Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2021, 02:10   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard Moderna en Pfizer onderuit op de beurs !

https://www.telegraaf.nl/financieel/...-coronavaccins

De aandelenkoersen van vaccinmaker Moderna en BionTech zijn woensdag tot 19% onderuit gegaan. Ook vaccinproducent Pfizer verloor terrein, korte tijd zo’n 7% in de beurshandel op Wall Street.

Effectivieit van vaccins tegen deltavariant zou beperkt zijn.
Nieuwe Amerikaanse onderzoeksgegevens suggereren dat de mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna mogelijk minder effectief zijn tegen het nieuwe delta-virus.

Het Europees Geneesmiddelenbureau zei bovendien woensdag dat het is begonnen met het beoordelen van rapporten over aandoeningen die verband houden met de huid en de nieren na vaccinaties met Comirnaty, een middel ontwikkeld door Pfizer en BioNTech, en van Spikevax, het product van Moderna.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2021 om 02:10.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 02:12   #2
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Het begin is er. Nu wachten wat de cijfers doen als de Pfizer babies het daglicht zien.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 04:37   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Als er nog eens beleid is dat met iets experimenteel afkomt.
De beleidmakers en hun naasten er eerst mee inspuiten.

Als ze eerlijk waren met hun cijfers, werd die zooi meteen een halte geroepen. Maar we hebben omkoopbare en corrupte niet verkozen lieden die in hun handen wrijven met een grijns tot achter de oren in hun vergeldingsacties tegen het volk. Het zijn de Babylonische hoeren van deze tijd.

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 augustus 2021 om 04:40.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 05:46   #4
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht

De aandelenkoersen van vaccinmaker Moderna en BionTech zijn woensdag tot 19% onderuit gegaan. Ook vaccinproducent Pfizer verloor terrein, korte tijd zo’n 7% in de beurshandel op Wall Street.

Nieuwe Amerikaanse onderzoeksgegevens suggereren dat de mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna mogelijk minder effectief zijn tegen het nieuwe delta-virus.

Het Europees Geneesmiddelenbureau zei bovendien woensdag dat het is begonnen met het beoordelen van rapporten over aandoeningen die verband houden met de huid en de nieren na vaccinaties met Comirnaty, een middel ontwikkeld door Pfizer en BioNTech, en van Spikevax, het product van Moderna.
Fijn, dan kunnen we gevaccineerden binnenkort herkennen aan hun reptielenhuid. Ik had hier wel al eerder over gehoord, het zou iets schubachtigs zijn.

Toeval of niet, het coronavirus zou ook door een schubachtige zijn verspreid :

Zo gaan die mensen er binnenkort dus uitzien he

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 13 augustus 2021 om 05:49.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 07:40   #5
Knuts
Gouverneur

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Een beetje vreemd dat de sterke stijging van Moderna op maandag niet vermeld wordt. Narrative, he

Even zien.

Pfizer:
gisteren: + 2.01%
over de 5 laatste dagen: +4.26%
staat wel 2.7% lager dan de topkoers die het dinsdag na een sterke stijging even haalde

Moderna:
gisteren: +1.58%
over de 5 laatste dagen: -4.75%
staat wel 21% lager dan de topkoers die het maandag na een enorm sterke stijging even haalde

Samengevat: niet veel aan de hand met Pfizer, Moderna wel heel volatiel deze week, met uiteindelijk een -4.75% over 5 dagen.
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:16   #6
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Fijn, dan kunnen we gevaccineerden binnenkort herkennen aan hun reptielenhuid. Ik had hier wel al eerder over gehoord, het zou iets schubachtigs zijn.

Toeval of niet, het coronavirus zou ook door een schubachtige zijn verspreid :

Zo gaan die mensen er binnenkort dus uitzien he
erythema multiforme

Uitgebreide herpes. Zeer lelijk en besmettelijk.
Oud 13 augustus 2021, 09:16   #7
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Newspeak voor "de onderzoeken wijzen uit dat de gentherapieën van Pfizer en Moderna waardeloos zijn tegen de onvermijdelijke en voorspelbare variant van het welbekende coronavirus"

Een klein zinnetje vol leugens in de woordkeuze, maar toch een schuchtere stap in de richting van de kennelijke feiten. Ergens heeft iemand gesnopen dat je alleen maar kunt blijven liegen als je gedeeltelijk recht doet aan de waarheid.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 13 augustus 2021 om 09:22.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:43   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Een beetje vreemd dat de sterke stijging van Moderna op maandag niet vermeld wordt. Narrative, he

Even zien.

