Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2021, 04:28   #7581
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Geen probleem : als Hamas & friends denken dat ze het aankunnen, moeten ze Israël maar aanvallen hee. En dan de gevolgen dragen ook uiteraard.
Geen probleem als ze een death wish hebben.
Weer totaal geen reactie op wat ik schreef.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2021, 06:24   #7582
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat mag van mij wel , maar u kunt alleen denken in termen van geweld .
Ik ben blij voor u.
Citaat:
Ik sprak overigens over het hoofdprobleem dat Israël veroorzaakt aanpakken
Het bestaan van Israël aanpakken. Ga ervoor.
Citaat:
Wat heeft dat te maken met het geweld van settlers ?
Als een stel voetbalholigans een buurt afbreken, laten "we" die dat gewoon doen?
Citaat:
Als de politici het eerlijk zouden doen moeten ze in ieder geval geen vrachtwagens vol met settlers binnen halen. Dat is vooral miserie, en het grootste probleem daar.
Als we over de West Bank spreken, helaas wel ja. Maar Gaza is een ander verhaal.
Citaat:
Leuk dat u weer met die achterlijke generalisering / moslimhaat aan komt met het woordje 'miserie' , lekker objectief en realistisch .
Het is nochtans de juiste omschrijving van de situatie in Gaza.
Citaat:
Als ze het mogen moet u ook tegen de strafmaatregelen zijn .
Neen, waarom? Mag een land de eigen grenzen niet verdedigen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2021, 16:21   #7583
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Het bestaan van Israël aanpakken. Ga ervoor.
U verdraait mijn woorden , het bestaan van Israel vind ik legitiem (zonder de OPT)
Citaat:
Als een stel voetbalholigans een buurt afbreken, laten "we" die dat gewoon doen?
slechte vergelijking , de settlers gebruiken geweld simpelweg vanwege het aanwezig zijn van Palestijnen.


Citaat:
Het is nochtans de juiste omschrijving van de situatie in Gaza.
u sprak over mensen.
Citaat:
Neen, waarom? Mag een land de eigen grenzen niet verdedigen?
Een land heeft het recht niet zich te 'verdedigen' tegen mensen die in opstand komen tegen een door die staat gecreëerde gevangenis waar mensen onterecht vastzitten.

Als uw kinderen iets mogen van u , vind u het dan goed als ze er door anderen voor gestraft worden??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2021, 17:31   #7584
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U verdraait mijn woorden , het bestaan van Israël vind ik legitiem (zonder de OPT)
Dus israël moet terugplooien naar de kaart van 1948?
Citaat:
slechte vergelijking , de settlers gebruiken geweld simpelweg vanwege het aanwezig zijn van Palestijnen.
Prachtvergelijking. Die settlers gebruiken ook maar geweld en andere "illegale ongein" om hun goesting te krijgen. Het verschil zit in het feit dat de Israëli overheid die settlers slechts zelden terecht wijst.
En natuurlijk, geen kolonist te vinden in Gaza.
Citaat:
u sprak over mensen.
Dus zitten de Gazanen nu in de Miserie, of zitten ze in de miserie?

Citaat:
Een land heeft het recht niet zich te 'verdedigen' tegen mensen die in opstand komen tegen een door die staat gecreëerde gevangenis waar mensen onterecht vastzitten.
Ergo, gevangenisopstanden moeten aangemoedigd worden, zelfs gekoesterd en bejubeld?
Citaat:
Als uw kinderen iets mogen van u , vind u het dan goed als ze er door anderen voor gestraft worden??
Ik heb geen kinderen.
Maar ik kan me wel voorstellen, als de "misdaad" een straf waard is, dat ik -zoals ik opgevoed ben, de straffer gelijk zou geven.
Natuurlijk, bij een eerste keer is halfdood ranselen geen redelijke straf. Bij een derde keer is dat al een ander verhaal.
Na 15 jaar zeer regelmatig dezelfde misdragingen, dan denk ik dat ik geen kinderen meer heb, maar onterfde, gestrafte jong volwassenen die een driekwartdoodranseling kunnen verwachten bij maar verkeerd ademen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 05:11   #7585
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus israël moet terugplooien naar de kaart van 1948?
Dat moeten onderhandelingen bepalen.
Citaat:
Prachtvergelijking. Die settlers gebruiken ook maar geweld en andere "illegale ongein" om hun goesting te krijgen. Het verschil zit in het feit dat de Israëli overheid die settlers slechts zelden terecht wijst.
Ik dacht dat u de Palestijnen bedoelde.

