![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee, alleen, in haar plaats zou ik dat niet zeggen met klanten derbij. Anderzijds is de situatie niet zo direct te vergelijken met zorgpersoneel. Zorgpersoneel is eigenlijk staatspersoneel. Eigenlijk zwaar bevoordeeld, werkdruk is eigenlijk bezigheidsdruk. Te vergelijken met kaartspelers die elkaar opjagen. 1001 regeltjes ter bezigheidsverschaffing. Veel klagen om dat weg te steken. Herinner de klassieker die ik ooit las: cipier is de job met de meeste stakingsdagen, "dus" zou de rotste job van 't land moeten zijn. Echter bij aanwervingsrondes zijn er 10 kandidaten voor X postjes, en De Crem beloofde bij ronseling voor legerdienst later een voorkeursbehandeling voor functie cipier. Strategie van de grote leugen. De grootste luiaards zijn de rapste en grootste klagers. In deze bevoordelingssituatie, zou je kunnen stellen dat je een grotere inschikkelijkheid tov extremere wensen van je betalers moet vertonen. Allez, niet moeten, in hun plaats zou ik er mijn schup afkuisen en elders werk zoeken, waar die extremere wensen niet gesteld worden. En dat is ook wat ik vind dat de vaccinweigeraars tussen dat zorgpersoneel moeten doen. Ontslag geven. Hoe meer hoe beter. Het jammere is allicht dat het afhankelijk gemaakten zijn. De "kost" van elders werk moeten vinden, allicht te hoog. Ook al door de nazi's, met hun minimumlonen en ander gemoei, en vooral, hun geplunder in de economie, die de eisen gesteld aan personeel steeds verder verhoogd, waardoor steeds meer buiten de boot vallen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#462 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je vaccinatie was geen final solution he.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
#463 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zou toch verwachten dat een goed deel van zijn electoraat het extra erfenisje best kan pruimen ? Citaat:
Wat is daar nu mis mee ? Jij wil zeggen dat mensen hun vrijheden moeten ontnomen worden omwille van een frigo tekort ? Kunnen we dan niet snel wat premies uitkeren voor wie voor 500 Euro rap een ouwe in het park wil begraven of zo ? Met minder dan 100 miljoen krijg je zo wel op een paar weken tijd 20 000 lijken begraven he ! Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#464 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is eigenlijk geen verschil in sanitair effect tussen een griep vaccin en dit corona vaccin. Daarentegen, zoals ik al stelde, is ons communistisch zorgsysteem vanwege zijn communistische aard nu eenmaal genoopt om het schaarste probleem dat normaal door de markt wordt opgelost, via reglementen aan te pakken, en inderdaad ben ik het met U eens dat niet-gevaccineerden geen aanspraak kunnen maken op corona verzorging, toch niet als er druk op het systeem zit. Dat lijkt mij evident. Maar om zo een effemeer vaccin gaan te verplichten op een moment dat het al niet meer doet waar men de verplichting in de eerste plaats voor wilde invoeren, is niet vergelijkbaar met het polio vaccin en zijn effect he. Citaat:
De vaccinale campagne werkt ook helemaal niet zoals beoogd, namelijk 'groepsimmuniteit' duurzaam bereiken. De vaccinale campagne heeft wel een goed neven effect dat niet de "bedoeling" was, namelijk bescherming tegen zware ziekte. Dat is wat echt voldoende is, en men riskeert van dat effect te compromitteren door toch nog als een Don Quichotte te doen alsof men zijn kwakzalversdoel zal bereiken. |
||||
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Minister
|
Citaat:
Stop toch eens met die drogredenering die zichzelf duizend keer herhaalt op dit forum. Zorgpersoneel heeft nul komma nul verantwoordelijkheid naar anderen toe. Behalve (enigszins) in het dragen van maskers, ontsmetten van handen en thuisblijven bij ziekte. Je bent een kundig schrijver maar je hebt geen flauw idee waar je over praat.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 augustus 2021 om 13:20. |
|
|
|
|
|
|
#466 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De enige egoïsten zijn gevaccineerden die verwachten dat andere zich vaccineren.
Zij die vrijheid opofferen voor veiligheid verdienen geen van beide.
|
|
|
#467 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En wie er dan voor KIEST om zich vrijwillig te laten vaccineren en weet dat er bijwerkingen aan vast hangen, die moet OOK maar zijne plan trekken als hij ziek wordt van die bijwerkingen, eigen schuld. Zij brengen OOK dat gezondheidssysteem, waarvoor wij ALLEN betalen, bewust mee in gevaar, net hetzelfde! Wat is me dat nu?! Wat een harteloze onmensen zitten hier maar om zieke mensen te willen laten creperen, die horen thuis in de bak of de psychiatrie. Nogmaals: medische zorg is een RECHT en elke zieke mens heeft daar RECHT op, ongeacht of ze gevaccineerd kiezen of ongevaccineerd, dat OOK hun RECHT is!
|
|
|
|
#468 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij geen wandelende varianten fabriek met een witte kiel.
Dat ze maar ginder blijven met hun spike prut aan hun handen.
|
|
|
#469 |
|
Minister
|
Aan de universiteit van Virginia werden honderden studenten die zich niet wilden laten vaccineren uitgeschreven door de directie.
Ze kunnen zich terug inschrijven zodra ze gevaccineerd zijn, of als ze kunnen bewijzen dat ze vrijgsteld (exempt) zijn bijvoorbeeld om religieuze redenen. Waarom zou dit laatste in de USA kunnen maar in België niet? Ik ga een radicale moslim worden. Ben bereid verschillende keren naar een moskee te gaan om enige geloofwaardigheid te creëren. University of Virginia disenrolls hundreds of students who did not comply with vaccine requirement
|
|
|
#470 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#471 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#472 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De ene verzekering zal duurder zijn dan de andere, en beide kampen denken dat zij de goedkoopste zullen hebben. Iedereen tevreden dus! En voor mijzelf wil ik wel een ziekteverzekering die geen ziekenhuisopnames vergoedt. Want in een ziekenhuis zien ze me toch nooit. En nee, ik ben niet jong. Ik kan mezelf genezen. Eigenlijk heb ik aan een ongevallenverzekering (met ziekenhuisopnames) genoeg, want ik slik nooit pillen en zal dat ook nooit doen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het is wel interessant het eens van die kant te laten zien, maar je weet ook dat het Eurosceptic niet om die "commerce" te doen is. Laten we niet vergeten dat op zijn bedoeling niet ingegaan wordt.
|
|
|
|
|
#475 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn punt is als ge deel uitmaakt van een commerciele gilde, het normaal is dat ge de commerce van die gilde promoot.
|
|
|
|
|
|
#476 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat soms niet net omgekeerd? Dat je van die commerce niets wil omdat je weet dat er gesjoemeld wordt?
|
|
|
#477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat je als idealist geschokt zou zijn omdat je ontdekt dat de wereld anders is dan in uw naieve dromen, kan zijn. Maar dan moet je ook consequent zijn, en die gilde verlaten he. Als je in die gilde blijft, dan moet je hun fond de commerce ondersteunen, of kan dat tenminste van U verwacht worden door uw confraters zou ik denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 augustus 2021 om 07:10. |
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die laatste was gewoon een ander label dat er tijdens de productie werd op geplaatst, constructueel was die exact hetzelfde als de standaard riem, maar hij kostte wel 20% meer. Aan mij zouden ze geen Extra Service verkocht hebben....Maar ik was niet zo gek om er uit principe mijn boterham niet te gaan verdienen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 augustus 2021 om 07:41. |
|
|
|
|
|
|
#479 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|