![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Maar ter informatie: op deze lange draad heb ik al herhaaldelijk tientallen bewijzen geleverd dat dat idd. waar is. Daar is bewezen dat juist de goddelozen zoals de panspermist Sagan (en Pieke en Ambiorix en consorten |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is wel on topic. Iemand die niks kent van wetenschap, mag ook geen uitspraken doen over wanneer iemand wel of niet mag worden geaborteerd. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, uiteraard niet. Een bevruchte eicel die zich ontwikkeld tot een levend persoon in een menselijk lichaam kan je niet vergelijken met een groente.
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet jij trouwens niet aan het studeren zijn? Ik meende hier gelezen te hebben dat je al aan het bissen was en je zit hier in de examenperiode sarcastische berichten te plaatsen tegen een tempo dat een forumbot zelfs niet kan bijhouden.
Allé, je doet maar hoor, mij kan het weinig schelen. Het lijkt me gewoon wat raar om mensen op een forum naar hun opleiding te vragen terwijl je er zelf nog geen beëindigd hebt. |
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Dat zou jij wel willen hé. De Lenin/Stalin/Trotski-methode is de enige goddeloze/atheistische methode van argumentnevoering. Of zoals een rechter in een of andere kangoeroe tribunaal: Truth is not a defense Laatst gewijzigd door Bertie : 3 juni 2009 om 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#187 |
|
Minister
|
Dus geef je toe dat je liegt om je eigen achterlijke overtuiging te komen rondkwekken?
|
|
|
#188 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bewijst dat (in iedere geval wat zijn hersencellen betreft) er nauwelijks een evolutie heeft plaatsgevonden in relatie tot zijn aap-voorouders. Laatst gewijzigd door Bertie : 3 juni 2009 om 17:36. |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Minister-President
|
Ben jij tegen abortus?
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#191 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#192 |
|
Minister
|
Ach kerel, loop toch terug naar je kasteel. Niemand is geïnteresseerd in wat jij te schrijven hebt. De grove leugens, de ongenuanceerde houding en je ingebeeld superioriteitsgevoel zijn niet gewenst. Tenzij als klucht misschien. Ga dus maar lekker zielig verder denken dat de wereld vierkant is.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 3 juni 2009 om 18:01. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat theatrale, die potsierlijke pathos........schitterend gewoon
|
|
|
|
#194 |
|
Europees Commissaris
|
Laat ik er voor de sport nu even van uitgaan dat "het leven" begint bij de conceptie. Dan heb je hier twee kampen die verontwaardigd zijn omdat er gemoord wordt.
Het ene kamp verdedigd het moorden op wezens met ouders, broers, zusters, kinderen en vrienden die allemaal lijden vanwege de moord. Het andere kamp verdedigd het moorden op wezens met enkel ouders, die minder lijden vanwege de moord. Het lijkt me duidelijk welk van de twee kampen het vredelievendste is. En dat vanuit permisses die eigen zijn aan het kamp waar ik niet toe behoor. Als ik er voor de sport van uit ga dat het leven NIET begint bij conceptie is de conclusie nog veel erger. In beide gevallen zijn de pro lifers de te mijden personen.
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik snap trouwens niet hoe uitgerekend de moeder het haar eigen kind kan aandoen, om het te sneven in de eigen moederbuik? Zulke moeders zijn niet slecht maar ronduit duivels. De mannen zijn even verantwoordelijk natuurlijk maar geraken er blijkbaar steeds van onderuit of slagen er in om de vrouw dusdanig om te praten. Wat een triestige samenleving, die er genot in schept kindermoord goed te praten.
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Abortus is voor elke vrouw een heel uitzonderlijk geval.
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
Een vrouw is baas over haar eigen lichaam en daar hebt gij en uw religieuze kliek niks over te zeggen.
Welk recht hebt u om te oordelen over iemand anders ? |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een vrouw die overgaat tot een abortus, bevindt zich in een uitzonderlijke crisis-situatie, zij dumpt dus hoegenaamd niets.
|