Citaat:
Dus zitten de Gazanen nu in de Miserie, of zitten ze in de miserie?
er in zitten is iets anders als het zijn.

Citaat:
Ergo, gevangenisopstanden moeten aangemoedigd worden, zelfs gekoesterd en bejubeld?
in dit specifieke geval wel ja. Het zijn immers voornamelijk onschuldigen , waaronder 1 miljoen kinderen zelfs !!
Citaat:
Ik heb geen kinderen.
Maar ik kan me wel voorstellen, als de "misdaad" een straf waard is, dat ik -zoals ik opgevoed ben, de straffer gelijk zou geven.
Natuurlijk, bij een eerste keer is halfdood ranselen geen redelijke straf. Bij een derde keer is dat al een ander verhaal.
Na 15 jaar zeer regelmatig dezelfde misdragingen, dan denk ik dat ik geen kinderen meer heb, maar onterfde, gestrafte jong volwassenen die een driekwartdoodranseling kunnen verwachten bij maar verkeerd ademen.
Het gaat juist om iets waarvan u overtuigd ben dat uw kinderen wel mogen doen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 05:13   #7586
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Geen probleem : als Hamas & friends denken dat ze het aankunnen, moeten ze Israël maar aanvallen hee. En dan de gevolgen dragen ook uiteraard.
Geen probleem als ze een death wish hebben.
Weer geen reactie op mijn vragen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 06:20   #7587
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat moeten onderhandelingen bepalen.
Grapjurk. Ondertussen is er door diplomaten en politici zoveel warme lucht gemaakt met onderhandelen dat we met een globale klimaatverandering zitten.
Citaat:
Ik dacht dat u de Palestijnen bedoelde.
U denkt wel meer.
Maar ik dacht dat het duidelijk was, Geen settlers in Gaza, die zijn er manu militari verwijderd in 2005. En de West Oever, daar zijn de Palestijnen sinds 1948 volgens de VN thuis.

Citaat:
er in zitten is iets anders als het zijn.
Gazanen zitten in de miserie omdat Gazoenen miserie zijn.
Citaat:
in dit specifieke geval wel ja. Het zijn immers voornamelijk onschuldigen , waaronder 1 miljoen kinderen zelfs !!
Dus, wat denkt u van dit idee, Vrouwen en kinderen (echte kinderen, geen minderjarigen die moeten scheren, boven of onder) evacueren, en Gaza laten aan hen die het kunnen verdedigen tot er een echte oplossing is?
Citaat:
Het gaat juist om iets waarvan u overtuigd ben dat uw kinderen wel mogen doen.
Met stenen ramen en schedels proberen in te gooien en regelmatig vuurwerk in de brievenbus van de buren proberen te mikken hoort in mijn boek thuis in:
Eerste keer een pak billekoek
Tweede keer, billekoek en een paar dagen op water en brood in een donkere kelder.
Derde keer, heropvoedingskamp caliber streng en voor mezelf, een paar ferme cursussen -hoe betere vader zijn- .

En dit is nadat de buren hun mening duidelijk hebben gemaakt, al was het met een paar oorvijgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 23 december 2021 om 06:21.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 18:54   #7588
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Grapjurk. Ondertussen is er door diplomaten en politici zoveel warme lucht gemaakt met onderhandelen dat we met een globale klimaatverandering zitten.
uw pro geweld en anti onderhandelingsstandpunt is duidelijk.

