Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2021, 18:14   #121
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Over huifkar gesproken... Jouw grootste bewijs is toch wel Amerika waar na de massale overzeese inwijkingen (zeg maar overrompelingen, cfr. Europa vandaag) de oorspronkelijke Indiaanse kultuur toch in ere gehouden werd en nu over de hele wereld wordt uitgedragen...

Ga elders je fabeltjes vertellen...
Waar?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 18:28   #122
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Waar?
Ik ken op zijn minst 1 Nederlandse Sjamaan die een deel van de prairie Indiaanse cultuur uitdraagt.
En hij doet dat voornamelijk in Nederland en België.

Zeer aangename mens in omgang, dringt geen geloof op.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 21 januari 2021 om 18:29.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 19:56   #123
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Waar?
In Turkije?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 20:27   #124
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ken op zijn minst 1 Nederlandse Sjamaan die een deel van de prairie Indiaanse cultuur uitdraagt.
En hij doet dat voornamelijk in Nederland en België.

Zeer aangename mens in omgang, dringt geen geloof op.
Wat leuk dat het een fijne mens is. Over de oorspronkelijke bewoners van het continent dat o.a. bevolkt was met de Cherokee, Chickasaw, Natchez, Apalachee, en nog vele vele andere stammen kan ik je niet veel vertellen. En van theologische, spirituele en sjamanistische thema's nog veel minder. Daar hou ik mij ver vandaan.
Mag ik informeren hoe jouw antwoord op mijn bericht een antwoord is op de vraag van mij aan Marie waar jij op reageerde?
Marie maakt wat mij betreft rare gedachtesprongen en heeft andere definities van bepaalde begrippen. Ze zei dat ik mijn 'fabeltjes' elders moet gaan vertellen. Maar het was geen fabeltje dat ik vertelde want er komen buiten de ingewanden van kippen geen andere beesten, en al zeker geen sprekende, in voor. Maar goed, blijkbaar heb jij wel voldoende inzichten om de communicatie van Marie in voldoende mate te doorgronden. De enige locaties die ik uit uw bericht kon halen waren België en Nederland. Dus mag ik veronderstellen dat ik mijn schrijfsels, geen fabels, wat u betreft wel in deze contreien kan verspreiden?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2021, 20:28   #125
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
In Turkije?
Bedankt voor uw advies, broeder.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 09:05   #126
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Bedankt voor uw advies, broeder.
Met plezier gedaan. En voor mij hoef je niet terug te komen.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 09:23   #127
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Nog iemand, de zoveelste in rij, die de trefzekerheid van Madam Soleil en haar glazen bol probeert te evenaren aan de hand van verwaarloosbare aantallen akkefietjes. Zo heeft iedere nutcase hier en in de echte wereld zijn eigen variant op de toekomstvoorspellingen die gevormd worden door angst gevulde tonnages aan kaka in hun onderbroek. Waar is de tijd dat in onze contreien druïdes de ingewanden van kippen lazen om accuraat te weten wat de toekomst zou brengen? Maar ja, van Ben Weyts en Michel Vandebosch mag dat niet meer. Dus moet de moe getergde Vlaming zich toeleggen op het porren in zijn eigen angststront om die vettige walmen die dan opstijgen te inhaleren voor een hallucinerend en voorspellend effect. De vuilbak met het aantal doemscenario's dat op deze wijze verkregen is, is onderhand overvol.

Uiteindelijk zie ik in jouw voorbeelden niets wat in eerste instantie met een streng maar rechtvaardig(dus niet met racistisch, discriminerend en etnisch profilerend) beleid gecounterd kan worden. En ten tweede moet het Westen af van het idee dat de rest van de wereld hun voorraadkast is, stoppen met overal onrust te zaaien en de rijkdom eerlijk verdelen. Als iedereen krijgt waar hij universeel recht op heeft(een beter leven) dan gaat die ook niet de drang voelen om te migreren. En dan kunt gij van heel Vlaanderen een Arisch paradijs maken met allemaal blondjes met blauwe ogen.



