Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2020, 13:01   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Mijn fout ... Mijn vraag blijft, echter wel op basis van onderlijnde.
Niet fout. U citeerde eerder een bericht dat een repliek van mij was op wat Pandareus schreef.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:12   #42
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Niet fout. U citeerde eerder een bericht dat een repliek van mij was op wat Pandareus schreef.
Zucht ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U houdt er schijnbaar van in het wilde weg wat uitspraken te doen. Hoe komt het toch dat u hier geen enkel argument aanbrengt?
Waarna ik ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Waar bent u niet mee akkoord?
Dat de reportage een opgezette beschadigingsoperatie was; of dat Dries een zelfingenomen ettertje is met grootheidswaanzin?
En nu is het weer aan u ...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:16   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Zucht ...



Waarna ik ...



En nu is het weer aan u ...
U reageerde op deze post van me. Die post was op zijn beurt een reactie op Pandareus, zoals u ook kunt nalezen.

https://forum.politics.be/showthread...14#post9324214
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:19   #44
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U reageerde op deze post van me. Die post was op zijn beurt een reactie op Pandareus, zoals u ook kunt nalezen.

https://forum.politics.be/showthread...14#post9324214
Ja, daarom dat ik dus zei 'mijn fout'; en uw reactie opnieuw postte, waarop mijn vraag betrekking had.
Maar goed, u hoeft niet te antwoorden hoor, als u het antwoord schuldig moet blijven.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson

Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 12 mei 2020 om 13:19.
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:30   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Ja, daarom dat ik dus zei 'mijn fout'; en uw reactie opnieuw postte, waarop mijn vraag betrekking had.
Maar goed, u hoeft niet te antwoorden hoor, als u het antwoord schuldig moet blijven.
Wat valt er te antwoorden? Ik heb duidelijk aangegeven wat ik in uw bericht mis: argumenten. U gooit wat etiketten in het rond: "Van Langenhoven is dit" en "Die blog is dat", maar naar het waarom is een groot mysterie.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:35   #46
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat valt er te antwoorden? Ik heb duidelijk aangegeven wat ik in uw bericht mis: argumenten. U gooit wat etiketten in het rond: "Van Langenhoven is dit" en "Die blog is dat", maar naar het waarom is een groot mysterie.
Heb ik het over zijn blog gehad? Welke blog? Me weer woorden in de mond aan het leggen?
Ik heb gezegd dat Dries een zelfingenomen etter is. Waarom doet u dit?
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:38   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Heb ik het over zijn blog gehad? Welke blog? Me weer woorden in de mond aan het leggen?
Ik heb gezegd dat Dries een zelfingenomen etter is. Waarom doet u dit?
Een zekere Travid Bickle die verklaarde hier op dit forum te zijn om ernstig te discussiëren, verklaart dan dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Hoewel reportage van Pano toenertijd duidelijk een beschadiginsoperatie was (aldus, zelfs dat in acht genomen), bleef mijn conclusie aan het eind van de reporage samen te vatten als: "Wat een zelfingenomen etter". En dan zijn gevolg ... wat een bende losers zeg.

Had Pano wat minder framing toegepast, dan was Dries er nog steeds als dezelfde onbenul uitgekomen.
Waarom Van Langenhove als "een zelfingenomen etter" wordt neergezet, vernemen we niet. Geen argumenten.

Waarom "zijn gevolg" als "een bende losers" gezien worden? Nul komma nul redenen.

Waarom "Dries er nog steeds (?) als dezelfde onbenul" is? Geen antwoord.

Lekker wat etiketjes bovenhalen, maar niet zeggen wat de onderbouw is voor zulke uitspraken.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:41   #48
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een zekere Travid Bickle die verklaarde hier op dit forum te zijn om ernstig te discussiëren, verklaart dan dit:



Waarom Van Langenhove als "een zelfingenomen etter" wordt neergezet, vernemen we niet. Geen argumenten.

Waarom "zijn gevolg" als "een bende losers" gezien worden? Nul komma nul redenen.

Waarom "Dries er nog steeds (?) als dezelfde onbenul" is? Geen antwoord.

Lekker wat etiketjes bovenhalen, maar niet zeggen wat de onderbouw is voor zulke uitspraken.
Je hebt de reportage toch zelf gezien?
Met zijn groepje jongens voorbereidingen nemen om mensen die vreedzaam actie voeren te gaan storen en treiteren. Waarom? Wat is daar de meerwaarde van? Oproepen om middels allerhande kanalen een storende factor te vormen. Onnozele slogans als zijnde 'linkse ratten rol uw matten' ...

Kom zeg, ... hoeveel argumenten heb je nog nodig?
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:50   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Je hebt de reportage toch zelf gezien?
Met zijn groepje jongens voorbereidingen nemen om mensen die vreedzaam actie voeren te gaan storen en treiteren. Waarom? Wat is daar de meerwaarde van? Oproepen om middels allerhande kanalen een storende factor te vormen. Onnozele slogans als zijnde 'linkse ratten rol uw matten' ...

Kom zeg, ... hoeveel argumenten heb je nog nodig?
Het gaat om uw uitspraak, uw beoordeling, uw visie. U stelt dan "Van Langedove is een onbenul, een etter..."

Ik zou dan wel eens willen weten waarom.

Ook verneem ik graag wat er nu zo verschrikkelijk is aan zijn podcast.