Citaat:
U denkt wel meer.
Maar ik dacht dat het duidelijk was, Geen settlers in Gaza, die zijn er manu militari verwijderd in 2005. En de West Oever, daar zijn de Palestijnen sinds 1948 volgens de VN thuis.
Ik claim niet dat er settlers in Gaza zitten , dus waar heeft u het over.
Dat de westbank en Gaza onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn blijkt wel weer de laatste tijd.

Citaat:
Gazanen zitten in de miserie omdat Gazoenen miserie zijn.
nee , omdat Israel hen bezet en blokkeert. Gazanen zitten niet in de miserie vanwege hun leiders , want die hebben bitter weinig te vertellen en plegen verzet namens de bevolking. Want op dat punt is de meerderheid het eens.

Citaat:
Dus, wat denkt u van dit idee, Vrouwen en kinderen (echte kinderen, geen minderjarigen die moeten scheren, boven of onder) evacueren, en Gaza laten aan hen die het kunnen verdedigen tot er een echte oplossing is?
waarheen evacueren?
Citaat:
Met stenen ramen en schedels proberen in te gooien en regelmatig vuurwerk in de brievenbus van de buren proberen te mikken hoort in mijn boek thuis in:

En dit is nadat de buren hun mening duidelijk hebben gemaakt, al was het met een paar oorvijgen.
Nee , dat zou u niet doen want die buren hebben uw leven verwoest , of gaan we weer alles negeren wat uw buren doen en het beeld proberen te creëren dat de buren vanuit het niets lastig gevallen worden, en de helft van het verhaal gebruiken omdat uw kinderen gewoon kut moslims zijn , en de realiteit uw niets interesseert.

Gelooft u dat soort eenzijdige kletspraat ook echt zelf , vraag ik mij wel eens af.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 19:48   #7589
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
uw pro geweld en anti onderhandelingsstandpunt is duidelijk.
Onderhandelingen werken alleen als de betrokken partijen iets positiefs hebben toe te voegen. In dit conflict is dat hopeloos.
Citaat:
Ik claim niet dat er settlers in Gaza zitten , dus waar heeft u het over.
U dacht dat ik over Palestijnse settlers bezig was. Ik maak dat punt duidelijk, en nu begrijpt u het helemaal niet meer?
Citaat:
Dat de westbank en Gaza onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn blijkt wel weer de laatste tijd.
Die Gazoenen en Palestijnse authoriteiten, echt boezemvrienden nietwaar.
Citaat:
nee , omdat Israel hen bezet en blokkeert.
Kip en ei. Iets wat u niet wil begrijpen. (als ik zou schrijven, dat kan u niet begrijpen, ben ik u aan het beledigen, en daar heb ik geen behoefte aan, daar bent u sterk genoeg in zonder hulp)
Citaat:
Gazanen zitten niet in de miserie vanwege hun leiders , want die hebben bitter weinig te vertellen en plegen verzet namens de bevolking. Want op dat punt is de meerderheid het eens.
Dus, de meerderheid is het eens om in de miserie te zitten? Rare jongens, die Gazanen.
Citaat:
waarheen evacueren?
Vraag Musk dat ie plaats heeft voor hen op Mars.
Citaat:
Nee , dat zou u niet doen want die buren hebben uw leven verwoest
Nope, mijn buren, nominale moslims op de koop toe, zijn best genietbare mensen, zowel de Macedoniërs, alswel de Marokkanen.
Citaat:
of gaan we weer alles negeren wat uw buren doen en het beeld proberen te creëren dat de buren vanuit het niets lastig gevallen worden, en de helft van het verhaal gebruiken omdat uw kinderen gewoon kut moslims zijn , en de realiteit uw niets interesseert.
U kwam af met de hypothetische situatie, en plots zijn mijn onbestaande kinderen kut moslims. Begrijpe wie begrijpe kan.
Citaat:
Gelooft u dat soort eenzijdige kletspraat ook echt zelf , vraag ik mij wel eens af.
Als ik niet in mezelf zou geloven, waar dan wel in? Een onzichtbaar vriendje?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 21:59   #7590
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Israel codifies shoot-to-kill policy against Palestinians

Troops in the West Bank are now permitted to shoot at Palestinians who throw rocks or Molotov cocktails at civilian cars, even when they don’t pose an immediate threat, media reported this week.