Boehoe, droog je tranen, laad al je spullen in je huifkar en rij spoorslags naar Bokrijk(het museum). Daar staan nog een paar vacante leemhutjes.
schitterend !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:14   #128
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Met plezier gedaan. En voor mij hoef je niet terug te komen.
Zijt gij hier trouwens wel autochtoon ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:31   #129
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Waar?
Man, dat is jouw probleem, niet het mijne...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:31   #130
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Met plezier gedaan. En voor mij hoef je niet terug te komen.
Haha, daar had ik u effe liggen, hard bij de neus genomen, een rad voor de ogen gedraaid en een schijnbeweging waar de grote generaals uit de geschiedenis jaloers op zouden zijn geweest. De echte Skobelev draait zich nu om in zijn graf. Die zou zich nooit door een Turk hebben laten misleiden want iedere Turk die hij tegenkwam werd gewoonweg door hem afgeslacht.
Mijn activiteiten gaan voort vanuit mijn stulpje gelegen op een paar boogscheuten van de Maas flirtend met de zandige gronden van de Kempen. Ik blijf dus gezellig in België, aan de Maaskant die doordrenkt is met mijn bloed en tranen die vloeiden als ik met mijn fietske viel en mijn zweet dat druppelde in de vruchtbare gronden van de Maasvallei tijdens de talloze keren dat ik zonnebaadde aan de oevers van de grindplassen en kiezelkuilen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:33   #131
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Man, dat is jouw probleem, niet het mijne...
Hoe bedoelt ge?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:39   #132
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
En ten tweede moet het Westen af van het idee dat de rest van de wereld hun voorraadkast is, stoppen met overal onrust te zaaien en de rijkdom eerlijk verdelen.
.
Mooi en hoe slaagt het westen daar vooral in??? Ha, ha, door zich te associeren met de in die landen al lang bestaande en bloeiende maffia die de eigen bevolking al lang voor de inval van het westen uitbuitten en onder de knoet hielden...
En als ze dan eindelijk het westen buitengekegeld hebben dan heeft die maffia nog meer de handjes vrij om hun uitbuitingsbeleid verder door te voeren...

Maar daar horen we niets over...

Hoeveel immigranten neemt Saoudi Arabië op???
Willen de meeste moslism wel naar Saoudi Arabië vluchten of zouden ze gewoon van de regen in den drop terecht komen???

Maar hoe gemakkelijk de westerse bevolking beschuldigen... maar in eigen boezem kijken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:48   #133
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Haha, daar had ik u effe liggen, hard bij de neus genomen, een rad voor de ogen gedraaid en een schijnbeweging waar de grote generaals uit de geschiedenis jaloers op zouden zijn geweest. De echte Skobelev draait zich nu om in zijn graf. Die zou zich nooit door een Turk hebben laten misleiden want iedere Turk die hij tegenkwam werd gewoonweg door hem afgeslacht.
Mijn activiteiten gaan voort vanuit mijn stulpje gelegen op een paar boogscheuten van de Maas flirtend met de zandige gronden van de Kempen. Ik blijf dus gezellig in België, aan de Maaskant die doordrenkt is met mijn bloed en tranen die vloeiden als ik met mijn fietske viel en mijn zweet dat druppelde in de vruchtbare gronden van de Maasvallei tijdens de talloze keren dat ik zonnebaadde aan de oevers van de grindplassen en kiezelkuilen.
U bent hier thuis, maakt u maar geen zorgen. Limburger onder de Limburgers.

We zouden de Vlamingen beter moeten buitenborstelen, ten minste tot over de grens met Brabant
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:50   #134
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Mooi en hoe slaagt het westen daar vooral in??? Ha, ha, door zich te associeren met de in die landen al lang bestaande en bloeiende maffia die de eigen bevolking al lang voor de inval van het westen uitbuitten en onder de knoet hielden...
En als ze dan eindelijk het westen buitengekegeld hebben dan heeft die maffia nog meer de handjes vrij om hun uitbuitingsbeleid verder door te voeren...

Maar daar horen we niets over...

Hoeveel immigranten neemt Saoudi Arabië op???
Willen de meeste moslism wel naar Saoudi Arabië vluchten of zouden ze gewoon van de regen in den drop terecht komen???
Het is onduidelijk over welke perioden ge het hebt in de geschiedenis in dit bericht. Dat is informatie die cruciaal is voor een correcte analyse. En ook weer vanalles door elkaar aan het gooien. Ik heb bovendien de indruk dat geopolitiek iets te hoog gegrepen is voor u.

