![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Dit zou als een ideale afspraak kunnen gelden, maar ik wil op dit moment dergelijk futiel detail niet gaan verplichten of verbieden. Zo schud ik bij niemand de puberale hormonen wakker en worden ostentatief opstandig gedrag en andere recalcitrante uitingen van geldingsdrang vermeden. Pontifex. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het blauw wil posten doe ik het in het groen.
Jazeker zou geschreven hebben: "Weet ge wat ? Post dat misschien nog een paar keer." Niet ieder kieken komt uit een ei! Solidariteit is je buurman je schop lenen als hij zijn tuin moet omschuppen. Solidariteit volgens Magnette is je werkloze buurman geld geven zodat hij zijn tuinman kan betalen. (Walter Van Acker). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand van gevorderde leeftijd die een e-reader van De Standaard gebruikt om boeken te lezen. Dit valt hem gemakkelijker te lezen omdat deze een goed contrast gebruiken met 0% lichtuitstraling. Ook voor mensen met nog gezonde ogen is het helemaal niet gezond om dagelijks urenlang licht in je ogen te laten schijnen. In de jaren '80 lachte ik met de uitleg dat amber en groene monochrome schermen goed waren voor de ogen, een TV als computerscherm gaf ten minste kleuren weer! Anno 2021 lach ik hier niet meer mee. ![]() Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 januari 2021 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De halve nachtmodus die ik hier toon , zo staat het hier gewoonlijk , heel soms complete nachtmodus !! Vroeger op school , jaren 80 , zwart met groene letters , ik kon dat eigenlijk niet meer lezen !! M'n ogen werden zelfs mottig vanwege het piekeren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 januari 2021 om 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we i.p.v. gebruikers threads in een negeerlijst zetten? Misschien een idee voor de ontwikkelaars van het forum.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als twee discussies over hetzelfde onderwerp worden samengevoegd moet er ook niet worden genegeerd.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een suggestie om dubbele discussies te vermijden
Als een onderwerp handelt over een bepaald land zou het handig zijn moest de naam van het land vermeld worden in de titel van het onderwerp. Dit maakt het gemakkelijker om via de zoekfunctie te achterhalen of een bepaalde discussie reeds bestaat, en belet dus dubbele discussies die nadien worden samengevoegd. Idem voor andere onderwerpen. Een sleutelwoord in de titel dat iets specifiek zegt over het onderwerp vergemakkelijkt het zoeken naar een onderwerp. Bijvoorbeeld: https://forum.politics.be/showthread.php?t=257652 De kans dat iemand terug een discussie over de toestand in Ijsland begint is niet onwaarschijnlijk.
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be) Laatst gewijzigd door Rudy : 13 februari 2021 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal dubbele discussies in het corona katern loopt de spuigaten uit.
Is het nu zo moeilijk om eerst eens te checken of het onderwerp van discussie reeds bestaat. Dit kan via de zoekfunctie.
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is erg en triestig dat het 11000 draadje in K&K misbruikt wordt om te komen schelden en trollen over Corona. Het zou wenselijk zijn om betreffende(n) naar het Corona-topic te verwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft lang geduurd vooraleer iets over corona in de 11000 draad kwam. Principieel heb ik daar niet zo direct een probleem mee. Zolang het beleefd blijft, en het hoeft niet wetenschappelijk te zijn. De onderwerpen hoeven niet bij corona te blijven. Elke dag of zo een ander onderwerp. Beetje geduld. ![]()
![]() |