn vertaald?
Alle bewijsvoering tegen hun nietig? Is het daarom dat ze niet reageren?


(*) Dank zij een niet aflatende Bert Anciaux heeft Hans D'Hondt (voorzitter van het directiecomité van financiën) intern toezicht op de zaak gezet.
Die mensen zouden indien nodig zelf strafklachten opstarten. Het is nu zo'n klein jaar geleden en ik heb geen flauw idee of daar nog iets in beweging is.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 08:46   #1520
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gebruik de centen om een goei advocaat te betalen.
Gisteren is ons dossier aanvaard door een top advocaat.
Volgens mij hoef ik vanaf heden niet meer zelf op zoek naar antwoorden.

Dit luidt een periode van 'forumstilte' in en ik wil van de gelegenheid gebruik maken om via dit forum iedereen te danken die deze draad en draden (al dan niet verdwenen) op het andere forum mee hebben levend gehouden.
Voor en tegenstanders van openbaarheid, vrijheid van meningsuiting en rechtvaardigheid voor elke burger hebben de voorbije 10 jaar een cruciale rol gespeeld door hun al dan niet merkwaardig denkpatroon te ventileren op beide forums. Dat alles heeft een nietsvermoedend burger alvast inzage gegeven hoe onze diensten en justitie in realiteit werken.

Tot, hopelijk veel later,
Johan
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be