Citaat:
Maar hoe gemakkelijk de westerse bevolking beschuldigen... maar in eigen boezem kijken...
Ik kijk toch in eigen boezem. Ik ben het Westen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 22 januari 2021 om 11:50.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:55   #135
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
U bent hier thuis, maakt u maar geen zorgen. Limburger onder de Limburgers.

We zouden de Vlamingen beter moeten buitenborstelen, ten minste tot over de grens met Brabant
Ja, en we kunnen de borstel uit hun campagne Grote Kuis gebruiken.

__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 11:59   #136
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is onduidelijk over welke perioden ge het hebt in de geschiedenis in dit bericht. Dat is informatie die cruciaal is voor een correcte analyse. En ook weer vanalles door elkaar aan het gooien. Ik heb bovendien de indruk dat geopolitiek iets te hoog gegrepen is voor u.
De beschuldiging dat het Westen de fout is van alles, is ook gewoon alles op een hoop gooien...
Eerst en vooral wat bedoel je met het Westen??? Denk je niet dat de meeste tijd de gewone bevolking, het westerse plebs, even zeer mee uitgebuit werd???

Oké, we hebben betere tijden gekend die in feiten pas na WOII begonnen zijn... Dus je spreekt over hooguit zestig, zeventig jaren...

Ik kijk toch in eigen boezem. Ik ben het Westen.[/quote]

En zit jij aan de bestuursknuppels van het Westen of mag je enkel braaf je hoofdje buigen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 12:00   #137
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ja, en we kunnen de borstel uit hun campagne Grote Kuis gebruiken.

Een beetje verkeerd jouw afbeelding; het is niet het VB maar la belgique die die grote kuis uitvoerd...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 12:01   #138
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
U bent hier thuis, maakt u maar geen zorgen. Limburger onder de Limburgers.

We zouden de Vlamingen beter moeten buitenborstelen, ten minste tot over de grens met Brabant
Oei, en onze brave Belgicisten willen ons juist duidelijk maken dat de Limburgers geen Vlamingen zijn... hoe kun jij die dan gaan buitenborstelen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 12:02   #139
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Na decennia doelbewuste immigratie kwam Statbel voor het eerst met een officieel cijfer. Eén op de drie inwoners van België heeft ondertussen vreemde wortels. In Brussel is dat zelfs drie op de vier.
BRON

Ga eens wandelen en lees op de brievenbussen de namen eens, u gaat echt erschieten.

De véle reclameboodschappen die de TV uitzendingen storen werken de omvolking mee in de hand in de meeste gevallen.

Het 'Paard van Troje' rolt rustig verder en niemand roept het een HALT toe.

Is het voer voor klokkenluiders?

In volgende tekst trekt men van leer tegen Turkije?

EU haalt met Turkije het paard van Troje binnen.

Als ze turkije ooit zouden toelaten tot de EU mag je het inderdaad allemaal vergeten wat onze ouders/voorouders allemaal opgebouwd hebben.

Staat onze kinderen een mooie toekomst te wachten?

Ach, die pappen er toch al allemaal met aan dus no problem. (mijn kort bochtenwerk is goed vandaag, dat ligt aan nieuwe banden, op de wagen bedoel ik)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2021 om 12:08.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 12:23   #140
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON

Ga eens wandelen en lees op de brievenbussen de namen eens, u gaat echt erschieten.

De véle reclameboodschappen die de TV uitzendingen storen werken de omvolking mee in de hand in de meeste gevallen.

Het 'Paard van Troje' rolt rustig verder en niemand roept het een HALT toe.

Is het voer voor klokkenluiders?

In volgende tekst trekt men van leer tegen Turkije?

EU haalt met Turkije het paard van Troje binnen.

Als ze turkije ooit zouden toelaten tot de EU mag je het inderdaad allemaal vergeten wat onze ouders/voorouders allemaal opgebouwd hebben.

Staat onze kinderen een mooie toekomst te wachten?

Ach, die pappen er toch al allemaal met aan dus no problem. (mijn kort bochtenwerk is goed vandaag, dat ligt aan nieuwe banden, op de wagen bedoel ik)
Iedereen heeft buitenlandse roots in dit land mijn beste, of u moet uit een dorp komen dat is afgesloten sinds de tijd van de jager verzamelaars.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be