Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2020, 09:59   #1781
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Welk 'gedrag'? Erop wijzen dat je wel degelijk 'traditioneel' zei en dat je onredelijk bent? Don't shoot the messenger.
Dit gedrag, het is uw keuze geen onderscheid te maken tussen begrippen als traditie en traditionele rolpatronen, waarmee u welbewust probeert de discussie te domineren, op een verkeerd spoor zet en u bovendien ook nog persoonlijk wordt, u verloor het debat, daar kunt u echt wel mee leven, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 11:18   #1782
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dit gedrag, het is uw keuze geen onderscheid te maken tussen begrippen als traditie en traditionele rolpatronen, waarmee u welbewust probeert de discussie te domineren, op een verkeerd spoor zet en u bovendien ook nog persoonlijk wordt, u verloor het debat, daar kunt u echt wel mee leven, toch?
Mens, als je al een woordbetekenis in de Nederlandse taal moet ontkennen ('traditioneel' is gewoon het adjectief vanuit 'traditie', ooit grammatica geleerd?) en als je een standpunt afwijst los van "welke reden dan ook" (letterlijk citaat), dan ben je onredelijk: dat is niet persoonlijk, dat is een vaststelling.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 november 2020 om 11:27.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 11:42   #1783
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Mens, als je al een woordbetekenis in de Nederlandse taal moet ontkennen ('traditioneel' is gewoon het adjectief vanuit 'traditie', ooit grammatica geleerd?) en als je een standpunt afwijst los van "welke reden dan ook" (letterlijk citaat), dan ben je onredelijk: dat is niet persoonlijk, dat is een vaststelling.
Wanneer voor u traditie dezelfde betekenis heeft als traditionele rolpatronen, wat u louter uit frustratie uit de context haalt en " traditie" van maakt om vervolgens daar over verder te bomen, terwijl het niets meer te maken heeft met de stellingname of discussie in het geheel, dan mag u dit hoor. Het is echter wel voor uw eigen rekening.
Bovendien, maar ook dat gaat er bij u niet zo goed in, is stellen wat bij anderen redelijk is of niet, uw persoonlijk oordeel, daarom wijs ik er op dat u alweer persoonlijk wordt.

Maar dit soort kinderachtig gekissebis is niet de bedoeling van dit forum en ronduit vervelend voor mede forummers, u lijkt vooral het laatste woord te willen, wat ik u graag geeft!
Nog een fijne dag verder!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 12:29   #1784
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer voor u traditie dezelfde betekenis heeft als traditionele rolpatronen, wat u louter uit frustratie uit de context haalt en " traditie" van maakt om vervolgens daar over verder te bomen, terwijl het niets meer te maken heeft met de stellingname of discussie in het geheel, dan mag u dit hoor. Het is echter wel voor uw eigen rekening.
Vertel dan maar in welk woordenboek 'traditioneel' iets anders betekent dan 'behorend tot / volgens de traditie'. Dat dat an sich niets met de argumentatie te maken heeft, zei ik zelf, maar u ging in op het woord 'traditie/traditioneel'.

Citaat:
Bovendien, maar ook dat gaat er bij u niet zo goed in, is stellen wat bij anderen redelijk is of niet, uw persoonlijk oordeel, daarom wijs ik er op dat u alweer persoonlijk wordt.
'Redelijk' is niet zomaar wat zeggen of vinden maar dat beredeneerd, dus in het licht van de rede, doen, het tegendeel van dingen afwijzen los van "welke reden dan ook". Maar kennelijk heeft het woord 'redelijk' ook al een andere betekenis in uw woordenboek.

Voor u ook een fijne dag gewenst.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 november 2020 om 12:32.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 12:48   #1785
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Ik wil hier nogmaals herhalen dat die oer-kaloten die holebi's van alles in de weg willen leggen, dik en vet mijn kloten uithangen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 20:55   #1786
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil hier nogmaals herhalen dat die oer-kaloten die holebi's van alles in de weg willen leggen, dik en vet mijn kloten uithangen.
2
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2020, 21:05   #1787
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil hier nogmaals herhalen dat die oer-kaloten die holebi's van alles in de weg willen leggen, dik en vet mijn kloten uithangen.
Welk type argument is dat? Overigens weet ik niet wie het katholicisme erbij gehaald zou hebben.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2020, 13:37   #1788
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
2
3
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 03:00   #1789
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Tegenwoordig kan je je job zelfs kwijt geraken door Zelfverklaarde homofielen homofiel te noemen... ????
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 05:50   #1790
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Tegenwoordig kan je je job zelfs kwijt geraken door Zelfverklaarde homofielen homofiel te noemen... ????
Gewoon de Bijbel of Koran citeren, dat is juridisch zelfs onmogelijk van youtube te halen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 18:37   #1791
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
2
Er zal verschil van mening over zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2021 om 18:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 18:39   #1792
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil hier nogmaals herhalen dat die oer-kaloten die holebi's van alles in de weg willen leggen, dik en vet mijn kloten uithangen.
Laten we dat plaatsen, de oer-kaloten zoals u ze naamde, onder de noemer: heteroseksisme gezien als een 'filosofie' die homoseksualiteit verwerpt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2021 om 18:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 18:49   #1793
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten we dat plaatsen, de oer-kaloten zoals u ze naamde, onder de noemer: heteroseksisme gezien als een 'filosofie' die homoseksualiteit verwerpt.
'we' ? Voor welke club ben jij dan wel woordvoerder ?

Schoofzak heeft 100% gelijk.

Niemand heeft een ander zijn seksualiteit te 'verwerpen'. We leven hier niet in Saoudi-Arabië of Iran.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 21:07   #1794
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'we' ? Voor welke club ben jij dan wel woordvoerder ?

