![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
2
|
|
|
#462 |
|
|
Rechts-geïnspireerde meningen, die niet door de poco club gekortwiekt werden.
|
|
|
#463 | |
|
|
Citaat:
Zo sprongen ze erop dat Francken zei dat 80% van de asielzoekers alleenstaande jonge mannen was, het was maar 38%, die 80% was ten tijde van de asielcrisis, heette het volgens de poco-media. Alleen, ook tijdens de asielcrisis loog die pers ons voor, door steeds maar beelden van Syrische families voor te schotelen...
|
|
|
|
#464 | |
|
|
Citaat:
Alle grondstoffen (inclusief tonnen water!) die nodig waren om de auto te produceren, gaan op dat moment verloren, en er worden nog eens gigantisch veel grondstoffen gebruikt om een nieuwe te maken. Als die dan niet milieuvriendelijker is, is het helemaal knettergek om die te vervangen.
|
|
|
|
#465 | |
|
|
Citaat:
Journalisten vinden er een plezier in om vluchtelingen, gelukszoekers, asielshoppers, transmigranten allemaal op één hoopje te gooien en als zielig voor te stellen. Als een migrant iets fout doet, doen ze er alles aan om dat te verdoezelen : "jongers, tieners, een man, ..." terwijl er vaak wel een verband is tussen het crimineel feit en de etnische achtergrond.
|
|
|
|
#466 | ||||||
|
|
Citaat:
Dan heb je natuurlijk ook niets bereikt, behalve een complete blokkering... van Vlaanderen. Citaat:
Citaat:
VLD heeft jaren met het imago van 'stekkertrekker' moeten vechten, nadat Alexander Decroo de stekker uit de regering trok omwille van BHV. Citaat:
Citaat:
Beetje realistisch blijven... Citaat:
De media zal altijd klaarstaan om de N-VA te verwijten dat ze 'haar verantwoordelijkheid niet opneemt'. Als N-VA niet volledig door de knieën gaat, en heel haar programma verloochent om toch maar paars-geel te maken, dan zal de pers dat verkopen als 'ze hebben geen zin voor verantwoordelijkheid'. Doen ze het wel (de enige manier om in de paarse regering te komen), dan zullen ze verweten worden dat ze hun programma en dus hun kiezres verloochend hebben.
|
|
|
|
#467 | |
|
|
Citaat:
Een voorbeeld? Toen Dedecker liet onderzoeken of er iets aan de hand was bij Degucht (belastingsperikelen), opende het nieuws direct met een aanval op Dedecker. Alles werd geframed vanuit het punt "mag je een privé detective inzetten hiervoor?", over de grond van de kwestie werd nauwelijks gerept. Het weglaten van informatie en tegelijk zeer uitgebreid focussen op iets anders, is net zo'n grote manipulatie. Denk ook bijv. aan die vrouw in Wevelgem, vermoord door een maffiose crimineel, Marokkaan. VRT vertelt dat niet, maar houdt dan wel een debat over "geweld tegen vrouwen." Radionieuws : uit een rapport blijkt dat moslims de grootste slachtoffers van aanslagen zijn. Dat de daders net zo goed moslims zijn wordt er niet bijverteld. En zo gaat dat maar door. Er is weinig objectiefs aan het nieuws van de mainstream media.
|
|
|
|
#468 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als (West- dus 'échte'-)Vlaming weet ik maar al te goed dat ik het me niet kan permitteren 'bekrompen' te zijn. Ik heb daar ten andere niet de minste goesting in. Het heeft een tijdje geduurd, maar ondertussen meen ik wel begrepen te hebben dat mijn brein in het beste geval functioneert als een parachute: alleen wanneer het OPEN staat, heeft het enig nut. Bijgevolg: hoe vaster ik zit in mijn 'Vlaming zijn', hoe beter, niet? Dat 'la Belgique' daar een probleem mee heeft, is wel de minste van mijn zorgen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#469 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Jawel hoor,alleen viel er bij die sinterklazen ook wel eens een brok in mijn teljoor.Nu werd mijn teljoor afgepakt om de bedrijfswagensmeute en ervers van een miljoen euro cadeaus te geven.
|
|
|
#470 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan komt het erop aan iets met die steen te doen: ofwel graaf ik die uit en gooi ik die aan de kant, ofwel maak ik er een wijde bocht omheen. Hopelijk mag ik mezelf gelukkig prijzen dat ik het onderscheid tussen hallucinaties en illusies enerzijds, en de rauwe realiteit anderzijds heb leren maken. Maar wees gerust: ik ga daar niet automatisch van uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#471 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef de voorkeur aan een opdeling in '(extreem)-dom (en bijgevolg sowieso 'onbetrouwbaar') en '(extreem)-slim (en hopelijk wél 'betrouwbaar' (niet gegarandeerd!!!)). Als dat tot gevolg heeft dat ik door alles wat graag met etiketten als 'links' of 'rechts' loopt te pronken als een vieze fluim wordt uitgespuwd: des te beter
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 27 november 2019 om 19:55. |
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#473 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als dat al waar zou zijn, dan is dat wellicht de enige kwaliteit waarover die sos beschikt, hé.
|
|
|
|
|
#474 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 |
|
|
|
|
|
|
#475 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bijgevolg: hoe vaster ik zit in mijn 'Vlaming zijn', hoe beter, niet? Hoe vaster iemand zit in zijn achtergrond, hoe beter... Verniel die achtergrond, maakt hem kapot, hewel dan ontwortelt je het individu en dan is dat individu een speelbal in de wind, gemakkelijk manipuleerbaar en te misbruiken... En dat is natuurlijk de grote droom van volksmenners ala de maffia die achter de schermen la Belgique mismeesteren, met hun dwaze ijdelheid van de grote francofonie... als het al niet direct leenheren van Frankrijk zijn... Vorige week een documentaire op de Franse TV gezien van een gemeenschap in Frans Baskenland die helemaal opnieuw openbloeide nadat ze de Baskische taal opnieuw in ere hadden hersteld en op school, naast het Frans onderwezen... Bij hen was er minder dan 3% werkeloosheid, terwijl het in Frankrijk stukken hoger is... Zo werd in mijn humanioratijd ook onderwezen dat Vlaanderen een grote economische boem had gekend, nadat men de Vlamingen eindelijk in hun taal en hun kultuur hersteld had... Maar ja Vlaanderen werd te sterk, werd zelfs sterker dan la Belgique en als je nu de main-stream media hoort dan is Vlaanderen en de Vlaming iets vies... Ik haal dit maar aan als voorbeeld, niet persoonlijk tegen jou hoor... Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 november 2019 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#476 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet iedere ondernemer zal de juiste beslissing nemen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#477 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is een groot Amerikaans software bedrijf dat hier ook verschillende vestigingen heeft.
Als je een uiterst negatieve ervaring hebt met een electrische auto lijkt me het toch meer dan logisch dat je voor een diesel kiest. |
|
|
|
|
|
#479 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Reken daarbij dat 95% van uw wagenpark max 100 km per dag rijdt, en er is maar 1 logische keuze. Leg dat bedrijfsdak maar vol zonnepanelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#480 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik begin er niet aan hoor als em toch al aan het lekken is. Hij zal zich moeten haasten want als die nota uitgelekt is schiet er niet veel meer van over. Zoals gewoonte. Hoeveel lekkers lopen hier feitelijk rond? Welke bron kan mij inlichten? Jan; zeg eens iets vent! Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2019 om 23:00. |
|
|
|
|