Pfizer:
gisteren: + 2.01%
over de 5 laatste dagen: +4.26%
staat wel 2.7% lager dan de topkoers die het dinsdag na een sterke stijging even haalde

Moderna:
gisteren: +1.58%
over de 5 laatste dagen: -4.75%
staat wel 21% lager dan de topkoers die het maandag na een enorm sterke stijging even haalde

Samengevat: niet veel aan de hand met Pfizer, Moderna wel heel volatiel deze week, met uiteindelijk een -4.75% over 5 dagen.
Bovendien staat Moderna in vergelijking tot voor de Corona crisis extreem hoog. Dus er zal wel wat gespecuuleer aan de hand zijn ook.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 10:51   #9
denkimi
Banneling

Standaard

De vaccin fabrikanten hoeven zich echt geen zorgen te maken hoor. Of hun vaccins nu werken of niet is niet van belang, veel overheden zitten al te diep in hun achterste om dat ooit nog te kunnen toegeven.

Dus zullen ze gemakkelijk nog een paar miljard vaccins kunnen verkopen, zelfs al steken ze er gewoon water in.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 14:02   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
De vaccin fabrikanten hoeven zich echt geen zorgen te maken hoor. Of hun vaccins nu werken of niet is niet van belang, veel overheden zitten al te diep in hun achterste om dat ooit nog te kunnen toegeven.

Dus zullen ze gemakkelijk nog een paar miljard vaccins kunnen verkopen, zelfs al steken ze er gewoon water in.
Idd -7% is gewoon een gelegenheid te kopen op de beurs.
Dat bedrijf wordt hier hoe dan ook gevestigd en zal hoe dan ook produceren.

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 augustus 2021 om 14:04.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 14:24   #11
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Het begin is er. Nu wachten wat de cijfers doen als de Pfizer babies het daglicht zien.
Hier ben ik doodsbang voor. Ik overweeg er zelfs mijn kinderwens voor op te bergen. Ik ga 3 jaar wachten om te kijken wat dit geeft
Oud 13 augustus 2021, 15:00   #12
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hier ben ik doodsbang voor. Ik overweeg er zelfs mijn kinderwens voor op te bergen. Ik ga 3 jaar wachten om te kijken wat dit geeft
Het is niet noodzakelijk dat zo'n mogelijke gevolgen van gen vaccins vanaf de geboorte duidelijk zullen zijn. Daar gaan nog vele jaren over gaan. Kijk naar Softenon.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 19:51   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is niet noodzakelijk dat zo'n mogelijke gevolgen van gen vaccins vanaf de geboorte duidelijk zullen zijn. Daar gaan nog vele jaren over gaan. Kijk naar Softenon.
Die baby's werden nochtans geboren, negen maanden ongeveer na hun conceptie.
Terwijl ik me meen te herinneren dat het softenon genomen werd tijdens de zwangerschap.

Nu, mijn wellicht laatste kleinkind (een grote verrassing) is in wording.
Het zal dus een covid-baby zijn. Met een papa en mama die gevaccineerd zijn.
Op de echo's lijkt alles ok te zijn.
U mag mij al feliciteren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 19:57   #14
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die baby's werden nochtans geboren, negen maanden ongeveer na hun conceptie.
Terwijl ik me meen te herinneren dat het softenon genomen werd tijdens de zwangerschap.

Nu, mijn wellicht laatste kleinkind (een grote verrassing) is in wording.
Het zal dus een covid-baby zijn. Met een papa en mama die gevaccineerd zijn.
Op de echo's lijkt alles ok te zijn.
U mag mij al feliciteren.
Proficiat, trotse bompa Schoof !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 20:01   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja ja, alweer bijkomende kosten met verjaardag en feestdagen .... toch zolang ik nog leef.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 13 augustus 2021, 20:03   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom zet jij heel je openingspost in het vet?

Voor de rest: ik zit nu sedert twee jaar ongeveer met twee dinkses in de brede farma, en die zijn heel die tijd mooi gestegen.
Ik ga ze nog niet wegdoen.

Oud 13 augustus 2021, 20:03   #17
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

yup, dat zeggen die van spoed ook al sinds ze enkel nog jonge relatief gezonde ongevaccineerde mensen aan de zuurstof moeten hangen
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 20:06   #18
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
ik zou deze volledig opbergen, ik weet wat het is van één hypochondrische moeder te hebben, zelf draag ik heel mijn leven al de gevolgen...
Oud 13 augustus 2021, 20:06   #19
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
² !!
Oud 13 augustus 2021, 22:10   #20
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
yup, dat zeggen die van spoed ook al sinds ze enkel nog jonge relatief gezonde ongevaccineerde mensen aan de zuurstof moeten hangen
Maar blijkbaar zijn deze jongeren toch nog goed te redden, want het zijn nog altijd de oudjes die het bijltje leggen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be