A military spokesperson said that the new policy, the text of which remains classified, had been in effect for around the past month.

http://https://electronicintifada.net/blogs/maureen-clare-murphy/israel-codifies-shoot-kill-policy-against-palestinians

Dit toont wederom aan hoe extremistisch het regime in Israel is.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2021, 23:48   #7591
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel codifies shoot-to-kill policy against Palestinians

Troops in the West Bank are now permitted to shoot at Palestinians who throw rocks or Molotov cocktails at civilian cars, even when they don’t pose an immediate threat, media reported this week.

A military spokesperson said that the new policy, the text of which remains classified, had been in effect for around the past month.

http://https://electronicintifada.net/blogs/maureen-clare-murphy/israel-codifies-shoot-kill-policy-against-palestinians

Dit toont wederom aan hoe extremistisch het regime in Israel is.

Wat is daar 'geheim' aan ? Het heeft open en bloot in de pers gestaan. Voorbeeldje : https://www.jpost.com/breaking-news/...-report-689199

https://www.israelhayom.com/2021/12/...glers-thieves/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 december 2021 om 23:51.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2021, 04:53   #7592
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Israel codifies shoot-to-kill policy against Palestinians

Troops in the West Bank are now permitted to shoot at Palestinians who throw rocks or Molotov cocktails at civilian cars, even when they don’t pose an immediate threat, media reported this week.

A military spokesperson said that the new policy, the text of which remains classified, had been in effect for around the past month.

Dit toont wederom aan hoe extremistisch het regime in Israel is.
Ben benieuwd hoe blij u bent met een prachtig geworpen molotovcocktail aan uw voeten.

En dan verbaasd zijn dat Israël de brandstof toevoer naar Gaza maar mondjesmaat toelaat en alle soortgelijke hulpgoederen met argusogen bekijkt.

En denkt u nu echt dat een doorsnee Gazoen een probleem heeft met het neerleggen van zo'n Israëli soldaat of burger, als de kans mooi is?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2021, 18:10   #7593
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Altijd dat slappe speculatieve excuus 'wat als' ja, dan is dat ook niet goed.
Het doet niets af aan het misdadige optreden dat door dit beleid plaatsvind.

Kinderen die stenen gooien mogen vermoord worden , daar staat de doodstraf op , te idioot voor woorden.
We zagen het al bij de demonstraties , geen steen kwam ook maar in de buurt van Israel , maar kinderen werden gewoon neergeknald.

U veroordeelt en straft mensen alvast voor wat ze naar uw idee zouden doen als de kans kregen . Dit gaat zelfs voor veel dictaturen te ver. En dan hebben we het nog niet eens over het recht van Palestijnen zich te verzetten.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2021, 19:07   #7594
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat is daar 'geheim' aan ? Het heeft open en bloot in de pers gestaan. Voorbeeldje : https://www.jpost.com/breaking-news/...-report-689199

https://www.israelhayom.com/2021/12/...glers-thieves/
Daar is niets geheim aan , dat zei ik dus ook niet.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2021, 19:16   #7595
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

[quote=maddox;9850543]

De kip en ei situatie toepassen op een bezetting en blokkade , yea right , dan weet ik in ieder geval wie er in de war is.

Citaat:
Die Gazoenen en Palestijnse authoriteiten, echt boezemvrienden nietwaar.
De Gazanen en de westbankers zijn dat wel .


Citaat:
Dus, de meerderheid is het eens om in de miserie te zitten? Rare jongens, die Gazanen.
Dat claim ik niet . Ze zijn het eens verzet te bieden.


Citaat:
Als ik niet in mezelf zou geloven, waar dan wel in? Een onzichtbaar vriendje?
In wie u geloofd was het punt niet , het ging over een specifieke situatie.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2021, 21:20   #7596
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Daar is niets geheim aan , dat zei ik dus ook niet.
Nee ?