Schoofzak heeft 100% gelijk.

Niemand heeft een ander zijn seksualiteit te 'verwerpen'. We leven hier niet in Saoudi-Arabië of Iran.
De correcte vorm is, "we zijn geen islamieten.'

Maar er leven wel islamieten in dit landje aan de zee. Die verwerpen trouwens zowat de hele holebi+ lijst, open en bloot.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 21:17   #1795
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De correcte vorm is, "we zijn geen islamieten.'

Maar er leven wel islamieten in dit landje aan de zee. Die verwerpen trouwens zowat de hele holebi+ lijst, open en bloot.
Wat? Ook bij ons was (en is bij velen nog steeds) sodomie een zonde. En terecht!
Dat homofilie bestaat en deze mensen met rust gelaten moeten worden is natuurlijk een feit. Maar ze eisen zich beter geen speciale voorkeurbehandeling toe. Als ge ziet tot wat het hier in het westen geleid heeft, dan denk kan ik begrijpen dat andere culturen zich daar draconisch tegen willen beschermen.

Deuteronomium 22:5 Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den Heere, uw God, een gruwel.

1 Corinthians 6:9 Know ye not that the unrighteous shall not inherit the kingdom of God? Be not deceived: neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor effeminate, nor abusers of themselves with mankind, 10 Nor thieves, nor covetous, nor drunkards, nor revilers, nor extortioners, shall inherit the kingdom of God.

“Them” are boys...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 19:35   #1796
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat? Ook bij ons was (en is bij velen nog steeds) sodomie een zonde. En terecht!
Dat homofilie bestaat en deze mensen met rust gelaten moeten worden is natuurlijk een feit. Maar ze eisen zich beter geen speciale voorkeurbehandeling toe. Als ge ziet tot wat het hier in het westen geleid heeft, dan denk kan ik begrijpen dat andere culturen zich daar draconisch tegen willen beschermen.

Deuteronomium 22:5 Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den Heere, uw God, een gruwel.

1 Corinthians 6:9 Know ye not that the unrighteous shall not inherit the kingdom of God? Be not deceived: neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor effeminate, nor abusers of themselves with mankind, 10 Nor thieves, nor covetous, nor drunkards, nor revilers, nor extortioners, shall inherit the kingdom of God.

“Them” are boys...
Tussen Jonatan en koning David, was het toch ook niet erg 'kosjer' volgens mij. En toch moest Jezus afstammen van David. Waar gaan we dat schrijven?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2021 om 19:57.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 19:55   #1797
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De correcte vorm is, "we zijn geen islamieten.'

Maar er leven wel islamieten in dit landje aan de zee. Die verwerpen trouwens zowat de hele holebi+ lijst, open en bloot.
Er leven er nog zo in ons landje.
Protestanten (vraag maar eens aan de pandareus, daar in zijn buurt Horebeke) getuigen van Jehova (onlangs veroordeeld voor onmenselijk gedrag jegens uitgetredenen) , oer-katholieken (immanente rechtvaardigheid), Joden en vergeet ik er nog?)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 20:01   #1798
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat? Ook bij ons was (en is bij velen nog steeds) sodomie een zonde. En terecht!
Dat homofilie bestaat en deze mensen met rust gelaten moeten worden is natuurlijk een feit. Maar ze eisen zich beter geen speciale voorkeurbehandeling toe. Als ge ziet tot wat het hier in het westen geleid heeft, dan denk kan ik begrijpen dat andere culturen zich daar draconisch tegen willen beschermen.
...
Dat sommige clubs bepaald gedrag als een zonde aanziet, is volledig irrelevant in deze discussie.

Maar dat de holebi's een speciale voorkeursbehandeling vragen, is mij volledig onbekend.
Alhoewel ik wel vermoed wat jij bedoelt natuurlijk. Dat zullen we misschien nog vernemen in deze draad.
Vb. dat holebi's geen burgerlijk contract zouden mogen afsluiten zoals ikzelf en mijn heksie perfeksie wel mochten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 20:12   #1799
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De correcte vorm is, "we zijn geen islamieten.'

Maar er leven wel islamieten in dit landje aan de zee. Die verwerpen trouwens zowat de hele holebi+ lijst, open en bloot.
Geef de christelijke nationalisten de macht en we hoeven niet te concurreren met onder andere de islamfundamentalisten op dat gebied. Daarom, schaf gewoon die idiote subsidies van honderden miljoenen euro's aan erkende religies af, dat enkel en alleen maar dient om mensen dom en haatdragend tegen elkaar te maken.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.

Laatst gewijzigd door Indomitable : 8 september 2021 om 20:13.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2021, 20:23   #1800
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat sommige clubs bepaald gedrag als een zonde aanziet, is volledig irrelevant in deze discussie.

Maar dat de holebi's een speciale voorkeursbehandeling vragen, is mij volledig onbekend.
Alhoewel ik wel vermoed wat jij bedoelt natuurlijk. Dat zullen we misschien nog vernemen in deze draad.
Vb. dat holebi's geen burgerlijk contract zouden mogen afsluiten zoals ikzelf en mijn heksie perfeksie wel mochten.
De absolute wet zegt dat het een zonde is. Wanneer homofilie en transgenders steeds meer voorkomen en dat op kinderen afgeduwd wordt, mag je u toch vragen stellen zeker? Ziet die foto dat ik bij die reactie plaatste?
Dan zijn er nog kinderen die hormonenblockers krijgen.




Adoptierechten is iets dat tegen de natuur in gaat en dus een voorkeurbehandeling genieten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be