Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 27 juni 2020, 11:42   #101
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De even grote leugen: alle vreemdelingen, ten tijde van de grote invasie, zijn hooggeschoold
Dat was inderdaad een leugen van formaat zo ééntje om u tegen te zeggen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 27 juni 2020, 16:56   #102
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je ziet volledig correct. “Vreemdelingen” die uit Z.O. Azië hier binnenkomen hebben een gans andere mentaliteit dan wat wij hier uit Noord-Afrika over de vloer krijgen. Vietnamezen bijvoorbeeld zijn véél meer uit op werk zoeken, hun kinderen zijn zelden straathoekhangers en veel meer leergierig op school. Dat soort mensen ga je niet gauw OCMW- kliënteel zien worden.
Inderdaad: bij ons leven er bijna 200 Nepalezen: harde werkers, allemaal.



Laatst gewijzigd door Boduo : 27 juni 2020 om 16:57.
Boduo is offline  
Oud 27 juni 2020, 17:15   #103
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Inderdaad: bij ons leven er bijna 200 Nepalezen: harde werkers, allemaal.


Die hebben heel hun leven gezonde berglucht ingeademd.
Elio di Supo is offline  
Oud 28 juni 2020, 03:42   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Robert scheldt niet op de"beschaafde" manier waar fervente BLOKhaters in bedreven zijn, maar rechttoe rechtaan. Zo is hij irl ook.
Voor een paar strafpunten of zelfs een ban houdt hij zich niet in. Daar frequenteert hij dit forum te weinig voor.
Robert heeft gelijk wat betreft de mensen die zich als doel stellen de flaminganten uit te lachen en in de nazihoek te duwen omdat zij nastreven wat niet in de belgicistische kraam past. DAT is de kern van Robert's betoog, maar dat wordt, uiteraard, straal genegeerd.

Marie heeft ook 200% gelijk wat betreft haar analyse van de werkwijze van de "kwaliteitsmedia". Zij staat daar lang niet alleen mee.
Het klopt dat HLN de enige krant is die nog lezersreacties toelaat. Die lezers worden door het kopstuk van de belgicistische forum-elite laatdunkend weggezet als halve zolen. Wie het schoentje past trekke het aan.

Voor mij niet gelaten. Het kieshok gaat over een kleine vier jaar weer van het slot. Ook voor de halve zolen. De opeenvolgende peilingen vertonen een opvallend gelijklopende trend. De tijd zal uitwijzen of laatdunkendheid tegenover Vlaams-nationalisten, alsook politieke discriminatie en onvervalste uitsluiting loont.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 juni 2020, 06:29   #105
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die hebben heel hun leven gezonde berglucht ingeademd.
Van die Vietnamezen kan je dat niet zeggen met hun agent orange candy en hun ontbijt met the smell of napalm in the morning... ooit.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 28 juni 2020, 06:52   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Nou breekt mijn klomp! Dit vind ik, mits toelating van Ponti uiteraard, een stelling die puur schelden verontschuldigent, meer nog: het blijkbaar toejuicht?
Waar lees jij dat ik schelden toejuich? Zeggen dat Robert rechttoe rechtaan scheldt, en zich "de kloten van de Schoof" aantrekt van strafpunten of een ban is niet hetzelfde als schelden verontschuldigen of toejuichen. Het is een vaststelling,meer niet.

Je hoeft niet te overdrijven of rechttoe rechtaan te liegen, J.P. Robert zal evengoed als jij een ban krijgen van Ponti als hij voldoende strafpunten verzamelt. Daar hoeft zelfs niemand Robert voor te driehoeken.

Als Robert een ban krijgt zal dat, zoals met iedereen, rap genoeg bekend worden gemaakt via de koeien en kalveren.

Voor zover ik weet levert schelden naar een forummer een waarschuwing of vier strafpunten op. Ik kreeg er ooit vier van Akira en vier van Diatonos. Jammer genoeg voor de fans van strafpunten vervallen ze na een tijdje. Zelfs een tijdelijke ban heeft het mij nooit opgeleverd.
Of Robert ooit tien of meer strafpunten verdiende weet ik niet. Dus ook niet of hij ooit een ban opliep. Misschien weten jouw forumvrienden daar het fijne van?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 juni 2020, 07:47   #107
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
De grote leugen: alle vreemdelingen zijn slecht.
Een werkgever mag kiezen. Een Noord Afrikaanse dame, of een Verre Oosterse...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online  
Oud 28 juni 2020, 07:48   #108
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die hebben heel hun leven gezonde berglucht ingeademd.
En de onbezoedelde woestijnlucht is zoveel slechter ofwat?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be