![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn game pc startte altijd zeer snel op, na de laatste update opvallend trager.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 augustus 2021 om 15:45. |
|
|
|
|
|
#15342 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Aub hou u in en zeg nu niet dat het Trump zijn schuld is
|
|
|
|
#15343 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#15344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kweetni wat er van alles geworden is, maar tis niet leuk meer. Ik wil gewoon spelen zonder dat ik toestemming tot vanalles moet geven en 100x per jaar moet updaten.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 augustus 2021 om 15:55. |
|
|
|
|
|
|
#15346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15347 | |
|
|
Citaat:
En ik citeer speciaal voor u: De Europese Unie voert nieuwe douaneregels in voor online aankopen van buiten de EU. Koop je iets in een Britse, Chinese, Amerikaanse of andere niet-Europese webshop? Op alle zendingen die vanaf 1 juli in België worden geleverd, betaal je btw en invoerkosten, ook op zendingen van 22 euro of minder. Einde citaat. En weerom, nee het is niet Trump zijn schuld.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 augustus 2021 om 16:10. |
|
|
|
|
|
|
#15348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#15349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar staat er een wacko met een bomauto aan het Capitool en eist hij het ontslag van Biden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#15351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dees kan gewoon nimeer. Intussen start mijn bakkie wel weer bliksemvlug op Staat 9 op 10 offline, ik krijg het schijt van deze generatie technologie.
|
|
|
|
#15352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trump?
|
|
|
|
|
#15353 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1. Start gpedit.msc 2. Ga naar Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Update. 3. Open Configure Automatic Updates 4. Enable en zet op optie 2 (notify download en install).
|
|
|
|
#15354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Negeer het lang genoeg en ziet, er is enkel de optie “bijwerken en afsluiten”. Maar niet getreurd, ik verpats dat en zet dat geld opzij. Allemaal geen plezier meer in, we,zijn geen baas meer over eigen media.
|
|
|
|
#15355 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met wat ik u geef toont em u dat er updates zijn, maar doet verder niks uit zijn eigen.
|
|
|
|
#15356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik pak wel een postduif.
|
|
|
#15357 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mensen die "Patsy" heten
Patsys zijn platte pateekes.
|
|
|
#15358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Herstelpunten maken De laatste update/grade waar u van denkt dat hij de spelbreker zou kunnen zijn er terug afsmijten? soms is Windows Defender ook wel een spelbreker maar dat valt ook aan te passen bij services.msc Toch is en blijft in de meeste gevallen de regel: "Don't change a good working system" p.s. Opdrachtpromt/powershell als admin en sfc/scannow (systeemcontrole) even doen? Dat kan echt aan 1001 dingen liggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#15359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd. Ik heb nog nooit zo'n slecht werkend besturingsprogramma gehad als de mint die ik nu draai. (Moet wel zeggen dat ik er niets van ken maar de traagheid en bugs die erin zitten ... ) Bij windows staan er gewoon een aantal defaults slecht betreffende updates maar als je bij linux niet weet waar je mee bezig bent is het hopeloos)
|
|
|
#15360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb heimwee naar de eerste (oer)versie van Unreal Tournament.
|
|
|
|