Ernstig discussiëren houdt toch in dat u uw mening enigszins kunt onderbouwen. Anders bent u het die hier afkomt met "onnozele slogans".

Ten andere: de slogan "linkse ratten, rol uw matten" komt niet van Van Langenhove en al evenmin van de groep rond die persoon.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 13:57   #50
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het gaat om uw uitspraak, uw beoordeling, uw visie. U stelt dan "Van Langedove is een onbenul, een etter..."

Ik zou dan wel eens willen weten waarom.

Ook verneem ik graag wat er nu zo verschrikkelijk is aan zijn podcast.

Ernstig discussiëren houdt toch in dat u uw mening enigszins kunt onderbouwen. Anders bent u het die hier afkomt met "onnozele slogans".

Ten andere: de slogan "linkse ratten, rol uw matten" komt niet van Van Langenhove en al evenmin van de groep rond die persoon.
Waarom zou ik een uitspraak moeten doen over zijn podcast?
En waarom ik Dries een etter vind staat in mijn vorige post (mensen die vreedzaam betogen storen, was één van de redenen)
En 'linkse ratten, rol uw matte' is inderdaad niet "zijn" slogan, hij hanteert hem wel ...

Sta me toe nog eens te zuchten ... Fijne dag nog.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 14:24   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Waarom zou ik een uitspraak moeten doen over zijn podcast?
En waarom ik Dries een etter vind staat in mijn vorige post (mensen die vreedzaam betogen storen, was één van de redenen)
En 'linkse ratten, rol uw matte' is inderdaad niet "zijn" slogan, hij hanteert hem wel ...

Sta me toe nog eens te zuchten ... Fijne dag nog.
Met zuchten is er geen argumentatie gekomen. Heel vreemd voor iemand die beweert op dit forum te zijn gekomen om ernstig te discussiëren.

Wat is er trouwens tegen een goed in de mond liggende slogan, ook al gaat u er niet mee akkoord?

En mocht het u ontgaan zijn: deze draad gaat over de podcast van Van Langenhove.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 14:43   #52
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Het gaat om uw uitspraak, uw beoordeling, uw visie. U stelt dan "Van Langedove is een onbenul, een etter..."

Ik zou dan wel eens willen weten waarom.

Ook verneem ik graag wat er nu zo verschrikkelijk is aan zijn podcast.

Ernstig discussiëren houdt toch in dat u uw mening enigszins kunt onderbouwen. Anders bent u het die hier afkomt met "onnozele slogans".

Ten andere: de slogan "linkse ratten, rol uw matten" komt niet van Van Langenhove en al evenmin van de groep rond die persoon.

een interessante evolutie...

Tot voor deze vastenperiode reserveerde je je handelwijze om oeverloos te blijven vragen naar argumenten en bijkomende onderbouw tot in de vierde macht enkel voor niet Vlaams Blokkers.

Deze discriminatie is nu blijkbaar opgeheven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 14:59   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
een interessante evolutie...

Tot voor deze vastenperiode reserveerde je je handelwijze om oeverloos te blijven vragen naar argumenten en bijkomende onderbouw tot in de vierde macht enkel voor niet Vlaams Blokkers.

Deze discriminatie is nu blijkbaar opgeheven.
Bij u is de tijd blijven stilstaan: weinig inhoud.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2020, 21:43   #54
d24e
Partijlid
 
d24e's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Als je er twee kan opsommen, wil ik de moeite nemen om eens te luisteren.
Hij had het in één van z'n podcasts over het vermoeden dat die voorraad mondmaskers vernietigd werd om plaats te maken voor asielzoekers.

Zijn verslag van de persconferentie waar de fameuze "blijf in uw kot" uitspraak gedaan werd.

In de laatste aflevering over universiteiten vond ik zijn verhaal over het aanklagen van riante vergoedingen door leden van de loge interessant, die volgens hem dan wraak namen met de pano reportage en gerechterlijk onderzoek.

Zijn kant van heel dat pano verhaal dat hij uit de doeken doet.

Eigenlijk zeer interessant om een soort insider perspectief te horen van een nieuw en jong parlementslid vind ik.

Wel heeft hij het een beetje te veel over hoe goed hij alles aanpakt en zijn eigen positieve kwaliteiten. Iets meer bescheidenheid zou hem niet mis staan.
d24e is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2020, 11:32   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d24e Bekijk bericht
Hij had het in één van z'n podcasts over het vermoeden dat die voorraad mondmaskers vernietigd werd om plaats te maken voor asielzoekers.

Zijn verslag van de persconferentie waar de fameuze "blijf in uw kot" uitspraak gedaan werd.

In de laatste aflevering over universiteiten vond ik zijn verhaal over het aanklagen van riante vergoedingen door leden van de loge interessant, die volgens hem dan wraak namen met de pano reportage en gerechterlijk onderzoek.

Zijn kant van heel dat pano verhaal dat hij uit de doeken doet.

Eigenlijk zeer interessant om een soort insider perspectief te horen van een nieuw en jong parlementslid vind ik.

Wel heeft hij het een beetje te veel over hoe goed hij alles aanpakt en zijn eigen positieve kwaliteiten. Iets meer bescheidenheid zou hem niet mis staan.
Eindelijk eens iemand die een oordeel uitschrijft op basis van argumentatie en die daartoe de podcast beluistert.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be