Herlees je bericht anders nog eens, en je verwijzing naar een terroristen website.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2021, 09:19   #7597
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Altijd dat slappe speculatieve excuus 'wat als' ja, dan is dat ook niet goed.
Citaat:
Het doet niets af aan het misdadige optreden dat door dit beleid plaatsvind.
Misdaad is zoals waarheid. Het hangt af van het standpunt.
Citaat:
Kinderen die stenen gooien mogen vermoord worden , daar staat de doodstraf op , te idioot voor woorden.
Zoals geschreven, als dat 1 keer gebeurd is dat geen reden om zwaar te straffen, maar na jaren stenen, molotov cocktails en dergelijke gooien...
Maar vermoorden vind ik persoonlijk zonde van een bruikbare persoon.
Citaat:
We zagen het al bij de demonstraties , geen steen kwam ook maar in de buurt van Israël , maar kinderen werden gewoon neergeknald.
Uw manier van pallywoodiaanse beeldvorming is tof, maar weer afhankelijk van het standpunt.
Citaat:
U veroordeelt en straft mensen alvast voor wat ze naar uw idee zouden doen als de kans kregen .
Neen, ik zit aan de zijlijn met een biertje en een zak chips.
Citaat:
Dit gaat zelfs voor veel dictaturen te ver.
Veel dictaturen gaan niet moeilijk doen over een opstandige stad. Grozny bijvoorbeeld.
Citaat:
En dan hebben we het nog niet eens over het recht van Palestijnen zich te verzetten.
Ik herhaal, als de Palestijnen zich willen verzetten en dat zogenaamde recht op verzet willen gebruiken moeten ze eerst het enige recht begrepen hebben.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 21:11   #7598
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nee ?

Herlees je bericht anders nog eens, en je verwijzing naar een terroristen website.
De tekst zelf "remains classified" dus die weten we niet , maar we
weten wel wat het betekend in de praktijk, dat is bevestigd.

Als die website u niet bevalt pakken we toch een andere : https://www.independent.co.uk/news/w...-a7505486.html Ook een terroristen website ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2021, 01:31   #7599
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Misdaad is zoals waarheid. Het hangt af van het standpunt.

Citaat:
Zoals geschreven, als dat 1 keer gebeurd is dat geen reden om zwaar te straffen, maar na jaren stenen, molotov cocktails en dergelijke gooien...
Maar vermoorden vind ik persoonlijk zonde van een bruikbare persoon.
Dat dat jarenlang doorgaat is net zo logisch als wanneer het 1 keer is . De bezetting vernedering , het stelen van grond enz gaat al jaren door en dus ook het gooien met stenen e.d. Dat is de primaire misdaad die hier aan ten grondslag ligt . Hoe kan het nou ooit zo zijn dat niemand zich verzet onder die omstandigheden? Dat zou elk volk doen.


Uw manier van pallywoodiaanse beeldvorming is tof, maar weer afhankelijk van het standpunt.
Veel pro Israelische standpunten zijn gebaseerd op franlante leugens.
maar goed we zijn hier om standpunten uit te wisselen of te verdedigen of promoten.

Citaat:
Veel dictaturen gaan niet moeilijk doen over een opstandige stad. Grozny bijvoorbeeld.
Dan is Israel dus nog erger.
Citaat:
Ik herhaal, als de Palestijnen zich willen verzetten en dat zogenaamde recht op verzet willen gebruiken moeten ze eerst het enige recht begrepen hebben.
Ze moeten helemaal niets, en maken al gebruik van dat recht op verzet. Uw dierenwereld recht kennen we al.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2021, 02:59   #7600
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Veel pro Israëlische standpunten zijn gebaseerd op fragrante leugens.
U vergeet islamofobie.
Citaat:
maar goed we zijn hier om standpunten uit te wisselen of te verdedigen of promoten.
Dat is het idee van het forum.
Citaat:
Dan is Israel dus nog erger.
Erger dan wat?
Citaat:
Ze moeten helemaal niets, en maken al gebruik van dat recht op verzet.
Zeer succesvol nietwaar. Telkens de Gazoenen iets nieuws proberen, krijgen de Gazanen de klappen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be